Coke vermengen

mcernest

Newbie
ben nu al eventjes door centraal amerika aan het toeren, en of je het nu wilt of nie (ik wou het wel) kom je de cocaine tegen!

heb zonet voor zo'n 25euro een grammetje of drie gekocht!!
Maar ik kom op m'n kamer om een baantje te trekken, en shrik me kapot van de puurheid van het spul. Ik ben wel gewoon van wat te snuiven, heb nog hele periodes heroine gesnoven (afzien!) maar dit is toch net ook een brug te ver....

Kan ik hier met m'n kampeeringesteldheid deze coke vermengen zodat deze wel snuifbaar wordt?
Hoe doe ik dit dan het best!!

namasté

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
wtf wrrm zou je dat doen ga gwwn lekker genieten van je lekkere puure coke :grin:
even een man zijn je gaat toch iet zelf vermengen kan je bter wat minder snuiven

kangaroe

Experimenterende gebruiker
sluit mij aan bij Hellraiser, gewoon wat minder, gaat dan ook langer mee, dus 2x zo veel lol voor dezelfde 25 euro ( koopje). Jammer dat we hier niet zulke zuivere coke hebben, tis hier vaak troep

mcernest

Newbie
Hecht mss teveel plezier en belang aan het moment van snuiven....

Intussen bracht de straat wel een oplossing, nl bicarbonato, bicarbonaat waarschijnlijk wordt daarvoor aangeraden.... en ja die smaak herken ik helemaal van thuis!!

mss toch beter doorbijten, de bicarbonaat te recycleren en het verschil te leren tussen kwaliteit en kwantiteit.... Maar da snuiven is zo'n tique nerveux geworden
bedankt, vrede!
mcernest - Panajachel, Guatemala

mcernest

Newbie
kangaroe zei:
meenemen vanuit S amerika lijkt mij niet zo cool. Wel een prima vakantie bestemming

denk het toch te gaan proberen, nie veel zo'n beetje (5gram of iets)
de sanctie kan daarvoor nie zo gek zijn denk ik... allee toch nie in belgie

trouwens tis vanuit central america, kweetnie ofda verschil maakt
moa toch, ik en details

chica.xxx

Newbie
Goed idee, zeg!!!!

Als je in Belgie gepakt wordt, zal je idd. niet veel problemen krijgen, maar heb je wel eens een Latijns-Amerikaanse gevangenis van binnen gezien? Tussen de ratten, aids en maras...
Ik zou maar vast MS-13 of M18 op je voorhoofd gaan tatoeren...
Hoeveelheid maakt niet uit, 10 jaar heb je zo te pakken in een land als Guatemala (of omstreken).
Guatemala heeft geen overeenkomst met Nederland, dus je straf uitzitten in eigen land is er ook niet bij...

Veel succes gewenst, je zal het nodig hebben.

kangaroe

Experimenterende gebruiker
ik zou bijna zeggen neem een gr of vijf mee voor mij, maar doe het maar niet. gepakt worden in Z amerika is geen lolletje. ze zullen wel geen 100% controle hebben maar als buitenlander ben al je direct verdacht. Ik denk er wel over na om dit jaar ook op vak te gaan in het paradijs

Bovenaan