Natural_Mystic
Belezen gebruiker
Laat ik even vooropstellen dat ik nog nieuw ben in het coke wereldje, maar dat ik nu al op enkele problemen stuit. Vrienden van me doen moeilijk, en zeggen dat ik verslaafd raak. Hierdoor ga ik automatisch liegen tegen hen over mijn gebruik. (Ook al doe ik het pas sinds 2 weken en heb ik het sindsdien 4 dagen (en dan vaak ook nog de volgende dag, want op coke kan je wel even doorgaan) gedaan; gemiddeld 6 á 7 lijntjes per avond). Ze zeggen dat ik nu al achterdochtig en egoïstisch word simpelweg omdat ik mijn kleine voorraadje wil beschermen. Dit is toch redelijk normaal lijkt me? Ik word er gewoon af en toe gespannen van, bij het idee dat andere mensen mijn shit op willen snuiven...dan word ik inderdaad bezitterig ja. Ook kreeg ik het commentaar dat ik als een verslaafde overkom doordat ik gisteravond in mijn eentje ben gaan snuiven. Een vriend van mij (een voormalige speed-verslaafde) zei toen dat het op deze manier al de verkeerde kant op ging. Wat denken jullie? Moet ik maar een tijdje stoppen met het gebruik? Ik moet er wel even bij melden dat ik van mezelf weet dat ik wat psychische probleempjes heb, en dat dat een eventuele verslaving zou kunnen versnellen. Ik wil natuurlijk niet verslaafd raken...maar op de één of andere manier heb ik van kinds af aan een enorme fascinatie voor drugs gehad. In het geval jullie me zouden adviseren een tijdje te stoppen, hoe lang zou dat dan moeten zijn? Ik heb nog wat liggen, en ik wil dat dus écht niet door de plee spoelen...al dringen vrienden er wel op aan. Maar het is nogal een nare gedachte dat je wat in huis hebt en je 'kunt' het niet gebruiken. Pfff, ik vind het moeilijk. Ik heb trouwens wel mijn eerste avondje coke 2,5 gram door mijn neus gejast...dat lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor verstandig gebruik...maar ik wist niet beter en ging gewoon met de die hard addict meesnuiven.
,en gelijk hebben ze