Coke werking na enkele jaren ?

Danny_vd32

Newbie
Stel je gebruikt een 8 tal jaar elke week het beste van het beste snuif coke...

Na 8 jaar verdwijnt je dealer en al wat je dan probeer werkt niet meer zo goed :(

Ligt het aan mijn neus of aan de kwaliteit ?

Mvg
Danny

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als je het niet hebt laten testen weet je dat nooit. Wij dus ook niet.
Misschien ben je wel tolerant geworden na zo lang en vaak gebruik.

Danny_vd32

Newbie
Dit dus. Als je jou vorige bron nooit liet testen dan kan je het verschil ook niet weten zelfs als je nu laat testen. Tolerantie, verlaging kwaliteit... het kan....

Ik zal het dus nooit teweten komen tenzij er iemand is die iets deftigs heeft :)... maar ik denk ook dat het moeilijker en moeilijker vindbaar word over de jaren heen ?

Love Fun

Newbie
Stel je gebruikt een 8 tal jaar elke week het beste van het beste snuif coke...

Na 8 jaar verdwijnt je dealer en al wat je dan probeer werkt niet meer zo goed :(

Ligt het aan mijn neus of aan de kwaliteit ?

Mvg
Danny
Na acht jaar tevreden gebruik mag je wel stellen dat je het verschil echt wel zult merken. 8 jaar tevreden...wat een domper voor je

Danny_vd32

Newbie
Na acht jaar tevreden gebruik mag je wel stellen dat je het verschil echt wel zult merken. 8 jaar tevreden...wat een domper voor je
Ach ja ik kan je heel wat verhalen hierover vertellen hoor... maar is nogal privé...

[ modknip ] We hebben je hier al eens eerder op gewezen, het is niet verstandig om hier privégegevens zoals een e-mailadres te delen. Ook lijkt het er in dit geval op dat je op deze manier aan adresjes probeert te komen, dat is in strijd met de forumregels, gelieve hierop te letten. En laten testen die coke.

Laatst bewerkt door een moderator:

WAZA

Belezen gebruiker
Ik heb zelf jaren gebruikt om de 2 weken ofso.......... op den duur snuif je in 30 min 1 gram 80% weg en je merkt weinig door extreme tolerantie, pas bij 1,5gram merk je een goede high. echt ziek is dat en zonde van je geld!
Want in het begin doe je met 80% cocaine 1 gram dik 10 uur.

Tolerantie is echt wasting money

Laatst bewerkt:
Bovenaan