coke wie herkent dit?

storemem

Newbie
hallo mensen,
Ik heb een paar dagen geleden voor het eerst coke gebruikt :stoned:
was opzich wel chill maar niet super bijzonder ik word er tussendoor kotsmisselijk van en ik blijf maar doorsnuiven tot het op is.
wie heeft dat nog meer? dat je echt door snuift hoe waus je ook bent :confused:

nee voor mij voorlopig geen coke meer te duur en te gevaarlijk :wave:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Coke is een drug die je moet leren gebruiken, dat gaat (meestal) niet in één keer. Wel raar is dat als je het niet zo heel bijzonder vindt, je wel blijft doorsnuiven. Zeker voor een eerste keer.

Voor de eerste keer is het wel een beetje vreemd :confused:
Je lichaam weet in principe niet wat je gebruikt, en als je er ook nog niks van voelt.. dan had ik het na een paar puntjes wel bekeken..

Het is wel zo dat, wanneer je op een regelmatige basis coke gebruikt, raakt je lichaam er meer aan gewend, en je dus meer moet snuiven om effect te krijgen!

rockbitch

Experimenterende gebruiker
Als ge het niet onder controle hebt dan controleert coke U wel. Spreek uit ervaring. Verstandig mee omgaan.

Arnie87

Belezen gebruiker
Ik ben niet verslaafd.. maar ik heb een gram liggen thuis. en heb het nu 3x gedaan in 1jaar.... ik zat net aan mijn schoolwerk en ik was kapot moe... en heb je al snel zoiets van heey zal ik een snuif nemen.. dit is een beetje het principe hoe coke werkt..

Nee, ik had geen snuif genomen .. maar nu snap je dus wat coke probeert te doen :P.

Dat doorsnuiven in het begin doe je omdat het leuk is om te snuiven :P, klinkt raar maar is so:P

NZT48

Newbie
Heb hetzelfde met speed, daarbij is 't ook heel makkelijk om even een snuifje te nemen en weer helemaal helder te zijn. Het is meer het gemak waarmee het gaat, er niet aan toegeven is de kunst. :)

Bommijn

Newbie
NZT48 zei:
Heb hetzelfde met speed, daarbij is 't ook heel makkelijk om even een snuifje te nemen en weer helemaal helder te zijn. Het is meer het gemak waarmee het gaat, er niet aan toegeven is de kunst. :)
idd dat is de kunst maar kan soms damn hard zijn :P

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Vraag me af hoe coke met keta is, en hoeveel alcohol je kan drinken voor de werking té wordt...

Zoals ik al eerder gepost heb, heeft men mij verteld dat alcohol en coke niet echt goed samen gaan... :(

Bovenaan