Ik lees dat je het beste alcohol erbij kan drinken? Sommige mensen willen geen coke zonder alcohol. Wat voor effect krijg je dan? En ik denk dat het beste is dat ik gewoon zonder alcohol neem? Me eerste x coke.Sowieso je coke even late testen. En of het het waard is kunnen wij niet voor je beslissen. Dat is voor iedereen anders.
Daarbij werken coke en mdma compleet verschillen. Google maar even of spit deze site door want dat is heel makkelijk te vinden.
Ik gebruik altijd zonder alcohol (zou je dat ook aanraden) en vind het effect van coke veel subtieler dan dat van mdma. Eigenlijk niet te vergelijken.Ik lees dat je het beste alcohol erbij kan drinken? Sommige mensen willen geen coke zonder alcohol. Wat voor effect krijg je dan? En ik denk dat het beste is dat ik gewoon zonder alcohol neem? Me eerste x coke.
Dank jullie allemaal. Ik ga het vanavond gewoon zonder alcohol doen. Krijg je met coke het gevoel van snel meer te willen pakken?
Hangt van de kwaliteit af.
Ik heb bij goeie kwaliteit geen last van craving en amper comingdown.
Met een lijntje doe ik dan zo’n anderhalf à twee uur.
Da's idd het typische coke-gevoel. Ik vind cocaïne dan ook eerder een drug om gezellig thuis te relaxen of voor een leuk avondje op café en niet zozeer een partydrug. Vergelijkingen met mdma, speed, ... zijn dan ook uit den boze, vind ik.Terwijl ik het effect opzich eigenlijk totaal niet speedy vond aanvoelen, eerder een bepaalde relaxedheid.
Da's idd het typische coke-gevoel. Ik vind cocaïne dan ook eerder een drug om gezellig thuis te relaxen of voor een leuk avondje op café en niet zozeer een partydrug. Vergelijkingen met mdma, speed, ... zijn dan ook uit den boze, vind ik.
Ik voel er niets van?? De coke is getest op 68%. Had een goede lijn genomen. Maar niks. Beetje jammer. 5 min geleden maar bijgepakt misschien dat ik dan iets voelde? Maar nee. Het is coke van een goeie vriend, waar ik altijd me spul van koop. Nou lees ik dat veel mensen de 1e x coke niks voelen? Zo kut dit.. :P
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik vond coke dus eigenlijk wel op speed lijken haha, vooral op dexamfetamine. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik speed ook wel als chill ervaar en niet als bijzonder opgefokt of energiek. Er waren ook wel verschillen hoor, vond coke duidelijk creatiever en wat ‘warmer’ qua sfeer dan speed, maar echt een heel groot verschil vond ik het niet. Maar mogelijk ken ik coke gewoon nog niet goed genoeg...
Ja, snap wat je bedoelt met de gelijkenis tussen coke en dexamfetamine. Herkenbaar. Dex is een rechtsdraaiende amfetamine (sterkere werking op het centrale zenuwstelsel) en geeft daarom meer die mentale rush, terwijl speed een combinatie is van links- en rechtsdraaiende amfetamine (iets minder werking op het centrale zenuwstelsel, eerder op hart en bloedvaten). Dex en speed zijn dus allebei amfetamines, maar wel wezenlijk verschillend. Bedoel je dus dex i.p.v. speed?
Ja, dat werkt voor iedereen anders. Ik word zenuwachtig en opgefokt, chaotisch van speed, terwijl dex me kalmeert, helder doet denken en m'n hyperfocus doet afnemen, waardoor ik m'n focus moeiteloos kan verleggen wanneer ik dat wil (zoals bij 'normale' mensen dus). Ik zou de 2 dus makkelijk blind en doof tegelijk uit elkaar kunnen halenIk was niet helemaal duidelijk door de twee begrippen door elkaar te gebruiken, sorry. Ik ken het verschil, heb ze ook beide, en bedoel dex inderdaad. Moet wel zeggen dat de speed die ik heb moeilijk te onderscheiden is van dexamfetamine, voor mij dan toch, ik betwijfel of ik blind zou kunnen zeggen wat wat is bij een vergelijkbare dosis.
Ik vind het gewoon wel boeiend dat het effect van coke door velen als iets totaal anders wordt ervaren dan het effect van amfetamine, terwijl ik de twee toch wel erg op elkaar vond lijken. Vooral dus in de vergelijking met dex (die mentale helderheid zonder sterk aanwezige fysieke component). Maar dat is denk ik echt mijn onervarenheid, waarschijnlijk zou ik het wel beter leren herkennen bij frequenter gebruik.
Goh ja, coke frequenter gaan gebruiken is mss ook niet zo'n best idee. Dan lijkt dex me op dat vlak toch ietsje veiliger.
Hoe kom ik nou aan die verschillende lettergroottes ...?
Ik zie niks hoor damesGeen idee wat er met die lettergroottes gebeurd is trouwens xD lukte het niet om dat aan te passen?
Ik zie niks hoor dames![]()
Haha ik heb het aangepast inderdaad. Maar kreeg het niet de normale grootte.Huh, heb jij dat nu aangepast? xD Nu is de tekst in mijn reactie hierboven ook ineens groter.
Thx BeeHaha ik heb het aangepast inderdaad. Maar kreeg het niet de normale grootte.