Cokejoint (Plofje)

Mindless1985

Badass junkie
Ik zat zaterdag avond relaxed bij wat vrienden te pokeren. Zwaar stoned en enigzins aangeschoten, voelde me wel goed. Een vriend van me die naast me zat was een cokejoint aan het draaien en begon die op te roken. Ik kan echt niet tegen de lucht daarvan, maar ik was midden in een potje poker bezig dus kon ook niet ergens anders gaan zitten. Zo goed als mogelijk hield ik de rook op afstand, maar ik ademde nog regelmatig wat in. M'n andere buur nam de joint over dus ik was er nog steeds niet van af. Twee, drie minuten later krijg ik toch een rush, niet normaal. M'n hele lijf tintelde, m'n hartslag schoot omhoog en ik kon niks anders dan op de bank liggen met m'n ogen dicht. Na tien, vijftien minuten was het ook in één keer weer voorbij.. Ik heb 1x in m'n leven coke gehad en dat was snuiven, waar ik niks van voelde. Ik schat dat er 0.2 gram in die joint zat.

Mijn vraag: Komt het van alleen maar die rook in ademen? Het was echt een heftig gevoel... en gaat er dan zo veel verloren dat omstanders het nog flink hard kunnen voelen?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
misschien was het de combinatie van wiet en alcohol en dan die geur :confused: tja miss kan je er slecht tegen.. maar zoals je weet kan je coke ook op een zilverpapiertje base en dan de rook in ademen... miss dat je t daarom voelde

davie

Wijs gebruiker
Zeker lekker. Maar volgens mij heeft coke een te snelle verbranding zodat je het eigenlijk verspilt. Plofje is lekker voor de smaak en even misschien een beetje dizzy, maar meer is het niet. Misschien werd je dan wel misselijk van de geur.

XpRnz

Experimenterende gebruiker
'Gewone' coke verbrand volgens mij idd te snel, en vooral als je het passief meerookt zal er echt niet genoeg inzitten (wellicht helemaal niets meer?) om alsnog een rush te krijgen. Misschien allergisch voor rook? Of natuurlijk die walgelijke lucht.

wausie91

Bewuste gebruiker
zou kunnen als je het nog maar 1 keer gedaan heb maar als ik een ploffie rook neem ik een grote haal en hou die behoorlijk lang in

TeQ

Bewuste gebruiker
Vind een plof roken nou echt zonde van de coke... Hooguit dat je een beetje licht wordt in je hoofd. Thats it.

Neem dan gewoon een goede lijn of doe het helemaal niet.

TeQ

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
coke is sowieso al zonde van je geld

Vind dat wel weer mee vallen. Maar vind het alleen zn geld waard als het van goede kwaliteit is. Anders hoeft het van mij niet.

berbe

Bewuste gebruiker
Kim zei:
plofje is zonde daar voel je niks van :rolleyes: pure verspilling van t witte goud

witte goud kost maar 5 euro per gr
en is amfetamine
sos is wit stront:confused:
puur geld verspilling heb je ,niets aan

Kim

Wijs gebruiker
Heb wel eens een kleint korreltje crack in een sjekkie gedaan en gerookt dat is wel lekker

Kim

Wijs gebruiker
berbe zei:
Kim zei:
plofje is zonde daar voel je niks van :rolleyes: pure verspilling van t witte goud

witte goud kost maar 5 euro per gr
en is amfetamine
sos is wit stront:confused:
puur geld verspilling heb je ,niets aan

speed is niet wit (hier tenmisnte niet)
Base licht gelig
crack is goud :grin:

^_^

Bewuste gebruiker
Heb eergister dus wel 2 ploffies gerookt. Je kan me niet wijsmaken dat het geen effect heeft. Het was echt het lekkerste dopamine gevoel ooit. Ik voelde me echt koning voor 10 minuten. Ga het ook gelijk nooit meer doen. En crack al helemaal niet dat zou dan waarschijnlijk nog 100x zo lekker zijn dan ben ik er zeker aan verslaafd. Ik wil het nu al weer roken. Echt slecht spul.

Me pupillen waren ook gewoon xtc grootte van die coke roken dus zeker geen placebo. Had al vaker coke gedaan maar dat was geen vet gevoel nu voelde ik het snuiven ook al goed.

Kutspul is het. geen 50 euro waard, wil het niet meer halen...toch is het wel fijn..

zommes

Badass junkie
Grote pupillen kan je van placebo ook krijgen hoor.

Maar ik wil hier niet mee zeggen dat coke roken alleen maar suggestief werkt.

^_^

Bewuste gebruiker
Maar mijn verwachting van coke was heel laag deze keer omdat he vorige keer crap coke was + plof je roken had ik al over gelezen dat het zonde was van je coke maar zo gast vertelde mij dat het lekker was voor de smaak en dat je het daarom 1 keer moest doen dus vandaar.

Die high had ik niet eens verwacht. 100% geen placebo, daarvoor was het gevoel te sterk. Het was gewoon een ononderdrukbaar gevoel klaar.

Maar ik begrijp je reactie, ik vraag me echter af of het kan heb het nog nooit zien gebeuren.

^_^

Bewuste gebruiker
Lees die posts maar door, Voel er vrij weinig van, zonde van je geld, etc..
Maar ik vond het roken heftiger als het snuiven.

Voor de rest alleen over die pupillen dat jij zegt dat dit niet een indicatie is dat het werkt. Maar vooro mij was dat het gedeeltelijk wel. Want ik voelde me echt high en toen zei iemand anders van je hebt hele grote pupillen. Dus hij maakte foto ik kijken en idd. Het is in ieder geval wel een indicatie dat er iets in je lichaam gebeurd en dat voelde ik.

Hoeven wat mij betreft daar niet een discussie over te houden, wilde gewoon even mijn ervaring delen met het plofje roken.

Wel snel goed door roken en die rook heel lang inhouden dan ga je het goed voelen.

melissa

Wijs gebruiker
een plof is wel degelijk erg lekker,als je hem goed maakt...
als je te zuinig bent met wat je erin stopt zul je idd vrij weinig voelen...
ik stop er zeker 0,2 gram in.....
t gevoel is idd maar van korte duur(duur grapje dus)maar ik doe t alleen als afsluiter,eerst een flinke neut achteroverslaan en dan roken maar....
de rook zolang mogelijk inhouden(of twee handjes tegen elkaar vouwen en dan hijsen).....
dus eerst een neut gelijk opdrinken(zodat je al lichtelijk duizelig bent)
en dan gelijk je plofje roken.....
geheid dat je gaat zweven :wave: :wave: :wave:

Vind het superlekker in een toetje maar ik wil die altijd zo snel mogelijk op :rolleyes: en dan begin ik wel wa strak en irri te raken... Maar das snel over en dan heb ik zo'n rush in m'n hoofd maar vind gecleande basen nog altijd het leukst maar das pure geldverspilling want dan vliegt het erdoor :cry:

Bovenaan