Mindless1985
Badass junkie
Ik zat zaterdag avond relaxed bij wat vrienden te pokeren. Zwaar stoned en enigzins aangeschoten, voelde me wel goed. Een vriend van me die naast me zat was een cokejoint aan het draaien en begon die op te roken. Ik kan echt niet tegen de lucht daarvan, maar ik was midden in een potje poker bezig dus kon ook niet ergens anders gaan zitten. Zo goed als mogelijk hield ik de rook op afstand, maar ik ademde nog regelmatig wat in. M'n andere buur nam de joint over dus ik was er nog steeds niet van af. Twee, drie minuten later krijg ik toch een rush, niet normaal. M'n hele lijf tintelde, m'n hartslag schoot omhoog en ik kon niks anders dan op de bank liggen met m'n ogen dicht. Na tien, vijftien minuten was het ook in één keer weer voorbij.. Ik heb 1x in m'n leven coke gehad en dat was snuiven, waar ik niks van voelde. Ik schat dat er 0.2 gram in die joint zat.
Mijn vraag: Komt het van alleen maar die rook in ademen? Het was echt een heftig gevoel... en gaat er dan zo veel verloren dat omstanders het nog flink hard kunnen voelen?
Mijn vraag: Komt het van alleen maar die rook in ademen? Het was echt een heftig gevoel... en gaat er dan zo veel verloren dat omstanders het nog flink hard kunnen voelen?

pure verspilling van t witte goud