Colorado rivierpad?

Snoetsie

Newbie
Weet iemand hoe/waar je in Nederland aan deze pad kan komen.
Door aan zijn buik te likken, zou je heel heftig gaan trippen en zelfs beroerd kunnen voelen.

Anybody knows waar ik die kan vinden?

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Volgens mij ook aardig lastig te krijgen, en 't is volgens mij iets ingewikkelder dan aan ze buik te likken om dmt binnen te krijgen...zonder MAOI-remmers werkt het niet of nauwlijks als ik me niet vergis, als je het oraal inneemt...

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
sommige dierenwinkels hebben ze ook, ik zou er naar binnen lopen, het telefoon nummer van de winkel bellen, een vraag stellen over een grote hoeveelheid kanarievoer, wat dat kost, als die vent naar achteren loopt, een kikker pakken eraan likken, en wegwezen...

takala

Bewuste gebruiker
lekker zal het niet zijn! :grin: Als je echt eens wilt dmt-trippen raad ik je aan van 1) zelf dmt te extraheren uit vb mimosa hostilis of phalarisriet, dat hier in west-europa groeit.
2) op www.azarius.com te gaan kijken en wat 5-meo-dmt of n,n-dmt bevattende materialen te bestellen, keuze genoeg! Ik raad je overigens alleen n,n-dmt bevattende shit te proberen. De andere geeft een minder visuele trip en'k vond'm ook niet aangenaam.

Bufotenine is vrijwel gelijkaardig in chemische structuur als dmt en is dus lid van de dmt-familie en ruimer de tryptamine-familie. Het geeft zowat hetzelfde als 5-MeO-DMT maar is schijnbaar minder sterk.

En idd, DMT wordt zo ernorm snel door je lichaam herkend (je weet wel waarom), dat het heel snel wordt afgebroken. Daarom neem je MAO-remmers bij het oraal innemen van dmt. Als je't snuift of rookt komt het effect heel snel op en snel terug af, maar met mao-remmers duurt het het veel langer (letten op de dosis)

Te toxines van die Pad worden denk ik snel opgenomen door de slijmvliezen in je mond. Maar ik zeg het, goor slijm en mogelijk onaangename trip.

Goeie reis, en zeg ze gedag daar in elfenland :wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Doe dan de groeten aan simin ( die naam hoorde ik daar :) ) , volgens mij de elf die bij de "knop" zit, je weet dan wel wat ik bedoel :grin: :grin:

takala

Bewuste gebruiker
Zeker volgende keer is naar hem vragen. mss kunnen we dit weekend afspreken, kan je me aan hem voorstellen :mrgreen:

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
takala zei:
Als je echt eens wilt dmt-trippen raad ik je aan van 1) zelf dmt te extraheren uit vb mimosa hostilis of phalarisriet, dat hier in west-europa groeit.
2) op www.azarius.com te gaan kijken en wat 5-meo-dmt of n,n-dmt bevattende materialen te bestellen, keuze genoeg! Ik raad je overigens alleen n,n-dmt bevattende shit te proberen. De andere geeft een minder visuele trip en'k vond'm ook niet aangenaam.
Bufotenine is vrijwel gelijkaardig in chemische structuur als dmt en is dus lid van de dmt-familie en ruimer de tryptamine-familie. Het geeft zowat hetzelfde als 5-MeO-DMT maar is schijnbaar minder sterk.

1. Is het dan mogelijk voor de niet-chemici onder ons om de DMT zelf te extraheren uit plantensoorten? Ik meende altijd dat zulke processen quasi onmogelijk waren.

2. Ik heb de zoekfunctie op die website geprobeerd en ben enkel bij de 'Desmanthus illinoensis' uitgekomen. Als ik het goed begrijp moet je deze anahuasca-variant dan combineren met één of andere MAO-remmer, teneinde sterkere effecten te ervaren.
Juist?

takala

Bewuste gebruiker
Nee eigenlijk is het zo simpel niet, ik doe het met een vrien van me af en toe, n,n-dmt uit mimosa halen. Maar voor jou, ik vin ze zelf enorm goed, Yopo zaadjes , ga bij de ayahuasca sectie kijken op azarius. Je moet ze roosteren tot ze poppen als popcorn. Dan ze afschrapen tot een fijn poeder en in een pijpje roken of snuiven, but bewaaaaareeee!

En het is toch gek hoe het allemaal zo op elkaar lijkt: je hebt N,N-DMT ; 5-MeO-N,N-DMT ; 5-HO-DMT (bufotenine) en rarara 4-HO-DMT wat psylocine is!

ErnstJünger zei:
takala zei:
Als je echt eens wilt dmt-trippen raad ik je aan van 1) zelf dmt te extraheren uit vb mimosa hostilis of phalarisriet, dat hier in west-europa groeit.

1. Is het dan mogelijk voor de niet-chemici onder ons om de DMT zelf te extraheren uit plantensoorten? Ik meende altijd dat zulke processen quasi onmogelijk waren.

2. Ik heb de zoekfunctie op die website geprobeerd en ben enkel bij de 'Desmanthus illinoensis' uitgekomen. Als ik het goed begrijp moet je deze anahuasca-variant dan combineren met één of andere MAO-remmer, teneinde sterkere effecten te ervaren.
Juist?
:stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
hans zei:
En pas op dattie niet in een prins veranderd he :grin:

zolang ie bij mij maar in een prinses verandert... hee misschien was die princes die die pad kuste wel in colarado... gewoon het hele sprookje een vet tripverslag... :grin:

De dmt doe ik met de terpentijn extractie, in elk geval niet die versie met al die chemische toevoegingen. of da nu terpentijn is of terpentine. ( de ene is zwaar giftig) . kan het label niet meer goed lezen, maar de can is gevuld met de juiste...

Bovenaan