lekker zal het niet zijn!

Als je echt eens wilt dmt-trippen raad ik je aan van 1) zelf dmt te extraheren uit vb mimosa hostilis of phalarisriet, dat hier in west-europa groeit.
2) op
www.azarius.com te gaan kijken en wat 5-meo-dmt of n,n-dmt bevattende materialen te bestellen, keuze genoeg! Ik raad je overigens alleen n,n-dmt bevattende shit te proberen. De andere geeft een minder visuele trip en'k vond'm ook niet aangenaam.
Bufotenine is vrijwel gelijkaardig in chemische structuur als dmt en is dus lid van de dmt-familie en ruimer de tryptamine-familie. Het geeft zowat hetzelfde als 5-MeO-DMT maar is schijnbaar minder sterk.
En idd, DMT wordt zo ernorm snel door je lichaam herkend (je weet wel waarom), dat het heel snel wordt afgebroken. Daarom neem je MAO-remmers bij het oraal innemen van dmt. Als je't snuift of rookt komt het effect heel snel op en snel terug af, maar met mao-remmers duurt het het veel langer (letten op de dosis)
Te toxines van die Pad worden denk ik snel opgenomen door de slijmvliezen in je mond. Maar ik zeg het, goor slijm en mogelijk onaangename trip.
Goeie reis, en zeg ze gedag daar in elfenland