Combinatie Zoo7 + mdma

DreamWeaver

Badass junkie
Dit lijkt me een leuke combo, heeft iemand hier ervaring mee of kan iemand het afraden wegens medische redenen? Heb zoals jullie weten genoeg ervaring met beiden, maar kan dit ook samen gebruikt worden?

Wat er in zoo7 zit (per capsule):

-50 mg Damiana-Turnera Diffusa flower extract
-50 mg N-benzylpiperazine hydrochloride
-50 mg Trifluormethylphenylpiperazine

Reageert dit met mdma op een minder fijne manier? Ik weet van de 'gebruikelijke' bijwerkingen, die maken me niet veel uit.

Vraag twee; als ik er ook nog speed bijflikker, overleef ik dat dan ook? :P (Dit vanwege xtc waar ook speed bijzit)

flashkop

Bewuste gebruiker
Piperazines zuigen, ze geven een beetje het zelfde effect als amfetamines, maar dan met veel ergere bijwerkingen...

DreamWeaver

Badass junkie
Amfetamines werken niet bij me, en zoo7 geeft geen erge bijwerkingen bij mij. Ik wil gewoon weten of ik niet ziek word van deze combo. Geen discussies over de afzonderlijke bestanddelen dus.

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik denk dat het wel kan, gewoon niet overdrijven met al die oppepende middelen, sorry van mijn bovenstaande post dus...

DreamWeaver

Badass junkie
nutsss zei:
Probeer het en laat het maar weten. :smoke:

Zoals het er nu uitziet word het 'gevaarlijke-combo-nacht 2007".

Mdma
Een of ander amfetaminevaiant.
Coke
Zoo7
En hopelijk wat G bij thuiskomst.

Morgen horen jullie of ik het overleefd heb :wave:

erwin krol

Bewuste gebruiker
Heb je 2007 al los genomen? Ik ben wel fan van piperazines als milde xtc lookalike. Als ik jou was zou ik amfetamine en evt mdma achterwege laten, en alcohol in de mix doen. Het kan je redelijk wakker houden nl. 150 om 150 mg bzp tmfpp doet het voor mij..:wink:

Erwin Krolerazine

DreamWeaver

Badass junkie
Helaas helaas, niet meer aan de zoo7 toegekomen. Het was al te laat om te nemen, aangezien dat spul 12 uur duurt. Uiteindelijk toch nog een topnacht gehad op pillen en sos, dus dat is het probleem niet :P Ben wel blij dat ik geen zoo7 erbij gedaan heb, dan was ik nu te hard naar de klote geweest en lag ik nu waarschijnlijk emo in een hoekje de kraspande uit te hangen. Lichtelijke vercracktheid heerst nu, van de dope van gisteravond :smoke:

neti

Badass junkie
zoo7 heeft n bekende van me gebruikt... hij kreeg dr een behagelijk, warm en vrolijk gevoel van... mn pil wacht nog op me in mn nachtkastje

DreamWeaver

Badass junkie
Zoo7 had ik ook al eens gebruikt, was ook erg leuk. Het ging me in dit topic om de combo, heeft die vriend van je die al eens geprobeerd? Vond het gisteren iets te link enzo.

Bovenaan