Combo Naposim, Efexor en Pepmiddelen

Beste mensen,

Ik heb n vraag in hoeverre ik risico loop met deze combinatie van middelen ivm hoge bloeddruk.

Ben al langs een andere apotheek gegaan die wisten het niet en aan me huisarts wil ik het niet vragen, want ben bang dat ze anders mn Efexor stopzetten. Vandaar dat ik het hier vraag.

Ik gebruik sinds 4 maanden niet veel meer gelukkig. Heb 2x een nacht en dag ongeveer 1,5 gram speed gebruikt en 1x 2 avonden/nachten dit was het weekend 2 weken geleden en 3 weken geleden en dit weekend ongeveer 1gram coke per keer(zeer sterke Coke, waarvan je van 2 punten per keer al zeer strak staat).

De laatste keer was afgelopen vrijdag en zaterdag. Was eigenlijk niet de bedoeling, omdat ik aan het aankomen ben en sinds een week Naposim(Steroide) gebruik voor bij de training.

Ik gebruik nu nog 5mg Naposim per dag en 150mg Efexor/Venlafaxine(ADHD/Anit Depressiva) voor mijn ADHD en stemmingswisselingen. Beide zijn bloeddruk verhogend. Vrijdag en zaterdag dus coke erbij gebruikt, omdat ik moest werken heel veel achter elkaar en het zwaar en hersendodend werk was toch maar Coke gehaald en weet dat Coke en Speed ook bloeddrukverhogend zijn en in de bijsluiter van Efexor staat dat het gebruik van Speed sterk is af te raden in combo met Efexor, dus denk Coke ook ook al staat het er niet in.
Ben ook sinds een maand gestopt met blowen wat ik heel veel deed. Weet niet in hoeverre al deze middelen nog invloed op me lichaam hebben. Tevens ben ik 15 jaar zo n beetje heftig verslaafd geweest aan van alles en nog wat, dus mijn lever, etc. hebben al behoorlijk te voorduren gehad. Heb wel periodes gehad van wat maanden in die 15 jaar dat ik clean was. Nu gaat het echt steeds beter en heb controle over mezelf en in het stoppen ipv dagen doorgaan.

Mijn vraag is dus hoe veel risico ik eventueel loop nog met mijn lichaam.

Alvast bedankt!!!

Groeten Tom

Eigenlijk moet ik vandaag naar de 10mg per dag Naposim gaan en week daarna 20mg en dan weer afbouwen naar 15mg, 10mg en 5mg in de laatste week(al deze veranderingen van mg is een week verdeeld over zes weken, een hele kuur).

Weet dat het 3 dagen duurt voordat de Coke uit je pis is, dus dacht dan wacht ik nog maar een dag voordat ik de Naposim verhoog. Dan maar een extra dag kuren.

speedjunky69

Bewuste gebruiker
bij mij zorgde efexor in combi met speed voor sterk verhoogde bloeddruk en ongelofelijke paranoia/psychose....meer kan ik er niet over zeggen was echt een kloteperiode in mn leven :( :( :(

Bovenaan