Come down verzachten met cannabis?

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Maar goed ik ga hier niet discussiëren ik weet wat er is gebeurd en ik heb mijn lesje geleerd! Fijne avond!

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ja oké, dat klinkt vrij psychotisch, maar wat was dan het black-out gedeelte.
En in welke taal sprak je?
Omdat ik voor te beginnen die berichten niet herinner hier en waren rare berichten als je zelf terug leest was dat op een totaal andere manier getypt. Ik sprak in het Engels en was overtuigd dat er iemand was en daar was ik ook tegen aan het spreken maar dan op een vijandige manier met hamer en mes in de hand. Gelukkig was dit maar tijdelijk maar As echt een gevaar voor mijzelf en de omgeving was bereid de hamer of mes te gebruiken op die moment gelukkig was er niemand

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Omdat ik voor te beginnen die berichten niet herinner hier en waren rare berichten als je zelf terug leest was dat op een totaal andere manier getypt. Ik sprak in het Engels en was overtuigd dat er iemand was en daar was ik ook tegen aan het spreken maar dan op een vijandige manier met hamer en mes in de hand. Gelukkig was dit maar tijdelijk maar As echt een

Omdat ik voor te beginnen die berichten niet herinner hier en waren rare berichten als je zelf terug leest was dat op een totaal andere manier getypt. Ik sprak in het Engels en was overtuigd dat er iemand was en daar was ik ook tegen aan het spreken maar dan op een vijandige manier met hamer en mes in de hand. Gelukkig was dit maar tijdelijk maar As echt een gevaar voor mijzelf en de omgeving was bereid de hamer of mes te gebruiken op die moment gelukkig was er niemand
Nu ik er aan denk kan eventueel ook door die cannabis komen.. maar goed ik stop met discusieren

Raver

Badass junkie
Nu ik er aan denk kan eventueel ook door die cannabis komen.. maar goed ik stop met discusieren

Denk dat het achteraf niet zo heel erg veel zin heeft om jezelf af te vragen waar het door kwam. Wellicht was het een combinatie van alles. Je hebt er uiteindelijk niks aan behalve een negatieve ervaring.

Waarvan ik hoop dat je er wat mee doet, en we je niet wéér in halve paniek een topic zien openen en een oplossing zoekt voor een uit de hand gelopen gebruikersmoment.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Well hello there Captain Obvious, daarom zeiden we ook: beter geen cannabis, want de combi cannabis + stimulanten is berucht om de neiging paranoïde gedachten te kunnen oproepen, zeker als je al hoog zit in je anxiety. Maar omdat je, quote: 'hem al had opgesmoord aangezien ik geen reactie kreeg' (binnen een half uur na je vraag), en dit online gooide praktisch op hetzelfde moment dat ik een reactie plaatste om je op het gevaar van die combinatie te wijzen, was het een ieniemienie-pietsie 🤏beetje te laat.

Hoe meer middelen je combineert hoe onvoorspelbaarder de effecten worden. En hoe meer middelen je combineert, hoe moeilijker het achteraf dus ook terug te leiden is waarop je precies zo slecht ging. Maar die cannabis zal niet geholpen hebben nee.

De Zandman

DF-koning
Temesta. Een zwaar verslavende benzo....ik ben er zwaar afhankelijk van geweest.
Gekregen van een internist die dit middel nooit had mogen geven....met een heleboel ellende tot gevolg!
Blijf zo mogelijk van die lorazepam af is mijn advies!

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Temesta. Een zwaar verslavende benzo....ik ben er zwaar afhankelijk van geweest.
Gekregen van een internist die dit middel nooit had mogen geven....met een heleboel ellende tot gevolg!
Blijf zo mogelijk van die lorazepam af is mijn advies!
Heb ik ook ondervonden telkens black outs van de temesta waar ik het bij diazepam totaal niet heb in bescheiden dosis als ik er 6 of meer neem heb ik ook prijs maar bij temesta 2 stuks later en enkele uren verder dikke black out dus dat is bij mij niet direct maar een een uur of 5 , 6 later

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Heb ik ook ondervonden telkens black outs van de temesta waar ik het bij diazepam totaal niet heb in bescheiden dosis als ik er 6 of meer neem heb ik ook prijs maar bij temesta 2 stuks later en enkele uren verder dikke black out dus dat is bij mij niet direct maar een een uur of 5 , 6 later
Als ik spreek over 6 stuks of meer is het voor in slaap te geraken... Anders uiteraard niet zo veel

De Zandman

DF-koning
Is de hoogste dosis niet 2,5 mg temesta?
Ik dacht dat de witte kleine tabletjes 2,5 mg zijn, en de gele grotere 5 mg.
Maar ik kan me vergissen. Het is erg lang geleden dat ik aan de temesta zat goddank.
Wie weet de sterktes van die temesta tabletten? Nu ben ik nieuwsgierig geworden.....

_shikantaza

Badass junkie
Ik dacht dat de witte kleine tabletjes 2,5 mg zijn, en de gele grotere 5 mg.
Maar ik kan me vergissen. Het is erg lang geleden dat ik aan de temesta zat goddank.
Wie weet de sterktes van die temesta tabletten? Nu ben ik nieuwsgierig geworden.....
5mg Lorazepam? Holy kasplantje!

0,5 - 1 - 2,5mg

_shikantaza

Badass junkie
valt ook wel mee nagelang de indicatie is het max 2.5mg 3x op een dag
Ik geef 't je te doen kerel. Echt absurd veel. Op die dosis vergeet je je eigen naam nog.

Van een enkele 2,5mg ging ik nokkie na een avondje stimfappen op een grammetje 2-3 coke.

Laatst bewerkt:

De Zandman

DF-koning
Die gele temesta tabletten. Zijn die 2,5 mg?
Ik weet het gelukkig niet meer
Het is een potente benzo kan ik me herinneren.

Raver

Badass junkie
In de langdurige en acute psychiatrie zijn doseringen van 10mg+ Lorazepam niet heel ongewoon hoog.....

Ik kon me oren ook niet geloven. Maar dat is dan in uiterst zeldzame situaties.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
het lijkt mij niet verstandig om stimulerende middelen te gebruiken wanneer je gevoelig bent voor psychoses. Maar je moet het natuurlijk zelf weten. Stay safe!
Deze psychose achtige is de eerste keer
Heb ik nog nooit meegemaakt.had nochtans gewoon rilatine gepakt . Ik wijd het toch aan die temesta denk dat dat de boosdoener is!

Guapo Temudgin

Bewuste gebruiker
Deze psychose achtige is de eerste keer
Heb ik nog nooit meegemaakt.had nochtans gewoon rilatine gepakt . Ik wijd het toch aan die temesta denk dat dat de boosdoener is!
Gelukkig ligt het niet aan jou vriend.

Bovenaan