concentratie na truffels

random4

Newbie
joow,

Binnenkort is het weer nieuwjaar en heb nog eens zin om te trippen :tongueout: het enige probleem is dat ik een week na nieuwjaar examens heb. nu is het niet de eerste keer dat ik zal trippen, heb al een keer dragonsdynamite geprobeert en enkele keren lsd. Lsd wordt het zoiezo niet voor de examens maar vroeg me af als truffels geen kwaad kunnen, anders zal het toch zoiezo de hele nacht door zuipen en smoren worden. maar ben eigenlijk helemaal vergeten hoe mijn concentratie was na truffels omdat het al een eindje geleden is. zal ik meer nadelen ervaren na een nacht truffels en wat smoren ipv alcohol en wiet? iemand ervaring mee? :tongueout:

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik denk dat een nacht truffels beter is voor je concentratie de volgende dag dan een nacht alcohol, truffels geven geen kater. Zelf voel ik me meestal herboren en vol energie als ik de volgende dag wakker wordt na een trip.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Deamon zei:
Ik denk dat een nacht truffels beter is voor je concentratie de volgende dag dan een nacht alcohol, truffels geven geen kater. Zelf voel ik me meestal herboren en vol energie als ik de volgende dag wakker wordt na een trip.

Ja dat zeker, maar de dag nadien en mogelijks de dagen erna zit mijn hoofd wel nog vaak bij de truffeltrip, dus kan ergens aannemen dat studeren niet echt optimaal gaat lukken.

Maar de dagen na zuipen en smoren kunnen ook best op een laag pitje staan kwa concentratie.

Peace

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
mandragora zei:
Ja dat zeker, maar de dag nadien en mogelijks de dagen erna zit mijn hoofd wel nog vaak bij de truffeltrip, dus kan ergens aannemen dat studeren niet echt optimaal gaat lukken.
Je hebt gelijk, maar daarom zeg ik ook niet dat TS zich goed zal kunnen concentreren na een nacht truffels, maar beter dan een nacht alcohol en wiet. :wink: Tenminste, dat is mijn ervaring. random4 gaf aan dat hij sowieso iets wil doen, dus dan lijkt truffels mij verstandiger dan alcohol en wiet.

Bovenaan