Concerta Snuifbaar maken

Telefoon

Wijs gebruiker
die caps zijn Heel vervelend gemaakt..
ik heb Onzettend veel moeite om 1 pil snuifbaar te maken

ik doe het met een hakmejse ( ook voor speed/coke) enzo

allemaal velletjes enzo dik hard super irritant

Heeft iemand hier een goede metode voor ?

neti

Badass junkie
in de psychiatrisch verpleging gewerkt

pillen crushen doe je als volgt

je leg een pil in een lepel en doet er een andere lepel bovenop... dan goed aandrukken, en je hebt peoder :mrgreen:

JewCookie

Wijs gebruiker
En als dat niet werkt kan je de pil altijd nog in bakje of zo stoppen, oud pasje erop en de oude vertrouwde hamer er bij pakken..

poe

Newbie
neem gewoon ritaline

Concerta heeft als werkzame stof methylphindat, net als ritaline. Grote verschil is dat het in concerta zo verwerkt is dat het lichaam het langzaam opneemt. De dosis over de hele dag verspreidt. Snuiven doe je om de stoffen juist sneller en meteen op te laten nemen door het lichaam. Via de maag en de darmen waarin het samenkomt met alle andere bagger die je al gegeten heb duurt het sowieso al langer dan waarneer het direct door de haarvaatjes in de neus word opgenomen. Ritaline snuiven doe je om sneller grotere hoeveelheden te kunnen opnemen. Met concerta gaat dit dus lastiger.
Ik ben ook benieuwd naar de stukken in je neus na zo/n ding te hebben weggehakt. Ik zou het dus lekker met ritallne proberen, of als je ook een pasje heb bij de nachtapotheker is een recept voor coke of speed veel effectiever

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
poe vindt de naam al verdacht. ken je Edgard en Allen miss?

Klein vraagje wat bedoelen julie met nachtapo. een apo van dienst of een dealer? vermits een apotheker ook altijd cocaine in huis heefd.
Dom vraagje?

Supervlieg

Wijs gebruiker
quotethemadraven zei:
poe vindt de naam al verdacht. ken je Edgard en Allen miss?

Klein vraagje wat bedoelen julie met nachtapo. een apo van dienst of een dealer? vermits een apotheker ook altijd cocaine in huis heefd.
Dom vraagje?
NACHTAPOTHEKER :mrgreen:

zon vriendje die in de donkere uurtjes je favoriete goedjes beschikbaar heeft :sunglasses:

Bovenaan