Door veel teveel speed-en wietgebruik heb ik 2 keer een psychose gehad en daar toen een antipsychoticum voor gekregen. Hierdoor verdwenen alle vage gedachten en hallucinaties. Dit bedoel ik met het schoonmaken van je geest. Je krijgt zo'n medicijn uiteraard alleen op doktersrecept. Ik zou iedereen die er zelf niet meer uit komt in zijn hoofd willen adviseren om er niet te lang mee rond te blijven lopen, want het kan van kwaad tot erger gaan. Zelf had ik voordat ik daadwerkelijk een psychose kreeg, maanden vantevoren al het vermoeden dat er iets niet klopte. Ik ging verward denken, werd super para en ging zelfs stemmen horen. Deze verschijnselen kunnen wel vanzelf overgaan na een tijdje, maar dan moet je wel stoppen met gebruiken. Als je dan toch blijft gebruiken, is de kans op een psychose wel erg groot en voor je het weet lig je dan op een isoleercel van de paaz afdeling. Dat is mij in ieder geval overkomen, en kan de beste overkomen. Loop er niet te lang mee rond, als je jezelf niet meer vertrouwt of bang wordt van je eigen gedachten, ga er dan mee naar de huisarts. Maak het jezelf niet moeilijker dan het al is. Succes allemaal.