constant stoned

civix

Newbie
Okee.. ik vind sowiesoo beetje moeilijk uit te leggen.. maar ik heb 2 maanden terug, 3 x in 2 weken "bad" gehad.. daarna heb ik niet meer gesmoked. nu 2 maanden later ben ik zegmaar nog steeds stoned enzoo, en je moet het echt niet als iets kleins zien.. Ik begin helemaal gek te worden, omdat ik alles heel onrealistisch vind enzoo.. Ik kan niet zoo helder nadenken, en ik zou echt het liefst weer normaal worden. en dan ook echt NORMAAL.

wie kan me helpen?

Extisi

Wijs gebruiker
Ik heb het één keer gehad, dat ik de dag erna nog steeds niet helemaal helder was..
Heb je heel veel gesmoked?

Ja precies

Bewuste gebruiker
Hmmm..het lijkt er sterk op dat je erin bent blijven hangen..wat dacht je van een antipsychoticum? Serieus, heeft mij ook geholpen toen het ooit nodig was.

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Ja precies zei:
Hmmm..het lijkt er sterk op dat je erin bent blijven hangen..wat dacht je van een antipsychoticum? Serieus, heeft mij ook geholpen toen het ooit nodig was.
Wat was het en waar kreeg je het vandaan?

Ja precies

Bewuste gebruiker
Ik werd opgenomen op de PAAZafdeling van het ziekenhuis met een acute psychose. Daar kreeg ik Zyprexa toegediend. Sindsdien is mijn hoofd weer helemaal leeg en helder. Je geest wordt als het ware helemaal schoongeveegd. Is echt wel fijn op zijn tijd!

Kigh

Bewuste gebruiker
Ja precies zei:
Ik werd opgenomen op de PAAZafdeling van het ziekenhuis met een acute psychose. Daar kreeg ik Zyprexa toegediend. Sindsdien is mijn hoofd weer helemaal leeg en helder. Je geest wordt als het ware helemaal schoongeveegd. Is echt wel fijn op zijn tijd!

Ken mij niet echt uit met medicatie en shit, maar dit is de eerste keer dat ik van zoiets hoor.. :confused:

Je geest wordt schoongeveegd? Op zijn tijd? Dus je doet dit vaker?
Enlighten me, madame. :wave:

civix

Newbie
thanks jongens voor jullie snelle reacties. Voor dat antipsychoticum heb je daar doktorsrecept voor nodig?

Dus eigenlijk moet ik nu naar de huisarts gaan die geeft mij of antipsychoticum of Zyprexa?

Kira

Newbie
Ik ken dat als een 'weed-kater' en heb het ook al enkele keren gehad na eens deftig door te smoren. Ik kreeg dat vooral door een combinatie van 's avonds laat nog 1 of 2 joints op te steken en daarna te gaan slapen om een uur of 4 - 5 op te staan om te gaan werken oid.

Je gaat dat vooral krijgen door een combinatie van vermoeidheid en een eventuele stress of iets dat je niet lekker zit.

Dat je 2 maand erna nog steeds dat gevoel hebt is wel zeer raar. 2 dingen dat ik je kan aanraden:

- Neem een ontspannend bad, probeer in de dag niet te stressen en hou je kalmpjes. Probeer je gedachten zo vrolijk mogelijk te houden en ga eens vroeg slapen en slaap lekker lang uit.

- Vertel je dokter hierover.

Alvast veel sterkte toegewenst :wink: !

Ja precies

Bewuste gebruiker
Door veel teveel speed-en wietgebruik heb ik 2 keer een psychose gehad en daar toen een antipsychoticum voor gekregen. Hierdoor verdwenen alle vage gedachten en hallucinaties. Dit bedoel ik met het schoonmaken van je geest. Je krijgt zo'n medicijn uiteraard alleen op doktersrecept. Ik zou iedereen die er zelf niet meer uit komt in zijn hoofd willen adviseren om er niet te lang mee rond te blijven lopen, want het kan van kwaad tot erger gaan. Zelf had ik voordat ik daadwerkelijk een psychose kreeg, maanden vantevoren al het vermoeden dat er iets niet klopte. Ik ging verward denken, werd super para en ging zelfs stemmen horen. Deze verschijnselen kunnen wel vanzelf overgaan na een tijdje, maar dan moet je wel stoppen met gebruiken. Als je dan toch blijft gebruiken, is de kans op een psychose wel erg groot en voor je het weet lig je dan op een isoleercel van de paaz afdeling. Dat is mij in ieder geval overkomen, en kan de beste overkomen. Loop er niet te lang mee rond, als je jezelf niet meer vertrouwt of bang wordt van je eigen gedachten, ga er dan mee naar de huisarts. Maak het jezelf niet moeilijker dan het al is. Succes allemaal.

Kira

Newbie
Ja precies zei:
Door veel teveel speed-en wietgebruik heb ik 2 keer een psychose gehad en daar toen een antipsychoticum voor gekregen. Hierdoor verdwenen alle vage gedachten en hallucinaties. Dit bedoel ik met het schoonmaken van je geest. Je krijgt zo'n medicijn uiteraard alleen op doktersrecept. Ik zou iedereen die er zelf niet meer uit komt in zijn hoofd willen adviseren om er niet te lang mee rond te blijven lopen, want het kan van kwaad tot erger gaan. Zelf had ik voordat ik daadwerkelijk een psychose kreeg, maanden vantevoren al het vermoeden dat er iets niet klopte. Ik ging verward denken, werd super para en ging zelfs stemmen horen. Deze verschijnselen kunnen wel vanzelf overgaan na een tijdje, maar dan moet je wel stoppen met gebruiken. Als je dan toch blijft gebruiken, is de kans op een psychose wel erg groot en voor je het weet lig je dan op een isoleercel van de paaz afdeling. Dat is mij in ieder geval overkomen, en kan de beste overkomen. Loop er niet te lang mee rond, als je jezelf niet meer vertrouwt of bang wordt van je eigen gedachten, ga er dan mee naar de huisarts. Maak het jezelf niet moeilijker dan het al is. Succes allemaal.

Je zegt in je bericht dat ze je al in een isoleercel hebben gestoken.

DIt is nu uit pure nieuwsgierigheid, maar wat doen ze dan precies met je? Lig je daar nu echt de hele dag in een kamer waarvan de muren 1 kussen zijn? Hoe behandelen ze je en wat had je dan? En hoe ben je er uiteindelijk uitgekomen + gebruik je de dag van vandaag nog steeds 1 of meerdere drugs?

Ja precies

Bewuste gebruiker
Je wordt dan in een cel geplaatst waar geen enkele prikkel van buitenaf komt. Het is gewoon de hel. Er staat alleen een bed en een waardeloos rubberen matrasje, that's it. Je mag niet naar buiten en niemand zien. Bij mij versterkte het juist de psychose, want je wordt er super bang van als je zo opgesloten zit. In die tijd gebruikte ik super veel, ging elk weekend een paar nachten door en feestte heel veel. Daar ben ik sindsdien mee gestopt. Ik gebruik nu nog wel wat, maar heel minimaal, en het gaat nu al 2 jaar super goed, heb geen psychotische gedachten meer gehad.

buzzrider

Wijs gebruiker
civix zei:
thanks jongens voor jullie snelle reacties. Voor dat antipsychoticum heb je daar doktorsrecept voor nodig?

Dus eigenlijk moet ik nu naar de huisarts gaan die geeft mij of antipsychoticum of Zyprexa?
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: (no offence though)

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, dat lijkt me eigenlijk ergens ook wel wat.
Gewoon nonstop het gevoel dat je stoned bent, alleen zonder de rode ogen :)
Briljant, briljant. Ik ga daar is iets op uitvinden, ik kom er nog op terug.

pixo207

Belezen gebruiker
Extisi zei:
Ik wil het wel komen testen :)

julius_d

Newbie
snoopdok zei:
wow ik dacht nooit dat wiet een psychose kon veroorzaken :P
Get educated.

Civix, je vertoont symptomen van een psychose. Het is érg verstandig om een huisarts te raadplegen. Wacht hier niet te lang mee.

Extisi

Wijs gebruiker
pixo207 zei:
Extisi zei:
Ik wil het wel komen testen :)

Nou, dat is heel goed! Mocht ik dan iets raars maken wat eigenlijk niet zo goed werkt, dan kan ik dat meteen zien op een mooie afstand, zonder het zelf te hoeven doen.
Als het af is, dan neem ik contact met je op, bedankt ! :rock:

Milos

Belezen gebruiker
zijn jullie debiel ofzo?
ik heb ZYPREXA moeten innemen niet omdat ik constant stoned was (wtf) of omdat ik een psychose had maar omdat ik adhd heb, het enige wat ik ervan werd is super loom en moe en toen ik blowde werd het alleen nog maar erger, ik ging slapen om 18 uur en van die toestande, en ik werd dikker, nu neem ik risperdal..

vrede
Milos :openmouth:

Tstr

Newbie
Heb ook zoiets meegemaakt. Eerst smiddags veel gedronken toen gedouched toen werd ik gebeld en gevraagt om even een te roken. Dus een dikke gedraait met amnesia haze en pp dus mixje zat vlink wat in meer skaf dan shag. ik was nog een beetje aangeschoten hebi kde hele tijd dat ding bij me gehad elke keer hijzen hijzen hijzen ik kon niet stoppen en toen voelde ik met vet chill maar toen ging ik fietsen. ik voelde me benen niet en het leek alsof ik in een luchtbel of een tunnel zat. alles was vaag en zwart/wit leek het wel. thuis werd ik helemaal gek me broertje ging wat vertellen en ik snapte er niets van. Toen heb ik een glas water gepakt heb daar een half uur over gedaan om op te drinken. Wat bob marley enzo geluisterd toen was het na een uurtje over.

Heb me daarna 3 dagen ''vaag'' gevoeld.. niet voor herhaling vatbaar .. voortaan alleen smoke of alleen drinken

Ja precies

Bewuste gebruiker
Zyprexa heb ik ook gekregen, helpt wel goed, heb nu nergens meer last van, kan gewoon blowen wat ik wil.

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Zyprexa dan :)
Maar wel eerst naar de dokter want Zyprexa kan tardieve dyskinesie en diabetes veroorzaken.

Als je het gebruikt dan goed sporten en zweten want je krijgt waarschijnlijk een tijdje overgewicht. Naar de dokter en vraag of Zyprexa wat voor je is

Funky Monkey

Badass junkie
Even een afspraakje maken met de huisarts kan vast geen kwaad nee... wiet kan inderdaad psychoses of schizofrenie triggeren.

Sterkte! :mrgreen:

Bovenaan