Could turkey Morfine sinds vanmorgen

CatAddict

Newbie
Hoi, ik ben nieuw hier, vrouw van 43 jaar.
Vandaag ben ik gestopt met morfine innemen. Vorig jaar zat ik een jaar op de Oxicodon en vanaf begin dit jaar door de huisarts overgezet op morfine twee keer 40mg per dag. Maar het sloop er in, ik gebruikte per dag steeds meer, waardoor ik steeds te kort kwam en het met minder moest doen aan het eind van de weken.

Nu kreeg ik per twee weken en dat ging mis. Ik nam steeds meer en uiteindelijk zat ik op zo een 140mg per dag. Ik was alle pilletjes steeds aan het tellen en ik dacht "ach de laatste week ofzo wat minder tot ik nieuwe krijg". Tot ik nog maar heel weinig over had en van plan was de ene dag twee keer 25mg, de volgende dag twee keer 20 mg en zo verder. Maar ik kwelde mezelf en had het idee dat ik het gevecht langer liet duren. Afbouwen met zo weinig schiet voor geen meter op, mijn lijf merkte er niks van.

Gisteren had ik nog 60mg en dat heb ik in 1 keer ingenomen. En sinds vandaag dus niks meer en ik wil het ook niet meer. Ik ben eerder ook eens 3 dagen gestopt en dat was een hel. Dus ik verwacht dat die hel nu ik meer gebruik nog erger gaat worden. Vooral met slapen gaan, de vorige keer gingen mijn ledematen alle kanten op, zo spastisch.

Ik zou tips en tricks zeker kunnen gebruiken en steun al helemaal. Niemand weet hiervan en zelfs de huisarts niet, dit wil ik zo houden. Want het is met andere dingen al een gevecht met de huisarts. Een andere zoeken is nu geen optie.
Ik heb geen centjes om wat te kopen dat zou helpen met afkicken. Wel heb ik een beetje wiet liggen, zou dat kunnen helpen? Iemand had het over valeriaan thee en dan wel vijf thee zakjes tegelijk.

Om te kunnen slapen krijg ik mirtazapine. Dit verhogen, zou dat misschien helpen?

Hoe lang zal het lichamelijk afkicken zo ongeveer duren?

Groetjes van mij

Paranoize.

Badass junkie
Vandaag ben ik gestopt met morfine innemen. Vorig jaar zat ik een jaar op de Oxicodon en vanaf begin dit jaar door de huisarts overgezet op morfine twee keer 40mg per dag. Maar het sloop er in, ik gebruikte per dag steeds meer, waardoor ik steeds te kort kwam en het met minder moest doen aan het eind van de weken.

Nu kreeg ik per twee weken en dat ging mis. Ik nam steeds meer en uiteindelijk zat ik op zo een 140mg per dag. Ik was alle pilletjes steeds aan het tellen en ik dacht "ach de laatste week ofzo wat minder tot ik nieuwe krijg". Tot ik nog maar heel weinig over had en van plan was de ene dag twee keer 25mg, de volgende dag twee keer 20 mg en zo verder. Maar ik kwelde mezelf en had het idee dat ik het gevecht langer liet duren. Afbouwen met zo weinig schiet voor geen meter op, mijn lijf merkte er niks van.

Gisteren had ik nog 60mg en dat heb ik in 1 keer ingenomen. En sinds vandaag dus niks meer en ik wil het ook niet meer. Ik ben eerder ook eens 3 dagen gestopt en dat was een hel. Dus ik verwacht dat die hel nu ik meer gebruik nog erger gaat worden. Vooral met slapen gaan, de vorige keer gingen mijn ledematen alle kanten op, zo spastisch.

Ik zou tips en tricks zeker kunnen gebruiken en steun al helemaal. Niemand weet hiervan en zelfs de huisarts niet, dit wil ik zo houden. Want het is met andere dingen al een gevecht met de huisarts. Een andere zoeken is nu geen optie.
Ik heb geen centjes om wat te kopen dat zou helpen met afkicken. Wel heb ik een beetje wiet liggen, zou dat kunnen helpen? Iemand had het over valeriaan thee en dan wel vijf thee zakjes tegelijk.

Om te kunnen slapen krijg ik mirtazapine. Dit verhogen, zou dat misschien helpen?

Groetjes van mij
Doe jezelf een groot plezier en koop kratom! Doe hier onderzoek naar want ik ga het je niet helemaal uitleggen geen zin in sorry niet rot bedoelt maar je zoekt het maar ff lekker uit.

Hoop voor je dat andere mensen uitgebreider willen reageren, succes

Gebruik de zoekfuncfie op het forum en op Google en je komt overal uit

Laatst bewerkt:

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Doe hier onderzoek naar

Gebruik de zoekfuncfie op het forum en op Google en je komt overal uit. Succes.

Hier had je alles mee gezegd op een fijne manier.
ik ga het je niet helemaal uitleggen geen zin in sorry niet rot bedoelt maar je zoekt het maar ff lekker uit.
Dan was dit niet nodig geweest.
Zeggen iets niet rot te bedoelen, maar daarna wel iets bot eruit gooien, wat is daar het doel dan van?

Zeker als iemand nieuw is en vriendelijk om hulp vraagt.

Laatst bewerkt:

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker

Groetjes van mij
Wat krachtig van je dat je voor jezelf wil gaan zorgen, dat zegt heel veel over je wilskracht en wat je jezelf gunt. 🙂

Ik wens je ALLE doorzettingsvermogen die je nodig zult hebben, maar volgens mij heb je die wel. 🙂

GA ervoor! Houdt voor ogen wat je WEL wil en niet wat je niet wil. 🍀🙏🏻🍀

CatAddict

Newbie
Hier had je alles mee gezegd op een fijne manier.

Dan was dit niet nodig geweest.
Zeggen iets niet rot te bedoelen, maar daarna wel iets bot eruit gooien, wat is daar het doel dan van?

Zeker als iemand nieuw is en vriendelijk om hulp vraagt.
Ik schrok best van dat bericht. En al helemaal omdat ik wat rondgelezen heb op het forum en een zeer empatisch bericht zag van deze persoon..

Het is voor mij al niet makkelijk om steun te vragen en dan krijg je dit. Ik voel me zeer welkom hoor. Not!

CatAddict

Newbie
Wat krachtig van je dat je voor jezelf wil gaan zorgen, dat zegt heel veel over je wilskracht en wat je jezelf gunt. 🙂

Ik wens je ALLE doorzettingsvermogen die je nodig zult hebben, maar volgens mij heb je die wel. 🙂

GA ervoor! Houdt voor ogen wat je WEL wil en niet wat je niet wil. 🍀🙏🏻🍀
Wat een lief berichtje, dank je wel. ☺️

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Rode kratom kan een grote vriend zijn in deze periode van je. Veel respect en sterkte toegewenst!

En bij ernstige problemen schroom niet om een arts in te schakelen. Dit hoort afgebouwd te worden wat als ik zo hoor bij jou per dag krijgen ofwel klinische opname vaak wordt voorgesteld.

Gebruik zelf al 5 jaar oxycodon/ opiaten weet er van alles van ook van het meer gebruiken als je eigenlijk mag van arts en zo soms even zonder zit.

Rode kratom was die voor opiaten withdrawl , sterkte nogmaals je kan het!

Paranoize.

Badass junkie
Ik schrok best van dat bericht. En al helemaal omdat ik wat rondgelezen heb op het forum en een zeer empatisch bericht zag van deze persoon..

Het is voor mij al niet makkelijk om steun te vragen en dan krijg je dit. Ik voel me zeer welkom hoor. Not!
Sorry voor m'n bericht die was indd behoorlijk gemeen. Het was niet persoonlijk naar jou toe gericht en trek je er voorral niks van aan.

Je bent hier van Harte welkom hoor! 🤪
Ook mag je me een pm bericht sturen voor tips n tricks dan reageer ik er op wanneer ik daar tijd voor heb. 👍🏻

CatAddict

Newbie
Rode kratom kan een grote vriend zijn in deze periode van je. Veel respect en sterkte toegewenst!

En bij ernstige problemen schroom niet om een arts in te schakelen. Dit hoort afgebouwd te worden wat als ik zo hoor bij jou per dag krijgen ofwel klinische opname vaak wordt voorgesteld.

Gebruik zelf al 5 jaar oxycodon/ opiaten weet er van alles van ook van het meer gebruiken als je eigenlijk mag van arts en zo soms even zonder zit.

Rode kratom was die voor opiaten withdrawl , sterkte nogmaals je kan het!
Ik heb helaas geen geld om iets te kopen dat zou kunnen helpen, ben al blij dat ik avondeten kan kopen..

Ik lig al in de clinch met mijn huisarts door andere dingen en het voelt voor mij niet ok dit met haar te bespreken. Best gek he, dat je je niet veilig voelt bij je huisarts..

CatAddict

Newbie
Sorry voor m'n bericht die was indd behoorlijk gemeen. Het was niet persoonlijk naar jou toe gericht en trek je er voorral niks van aan.

Je bent hier van Harte welkom hoor! 🤪
Ook mag je me een pm bericht sturen voor tips n tricks dan reageer ik er op wanneer ik daar tijd voor heb. 👍🏻
Ahw, toch lief dat je even een berichtje schrijft, het is je vergeven. :tongueout:

CatAddict

Newbie
Gister ochtend 30mg genomen en om half 1 de laatste 60mg.
Het viel me redelijk mee vanmorgen, met de oxicodon voelde het niet nemen veel erger. Ik heb zelf 2 uurtjes kunnen slapen, een soort van.

Maar daarna begon de hel en na 17:30 uur kreeg ik buikpijn en rennen naar de wc aantal keer, alsof mijn lijf aan het ontgiften is? Snot loopt zonder pardon uit mijn neus en ik merk dat mijn ademhaling hoog zit. Het zweten begint nu ook heftiger te worden en ik weet soms niet of ik het koud of warm heb. Ik ben benieuwd hoe ik straks slaap, eerder toen ik te kort ingenomen had werd ik zeiknat wakker van het zweten.
En ik ben benieuwd wat ik nog kan verwachten.. Word het nog erger of is het ergste al achter de rug, ik heb geen flauw idee. Alhoewel, is de derde dag niet het ergste? Maar misschien verschilt dit wel bij iedereen..

Zou een biertje nemen het erger maken? Gewoon 1 biertje en niet meer.
Ik wilde nog meer vertellen, maar mijn goofd zit vol watten.

_shikantaza

Badass junkie
Je zult er doorheen moeten als je het op eigen houtje wil doen. Ik heb geen ervaring met opiatenafkick, maar ga nou geen andere middelen gebruiken om de pijn te verzachten. Je krijgt er alleen maar problemen bij.

Bovenaan