Crack No Effect

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Gebruik het normaal nooit, maar had een brok(je) crack hier ongeveer een halve gram, bij het roken van iets meer dan 1/4 van dit brokje merkte ik echt niets, doe ik iets fout ???

Ik doe het zo:
Heb zo'n klein pijpje (ook te gebruiken voor hash/weed) daar heb ik 2 pipe screens ingedaan, wat sigarettenas uit de asbak erop gelegd. Daar bovenop wat brokjes crack. Aansteker aan --> aansteker er schuin inhouden op de crack gericht --> Diep en lang inhaleren met de aansteker er nog op--> even vasthouden-->rook uitblazen.... Effect: eigenlijk niets, doe ik iets fout ???
tips zijn welkom !

angie123

Bewuste gebruiker
Dan had je vast rommel!!!! Maar wees ergens blij dat het niet werkte want anders zat je nu al vast gelipt aan de pijp. Mijn tip.......ga niet meer op zoek :P

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Bedankt voor de zorg om mijn welzijn, maar dat zit wel goed hoor.

Maar het is zeker weten geen troep en ik wil toch het effect een keer ervaren hebben dus ik hoor graag reacties over wat ik verkeerd doe ????? (dus geen tips om het niet te doen :P )

Jadi

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
Bedankt voor de zorg om mijn welzijn, maar dat zit wel goed hoor.

Maar het is zeker weten geen troep en ik wil toch het effect een keer ervaren hebben dus ik hoor graag reacties over wat ik verkeerd doe ????? (dus geen tips om het niet te doen :P )
:) Volgens mij moet je gewoon heel dat brokje oproken :P
(Geef me een schop als ik iets heel doms zeg :wink:)

Wartaal

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
Gebruik het normaal nooit, maar had een brok(je) crack hier ongeveer een halve gram, bij het roken van iets meer dan 1/4 van dit brokje merkte ik echt niets, doe ik iets fout ???

Ik doe het zo:
Heb zo'n klein pijpje (ook te gebruiken voor hash/weed) daar heb ik 2 pipe screens ingedaan, wat sigarettenas uit de asbak erop gelegd. Daar bovenop wat brokjes crack. Aansteker aan --> aansteker er schuin inhouden op de crack gericht --> Diep en lang inhaleren met de aansteker er nog op--> even vasthouden-->rook uitblazen.... Effect: eigenlijk niets, doe ik iets fout ???
tips zijn welkom !
Hmmz het lijkt me troep als ik een vierde deel van een halfje tegelijk in de pijp gooi dan ga je zowat neer van de flash :openmouth: Nog nooit geprobeerd maar bij een zesde deel van een halfje heb je al een super dikke flash.

Seven

Newbie
zoals je het omschrijft doe je in principe niks verkeerds,ik maak het meestal helemaal fijn en verdeel het goed over het maar met brokjes moet dat ook lukken want dat doe ik ook wel eens,maar wees blij dat je er niks van gemerkt heb,probeer maar geen 2e keer dat is mijn tip

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Seven zei:
zoals je het omschrijft doe je in principe niks verkeerds,ik maak het meestal helemaal fijn en verdeel het goed over het maar met brokjes moet dat ook lukken want dat doe ik ook wel eens,maar wees blij dat je er niks van gemerkt heb,probeer maar geen 2e keer dat is mijn tip

Ok bedankt voor de tip, gebruik jij gewoon een normale aansteker ?

Seven

Newbie
DonnieDark0 zei:
Seven zei:

Ok bedankt voor de tip, gebruik jij gewoon een normale aansteker ?

Ik gebruik meestal goedkope aanstekers,vooral als je met meerdere samen gebruikt raak je die dingen toch vaak kwjt

Wartaal

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
oke, nou komend weekend nog maar een testje doen. Dan maak ik die korrels eens wat fijner.
Ik doe altijd brokke en het poeder/gruis er ook in. Denk dat brokken miss. wel iets beter werkt heb ik het idee. (Kan ook door inschatte hoeveel er in zit verschillen.

FlipMeister

Bewuste gebruiker
^precies

"ik heb et wel in de hand"

Ja dat zeiden de anderen ook

"ja maar ik heb et echt in de hand ik ben adners"

Ja dat zeiden de anderen ook

"jonge je weet niet waar je het over hebt"

3 maand later kom ik je weer tegen, een huidskleur die doet denken dat je figuratn bent in de living dead er is duidelijk te zien dat er enorme paranoia heerscht en je vraag me om een paar centen die ik cker weten terugkrijg..
en dan zeg ik:

"IK ZEI ET JE"

en dan zeg jij

"ja man sorry man ik wou dat ik er nooit aan was begonnen"

Sommige mensen...

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Bedankt voor jullie mening en ik snap ook wel dat jullie het vaak genoeg fout hebben zien/horen gaan of het zelfs ervaren hebben. Geloof mij maar als ik zeg dat ik nergens aan verslaafd ga raken. Zoals ik dat al mijn hele leven nooit ben geweest. ( wel het nodige gebruikt )

Bedankt voor de bezorgdheid in ieder geval. Zal wel melden hoe het was en wat mijn conclusies er van zijn na het weekend !

shakes

Belezen gebruiker
FlipMeister zei:
Ze leren het ook nooit he...
Maar ja als jij de enige in de hele wereld die nergens verslaafd aan kan raken...

Stom is dat he, dat sommige mensen serieus denke dat zoiets hen nooit zal overkomen, erger me daar echt aan! (no offense donniedarko! :)) Was zelf vroeger ook zo, totdat ik verslaafd raakte aan coke, snuiven.

Sorry

Newbie
Zolang je maar kan slapen... Being a Crack Junk and all...
Knkr erg Jullie, Heb respect voor jezelf, komop mensen...

Wartaal

Belezen gebruiker
DonnieDark0 zei:
Bedankt voor jullie mening en ik snap ook wel dat jullie het vaak genoeg fout hebben zien/horen gaan of het zelfs ervaren hebben. Geloof mij maar als ik zeg dat ik nergens aan verslaafd ga raken. Zoals ik dat al mijn hele leven nooit ben geweest. ( wel het nodige gebruikt )

Bedankt voor de bezorgdheid in ieder geval. Zal wel melden hoe het was en wat mijn conclusies er van zijn na het weekend !
Iedereen die ik "1 keer" coke heb zien roken, gebruikt het nu zowat dagelijks. En dat zijn er behoorlijk wat.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
niemand kan over iemand anders oordelen of hij verslaafd zal raken of niet. Jullie weten niet wat in DonnieDarko's hoofd rondgaat, misschien is hij wel heel erg vol zelfvertouwen en heeft hij een zéér sterke wil, weten jullie veel...

Jullie zitten in het milieu, dan is het logisch dat je foute mensen ziet fout gaan (no offense). Maar ik ken genoeg gebruikers die nooit nergens verslaafd aan zijn geweest. Het ligt ook vooral aan jezelf en het milieu waar je inzit

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
NOU......het is gebeurd, mijn wereld zal nooit meer dezelfde zijn.... :grin:

Nee even serieus:

Gister leuk avondje/nachtje gehad met mn vriendin. Het plan was om ergens in de loop van de nacht allebij een hitje te nemen. Ik had me de vorige keer vergist in de hoeveelheid van het brokje wat ik had. Dit blijkt namelijk veel minder te zijn. Wat er nu over was was in ieder geval genoeg voor 2 hitjes.
Het effect was dan ook :openmouth: :hearteyes: en toch op de een of andere manier wel enigzins hoe ik het had verwacht alleen veeeel heftiger ! Alleen ja zo extreem kort allemaal.
De crash hebben we opgevult met een lijntje pep :) Kan trouwens wel goed begrijpen dat je als je het hebt liggen je snel weer naar de pijp zou kunnen grijpen.

Conclusie: Het effect is goddelijk, maar alleen het idee al dat het zo kort is en het daarna superkut is is voor mij een reden om het niet vaker te doen. (je blijft bezig) Je kan er ook niet lekker een avondje mee vullen zoals met een beetje pep of mdma.
Niet echt een heel boeiende drug dus, wel een extreem effect. Ik zal het in ieder geval niet nog eens halen.

...joepie, niet verslaaft :wink:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Ja laten we er om wedden....
Ik wilde het een keer meemaken, dat effect. Dat heb ik nu en heb niet te behoefte om het weer te halen. Ben er tevreden over zo.

Zal het wel melden als ik het wel heb gedaan ooit oke :)

Kim

Wijs gebruiker
Als jij ooit op een meeting bent en ik ben er ook en ik zou gaan basen dan zou je ook willen. alleen al door de lucht

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Kim zei:
Als jij ooit op een meeting bent en ik ben er ook en ik zou gaan basen dan zou je ook willen. alleen al door de lucht

Dat zou kunnen ja, hangt alleen van mijn gemoedstoestand op dat moment af. Ben ik al van de kaart zou ik het denk ik doen, maar als ik nog vrij nuchter ben dan zou ik het waarschijnlijk niet doen.
hmmm nuchter op een df meeting......weinig kans :grin:

Maarja ik heb dus een risico genomen door het te proberen. Ik heb het nu gedaan en weet wat het effect is en ook dat er niet echt een normaal recreatief gebruik van mogelijk is. Ben nu van de nieuwsgierigheid ernaar af en ga het niet vaker halen, omdat ik weet hoe verslavend het is en hoe makkelijk het word om het dan weer en weer en weer en steeds vaker te gaan halen.

Ik vind dat ik het zo goed heb afgesloten ben er klaar mee, mooi toch.

Hoe is het met jou nu eigenlijk, al wat vooruitgang ?

Bovenaan