psychedelic_lover
Newbie
Dag mensen. Zou iemand me kunnen zeggen of coke "basen" hetzelfde is als crack, of is er nog een verschil?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
psychedelic_lover zei:Dag mensen. Zou iemand me kunnen zeggen of coke "basen" hetzelfde is als crack, of is er nog een verschil?
Alvast bedankt
MeejheM zei:psychedelic_lover zei:Dag mensen. Zou iemand me kunnen zeggen of coke "basen" hetzelfde is als crack, of is er nog een verschil?
Alvast bedankt
Dat heb je zelf niet kunnen vinden?
peprick zei:het maakt denk ik weinig uit hoe je de crack rookt.. elke pijp, zelfgemaakt of niet voldoet..
Tekzor668 zei:Dat kan bij elke verslaving gebeuren en niet enkel bij crack...
peprick zei:ben toch weer overstag gegaan. heb een paar balletjes gehaald. ook om me pep-dip even door te komen. me mond en keel flink verdoofd, lekkere coke smaak en het was vers, hij had net gekooktlekker muziekie aan
![]()
Attimo zei:In m'n eigen omgeving zie ik een jongen die alles weggooit en z'n eigen familie beliegt om toch maar te kunnen crack roken.
Ik wil met vele zaken kennis maken maar dit is toch een brug te ver voor mij.
Bobsacamano zei:Je klinkt als een wijze gast :P Fijne avond
peprick zei:ben toch weer overstag gegaan. heb een paar balletjes gehaald. ook om me pep-dip even door te komen. me mond en keel flink verdoofd, lekkere coke smaak en het was vers, hij had net gekooktlekker muziekie aan
![]()