crack

peprick

Experimenterende gebruiker
crack is coke dat is uitgekookt in amoniak. de uiteindelijke werking is hetzelfde alleen bij basen krijg je als je het uitblaast een "flash" een korte reis naar de ruimte ( dit is serieus nog lekkerder dan klaarkomen) maar crack heeft 1 regel: MEER! blijf er van af tenzij je een hele sterke persoonlijkheid heb. maar dan nog.... crack is TE lekker

Attimo

Belezen gebruiker
MeejheM zei:
psychedelic_lover zei:
Dag mensen. Zou iemand me kunnen zeggen of coke "basen" hetzelfde is als crack, of is er nog een verschil?

Alvast bedankt

Dat heb je zelf niet kunnen vinden?

Ik vind dit eerlijk gezegd ook heel erg verwarrend. Sommigen zeggen dat het niet hetzelfde is en anderen dan weer wel.

Toen ik onlangs een typisch freebase pijpje vond dat er ongeveer zo uitzag:

Vroeg ik aan een vriend die er (dacht ik toch) een stuk meer van af wist dan ik "dit is dus om crack roken?"

Waarop hij antwoordde met: "maar neen jong zot, dit is gewoon freebase".

Nu goed, op andere plaatsen lees ik dat het gewoon hetzelfde is. Dus ik begrijp de verwarring van de OP wel.

peprick

het maakt denk ik weinig uit hoe je de crack rookt.. elke pijp, zelfgemaakt of niet voldoet..

Attimo

Belezen gebruiker
peprick zei:
het maakt denk ik weinig uit hoe je de crack rookt.. elke pijp, zelfgemaakt of niet voldoet..

Dat bedoelde ik niet met die foto hoor. Ik wilde gewoon duidelijk maken dat sommige mensen wel degelijk verkondigen dat er een verschil is tussen basecoke en crack. Terwijl dit blijkbaar hetzelfde is.

Soit, daar ga ik me niet aan wagen. Snuifcoke is al een bitch genoeg.

Attimo

Belezen gebruiker
In m'n eigen omgeving zie ik een jongen die alles weggooit en z'n eigen familie beliegt om toch maar te kunnen crack roken.

Ik wil met vele zaken kennis maken maar dit is toch een brug te ver voor mij.

Attimo

Belezen gebruiker
Tekzor668 zei:
Dat kan bij elke verslaving gebeuren en niet enkel bij crack...

Ja tuurlijk, da's waar. Maar heb toch de indruk dat het bij crack nog erger is dan bij snuifcoke en dat is al erg genoeg.

peprick

in mijn ervaring was dat zeker zo, als ik een grammetje had, ging ik me na een kwart gram al zorgen maken dat het bijna op was :openmouth: en dat hoor ik veel om me heen, dat je eigenlijk na het eerste pijpje zowat maar met 1 ding bezig ben: meer! terwijl er dan nog zat op tafel ligt.
ben blij dat ik er een punt acheter heb kunnen zetten voordat het te laat was.

peprick

ben toch weer overstag gegaan. heb een paar balletjes gehaald. ook om me pep-dip even door te komen. me mond en keel flink verdoofd, lekkere coke smaak en het was vers, hij had net gekookt :grin: lekker muziekie aan :rock:

Bobsacamano

Badass junkie
Je klinkt als een wijze gast :P Fijne avond :)

peprick zei:
ben toch weer overstag gegaan. heb een paar balletjes gehaald. ook om me pep-dip even door te komen. me mond en keel flink verdoofd, lekkere coke smaak en het was vers, hij had net gekookt :grin: lekker muziekie aan :rock:

Amateurtje

Wijs gebruiker
Attimo zei:
In m'n eigen omgeving zie ik een jongen die alles weggooit en z'n eigen familie beliegt om toch maar te kunnen crack roken.

Ik wil met vele zaken kennis maken maar dit is toch een brug te ver voor mij.

Hangt er natuurlijk vanaf hoe je ermee omgaat hé. Natuurlijk is de ene 'drug' al wat gevaarlijker als de andere...maar indien er zich een probleem voordoet (eenders welk) ligt de fout toch bij de gebruiker zelf :)

MeejheM

Badass junkie
Bobsacamano zei:
Je klinkt als een wijze gast :P Fijne avond :)

peprick zei:

ik had het niet beter kunnen zeggen...

Bovenaan