• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Daro Retard 5 Capsules

Jamola

Newbie
Hea kut, moeten we nog een doosje kopen..
Of het lag aan de appelsap, misschien moet je ze toch weer terug gooien in die capsule
denk je dat meisjes der ook aan 5 te weinig hebben ? :tongueout:

Guus Fris

Newbie
Hmmm interessant experiment, maar het is nou niet dat ik morgen bij de drogist ff een "kistje Daro ga fixen" :tearsofjoy:

Maar bedankt voor de nauwgezette beschrijving... enne neem er 1 van mij : :beer:

"Appelsapje voor mijnheer"
:grin:
:kots:

DrogeHoestCapsule

Experimenterende gebruiker
Hmm, ik had gister ook 5 capsules gedaan van DARO, niet in drinken gegooit maar gewoon crushen en weer terug ik de capsules. Ik weeg iets van 65-69 kg, op een bijna lege maag. Na een uur begon ik het te voelen, een beetje het effect alsof je iets van 5 biertjes op had alleen dan kon ik veel beter met me gedachte erbij blijven en was ik veel meer in staat om wat te gaan doen en veel actiever. Ook kreeg ik het lekker warm. Wat ik ook merkte dat als ik ging tv kijken of computeren totaal niks meer voelde, alleen als ik om me heen keek of bewoog. Maar kortom; totaal niet misselijk, ik heb eigelijk niks negatiefs gemerkt. Een leuke ervaring dus!

Voor meer vragen of als je het ook wilt proberen check de handleiding eerst ff: viewtopic.php?f=25&t=18998&st=0&sk=t&sd=a

misschien een goede tip voor mensen die dxm willen gebruiken iedereen heeft het altijd over die capsules maar je hebt ook een doosje met pillen 20 stuks allene die zijn voor kinderen jonger dan 12,maar als je dxm wilt doen raad ik je aan om deze pillen te kopen het is wel even bikkelen om 20 van deze pillen te grote van een paracetamol weg te krijgen maar in de tijd dat ik dit spul regelmatig gebruikte kocht ik ook de capsules en voelde daar vrij weinig van een beetje dronken idd.mar voor degene die dxm wil doen koop die pillen en slik ze weg met energydrank ik weet niet waarom maar degene waarvan ik dit middel heb leren kennen raadde het me aan om met enrgydrank te doen ben er echt keihard op gegaan vond het wel een beetje een zieke ervaring erg heftig maar ik kon er ook wel van genieten :openmouth:

Bovenaan