Ik weet dat het een doode tread is maar ik moet toch ff reageren denk ik.
Ik heb wel wat meer info alleen weet ik niet of het is wat je wilt horen.
Als dit niet gepast is moeten de MODS het er maar weer afhalen
Ik heb de afgelopen 15 jaar alles gebruikt waar ik aan kon komen en Doornappel is het enige middel wat ik niemand aan kan raden.
Maar lees mijn ervaring en oordeel zelf:
Wij waren met een groep van 12 doorgewinterde LSD en paddo gebuikers Doornappel was het enige wat nog niet geprobeerd was.
Via het internet hadden we zaden gescoord en deze naast de purple planten in de tuin gezet.
Na een prachtige zomer hadden we 14 bollen met elk 50-70 zaden.
Op internet stond dat 7-10 genoeg was.
Voorzichtig als ik ben heb ik het bij 3 zaden gehouden in tegenstelling tot sommige van mijn vrienden.
Na ongeveer een half uur tot 45 minuten begon het effect.
Het was een onheispellend gevoel wat te vergelijken is met een hoge dosis LSD met als verschil dat dit van veel dieper kwam.
Na ongeveer een uur sloeg het maximaal in en werd alles donker en schimmig.
Ik kom niet verder kijken dan 20 centimeter en alles was donker en stond op de kop.
De enige manier om dit dragelijk te maken was door mijn ogen dicht te houden.
Dit resulteerde in een gevoel wat ik allen kan beschrijven als een geestelijk vacuum.
Je voelt alleen angst en duisternis je hoort niks en ziet niks.
Dit moet ongeveer 2 a 3 uur geduurd hebben .
Ik kwam hieruit en kon me niet bewegen.
Ik voelde me zwaar melancholische en was er van overtuigt dat niks meer zin had.
Mijn zicht kwam zo nu en dan terug en ik zag mijn vrienden allemaal rennen alsof ze achterna gezeten werden door god weet ik wat.
1 iemand lag op de grond en was lijkbleek en trilde onophoudelijk.
Ik overtuigde mezelf ervan dat dit een visueel effect was en heb me met veel moeite om weten te draaien.
Ik keek in complete duisternis en zag alleen schimmen die elkaar aan stukken reten.
Op de achtergond hoode ik de angstkreten van de anderen.
Ik heb zo gelegen tot het weer licht werd.
Dit moet minimaal 6 uur geweest zijn.
Ik kreeg toen een beetje gevoel terug in mij ledematen en ben weg gestrompeld bij de groep.
Het gevoel dat ik kon bewegen gaf me ook het gevoel dat ik de controle weer terug had.
Op een gegeven moment was het zelfs grappig te noemen.
Het asfalt waar ik op liep leken net olie kleurige torren die knisperden onder mijn schoenen en gaven een grappig piep geluid als ze uit elkaar splutten.
De duisternis was niet weg maar alleen minder.
Maar helaas, na 2 uur overviel de duisternis me weer en storte ik in naast de waterkant.
Het water was donker, zwart en agressief.
Op een gegeven moment kreeg ik zelfs het gevoel dat het me riep.
Ik heb zeker 3 uur in het water liggen staaren.
Hierna verdween de duisternis naar de achtergrond en ben ik terug naar de groep gestrompeld.
Hier trof ik nog maar 3 van de 11 mensen aan die er eerst waren.
Vervolgens ging het compleet mis.
Overal was pijn en angst alles wilde me pijn doen.
Het leek alsof mijn ziel uit elkaar gescheurd werd en het vlees van mijn botten brande.
Ik kreeg het gevoel dat een oude eikeboom me wou pakken als ik er niet naar bleef kijken.
Ik kon de takken naar me zien grijpen en heb zo 8 uur doorgebracht.
Opeens werd alles rustig en verdwenen de angst en pijn net zo snel als ze gekomen waren.
De zon scheen in mijn gezicht en de vogels fluiten in de bosjes.
Ik ben in slaap gevallen en heb 12 uur geslapen.
Toen ik de dag er na mijn vrienden probeerde te bellen kreeg ik van de ouders te horen wat er allemaal gebeurd was die nacht.
De 3 mensen die 10 zaden genomen hadden zijn afgevoerd naar het ziekenhuis.
1 is er 2 dagen in coma gehouden omdat hij ieder keer als hij wakker werd zo in paniek raakte dat zijn hart zo te keer ging dat het niet veilig was.
Van de 10 mensen die genomen hadden (We hadden altijd 2 nuchtere mensen) heeft iedereen minimaal 2 weken dagelijks flashbacks gehad.
Wat op zicht niet echt handig is tijden eens examen wiskunde.
1 persoon heeft zelfs nu nog (3 jaar later) nog maandelijks flashbacks.
Van de 10 man willen er 2 niet praten over wat ze gezien hebben.
Uit wat de andere 7 zeggen kan ik opmaken dat ik de mildste trip heb gehad.
Ik heb omschrijvingen gehoord die varieeren van 24 uur pijn, dood willen, pure hel en erger dan cold turky van amfetamine.
Niemand van de groep van 10 man heeft enige positieve ervaring afgezien van mijn eene uurtje torren stampen.
Doe hiermee wat je wilt.
Maar alsjeblieft neem niet meer dan 1 zaad!
Ik heb gehoord dat een goede zomer de potentie van het zaad kan versterken.
Mischien is dit de oorzaak van onze ervaring....