Datura dosering

De jongen

Bewuste gebruiker
Hopelijk kan iemand me eve helpe.
Kzou graag willen weten wat de dosering van datura is als je zaadjes neemt. Hoeveel zaadjes zou je dan moeten neme??
Kvoel mss wel wat voor een zeer lage dosering:)

Thx

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Datura is leip spul, daar zou ik van afblijven. Het speelt heel erg met je gedachte en je wordt er snel paranoide van, daarnaast is totale depersonalisatie ook vaak een gevolg, niet altijd even prettig. Maar het is uiteraard jou keuze.

zommes

Badass junkie
Hm, ik ga er niet aan beginnen. Ik wil graag heldere trips die mijn geest verruimen, bij deze shit is dat niet aan de orde.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Het hoeft voor mij niet perse helder te zijn eigenlijk.
Daar heb ik acid al voor. :)

(intoxicated denkt: heeej, acid...)

zommes

Badass junkie
Intoxicated zei:
Het hoeft voor mij niet perse helder te zijn eigenlijk.
Daar heb ik acid al voor. :)

(intoxicated denkt: heeej, acid...)

Daar heb je idd acid voor.

Maar waarom zou je dat gif willen nemen?

JJJ

Bewuste gebruiker
De jongen zei:
Hopelijk kan iemand me eve helpe.
Kzou graag willen weten wat de dosering van datura is als je zaadjes neemt. Hoeveel zaadjes zou je dan moeten neme??
Kvoel mss wel wat voor een zeer lage dosering:)

Thx
Doe maar gewoon niet! Dit is niet iets dat je doet omdat het goedkoop is of makkelijk te vinden, want dan denk je er veel te makkelijk over, het is absoluut niet voor beginners! Hoge of lage dosering maakt niet uit; een licht effect is niet interessant of enkel vervelend en een sterk effect is gewoon levensgevaarlijk.

Jeller

Badass junkie
idd kzou het ook niet doen..

al moet ik wel toegeven dat de plant mij intrigeert.. keb er voor de eerste keer 1 gezien vrijdag aan mijn school en het fascineerde mij wel :)

De jongen

Bewuste gebruiker
Kweet wel wat het is en hoe gevaarlijk het kan zijn en wet je er mee kan bereiken onder goede begeleiding. Als de plant je aanvaard tenminste. Maar je kan alle delen van deze plant gebruiken. Kwas gewoon benieuwd. Een echte trip zoeu ik niet doen. Tenzij onder begeleiding van een echt sjamaan.

Maa rhad hier ook datura trip gelezen die wel vrij interessant was vond ik. En dan dacht ik als ik dan een heel lage dosis neme bij wijze van test. Van nieuwsgierigheid naar de eventuele vijandigheid in men gevoel of mss juist een aanspreking :) . Maar gek ben ik niet.

De jongen

Bewuste gebruiker
als het je interesseert dan kan je het boek van carlos castaneda lezen. Hier beschrijft hij echt machtige trips. Rijzen over de aarde en waarzeggen enzo. Maar hij word zeer goed begeleid door een sjamaan.

Bovenaan