Datura Stramonium

Arenshi

Bewuste gebruiker
hey,
ik heb gisteren samen met een vriend datura stramonium gevonden, namelijk 2 bolsters, het gaat hier over gedroogde datura-bolsters. Nu, ik heb de 2 bolsters open gedaan en dit verzameld in een zakje, wat mij opviel is dat de 2 bolsters dezelfde zaden hadden maar wel een andere kleur van zaad, in de ene bolster zat er mooi zwart zaad zoals op de foto's op wikipedia e.a. en in de andere bolster zat eerder lichtbruin zaad, heeft dit te maken met de tijd dat de zaden hebben gedroogd of heeft dit te maken met het feit dat het misschien een andere soort datura is (brugsmania?).

dit is een foto waarop je het ongeveer kan zien wat ik bedoel, je ziet duidelijk dat er een kleurverschil is tussen de zaden.
grtz :wave:

TrippyShit

Badass junkie
Waar dat mee te maken heeft kan ik niet voor je beantwoorden maar waarom heb je in godsnaam die zaadjes meegenomen? Ga je ze gebruiken? Of wil je gewoon ze gewoon planten of iets?

Arenshi

Bewuste gebruiker
TrippyShit zei:
Waar dat mee te maken heeft kan ik niet voor je beantwoorden maar waarom heb je in godsnaam die zaadjes meegenomen? Ga je ze gebruiken? Of wil je gewoon ze gewoon planten of iets?
Op dit moment ben ik er nog helemaal niet klaar voor om zoiets te nemen, ik wil eerst ervaringen met ayahuasca enzo, maar ik denk wel dat ik ooit eens datura zal proberen, waarschijnlijk ga ik ze gewoon planten momenteel en er een paar overhouden voor later..
Grtz :wave:

Om te planten kan ik begrijpen... Het schijnen mooie planten te zijn.

Maar om te gebruiken? Tja, sommige drugs zijn het niet eens waard om te nemen...

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
lekker voor door de yoghurt... :rolleyes:
het kleur verschil zal indd wel te maken hebben met het drogen,,je hebt ze tog van de zelfde plant lijkt me?

TrippyShit

Badass junkie
Pwn3D zei:
Op dit moment ben ik er nog helemaal niet klaar voor om zoiets te nemen, ik wil eerst ervaringen met ayahuasca enzo, maar ik denk wel dat ik ooit eens datura zal proberen, waarschijnlijk ga ik ze gewoon planten momenteel en er een paar overhouden voor later..
Grtz :wave:

Nee ayahuasca, daarmee bereid je je voor op een zwaar delerium :beer: Beter kijk je naar de mooie bloemen en voor je de zaadjes aan de vogels van de buurman. Een delerium is niet iets waar je voor klaar kan zijn. Ik raad het je af.. maarja moede ge zelf weten he menke

Arenshi

Bewuste gebruiker
nuja, ik had gelezen dat datura dodelyk is pas na inname van 5 zaadjes die heel potent moeten zyn. de grootste dreiging is uitdroging en verder is de versnelde hartslag te vergelijken met die van 4-5 lijntjes speed. dus waar je het meest moet op letten is de uitdroging maar dit kan toch niet echt een probleem zyn als je een bekwame tripsitter hebt die veel over datura weet.

Verder zou ik datura niet nemen voor recreatieve doeleinden maar gewoon voor de ervaring en beetje hetzelfde als by ayahuasca of san pedro.

Ik versta waarom zoveel mensen datura afraden omdat het alleen maar negatief in de spotlight word gezet bv. als er doden zyn gevallen by een overdosis en dergelijke. De schrijvers van tripreports die ik vind op dit forum raden ook datura af maar dat kom ik ook vaak tegen by tripreports van mensen die een grote hoeveelheid lsd hebben genomen.

conclusie die ik hierbij trek is : datura kan op een bekwame en ongevaarlijke manier worden ingenomen wanneer er genoeg research is naar gedaan en wanneer men weet wat men kan verwachten. En natuurlijk moet je een bekwame tripsitter hebben die hier alsnog evenveel van weet. Ik weet dat er veel mensen deze conclusie niet zullen waarderen maarja, so be it.

grtz :wave:

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Datura kan inderdaad op een verantwoordelijke manier genomen worden, maar volgens mij is het echt moeilijk om het te doseren voor het doel wat jij voor ogen hebt.
Misschien vind je ergens op internet mensen die wel ervaring hebben met datura en henbane en dergelijke voor het doel wat jij hebt. Ik denk niet dat ze hier rondlopen.

Arenshi

Bewuste gebruiker
Twilight zei:
Datura kan inderdaad op een verantwoordelijke manier genomen worden, maar volgens mij is het echt moeilijk om het te doseren voor het doel wat jij voor ogen hebt.
Misschien vind je ergens op internet mensen die wel ervaring hebben met datura en henbane en dergelijke voor het doel wat jij hebt. Ik denk niet dat ze hier rondlopen.
Ok thx =]

Bovenaan