De beste vloei

Arjan`

Experimenterende gebruiker
smoking master nog iets smaller dan gold of black maar precies goed en geen gezeur met ommetjes draaien enzo

riflexz

Bewuste gebruiker
smoking green of blue
vroeger bob marley blaadjes
en heel soms eens gewone rizla lange blaadjes

boterzuur

Newbie
Ik draai met alles net zo makkelijk alleen mascotte king size vind ik zelf een beetje treurig. Draai wss met die nog steeds beter dan de gemiddelde stoner. Draai zelfs nog met korte vloei als ik niet anders kan, gewoon een L.

DutchCookie

Bewuste gebruiker
boterzuur zei:
Ik draai met alles net zo makkelijk alleen mascotte king size vind ik zelf een beetje treurig. Draai wss met die nog steeds beter dan de gemiddelde stoner. Draai zelfs nog met korte vloei als ik niet anders kan, gewoon een L.

je bent zelf blijkbaar niet echt een stoner, want opscheppen vind ik niet in mijn woordenboekje.... waar de fak ligt dat ding? raak ook altijd alles kwijt :rolleyes:

boterzuur

Newbie
DutchCookie zei:
boterzuur zei:

je bent zelf blijkbaar niet echt een stoner, want opscheppen vind ik niet in mijn woordenboekje.... waar de fak ligt dat ding? raak ook altijd alles kwijt :rolleyes:

Hmmm klonk inderdaad een beetje opschepperig, maarja, als je de mogelijkheden hebt.

Wel een beetje jammer dat men blijkbaar moet voldoen aan jouw woordenboekje voordat men een stoner kan zijn. Dat is nog arroganter dan wat ik zeg. :wink:

boterzuur

Newbie
Oom Klaas zei:
een l maken met kleine vloeitjes is niet echt moeilijk ofzo :tearsofjoy:
en zonde want het brand achterlijk snel weg

True, maar als ik niet anders kan. Meestal heb ik een kort pakje rijstenvloei in m'n jas als last resort.

gamezz

Bewuste gebruiker
niemand die RAW gebruikt?
what a shame! :tongueout:
sinds ik RAW gebruik moet ik die witte vloei echt niet meer :kots:
wat een gore smaak

Dreuge

Badass junkie
gamezz zei:

Raw connaisseur + filtertips , beste vloei ooit.
hard pakje (kreuken niet in je broekzak) en een handig elastiekje om je pakje dicht te houden (verwerkt in het pakje zodat het onmogelijk is het elastiekje te verliezen, gemaakt voor stoners dus )

dit ziet er wel sick uit, maar ik heb geen idee waar dat word verkocht. ik heb het nog nooit ergens zien liggen.

gamezz

Bewuste gebruiker
had er al wat over gehoord vroeger , toen op Dour een pakje gekocht en direct goedgekeurd.
toen ontdekt dat een nachtwinkel in de buurt ze had. je kanze bestellen op azarius en in sommige coffeeshops en headshops moeten ze zeker te vinden zijn. Goed zoeken is de boodschap dus :grin:

DutchCookie

Bewuste gebruiker
schijvenbikker zei:
Smoking Black, ooit mee begonnen, gewend geraakt, nooit andere gekocht :stoned:

verbeterd =)

ik heb nu smoking red, zijn ook best te doen alleen draai je er wel dikke vatsige schoorsteentjes mee :hearteyes:

taeknic

Belezen gebruiker
Meestal Smoking Gold, maar als het laat is en ik bij het tankstation lange vloei moet halen (Ik raak ALTIJD mijn vloei kwijt :confused: ) ben ik verplicht Mascotte Kingsize te gebruiken, dat vind ik echt WC papier, en rook ik dan ook liever alleen inside-out.
Ik zag laatst ook iemand een toeter roken die praktisch doorzichtig was, vond ik er wel baas uitzien, maar zou niet weten welke vloei het was.

Heel af en toe wil er nog wel eens een L van kleine vloeitjes af gaan als ik geen lange vloei heb,
alleen jammer dat ik mijn sjekkies met Rizla Rood draai, waardoor je dan een ranzig smakende, en veel te snel brandende joint krijgt.

DutchCookie

Bewuste gebruiker
taeknic zei:
Ik zag laatst ook iemand een toeter roken die praktisch doorzichtig was, vond ik er wel baas uitzien, maar zou niet weten welke vloei het was.

dat is cellulose vloei van jaja
ze zijn wel vet maar smaken nergens naar

Zazuu.

Bewuste gebruiker
^^ Kunnen ook beter tegen de regen.
ook goede verhalen gehoord over RAW.

zelf nog altijd jaja silver of smoking blue.

Bovenaan