boterzuur zei:Ik draai met alles net zo makkelijk alleen mascotte king size vind ik zelf een beetje treurig. Draai wss met die nog steeds beter dan de gemiddelde stoner. Draai zelfs nog met korte vloei als ik niet anders kan, gewoon een L.

DutchCookie zei:boterzuur zei:Ik draai met alles net zo makkelijk alleen mascotte king size vind ik zelf een beetje treurig. Draai wss met die nog steeds beter dan de gemiddelde stoner. Draai zelfs nog met korte vloei als ik niet anders kan, gewoon een L.
je bent zelf blijkbaar niet echt een stoner, want opscheppen vind ik niet in mijn woordenboekje.... waar de fak ligt dat ding? raak ook altijd alles kwijt![]()
Oom Klaas zei:een l maken met kleine vloeitjes is niet echt moeilijk ofzo![]()
en zonde want het brand achterlijk snel weg
gamezz zei:![]()
Raw connaisseur + filtertips , beste vloei ooit.
hard pakje (kreuken niet in je broekzak) en een handig elastiekje om je pakje dicht te houden (verwerkt in het pakje zodat het onmogelijk is het elastiekje te verliezen, gemaakt voor stoners dus )

schijvenbikker zei:Smoking Black, ooit mee begonnen, gewend geraakt, nooit andere gekocht![]()
taeknic zei:Ik zag laatst ook iemand een toeter roken die praktisch doorzichtig was, vond ik er wel baas uitzien, maar zou niet weten welke vloei het was.