Sgt.Stedenko zei:ik rij subiet naar miami. Smoor nu stukken minder en sport nu stukken meer![]()
straks ook naar miami voor de laatste keer
2 weken geleden trouwens controle gehad in philippine, gelukkig alleen maar moeten blazen
Sgt.Stedenko zei:ik rij subiet naar miami. Smoor nu stukken minder en sport nu stukken meer![]()
Rendeo zei:Sgt.Stedenko zei:ik rij subiet naar miami. Smoor nu stukken minder en sport nu stukken meer![]()
straks ook naar miami voor de laatste keerbinnen een week beginnen met power training dus zal mij genoeg afleiding geven om te stoppen
2 weken geleden trouwens controle gehad in philippine, gelukkig alleen maar moeten blazen![]()

PepTalk zei:Als jij bij het overhandigen van je wietje het verschil niet merkt tussen 17 of 30 gram, vind ik zowiso al appart. Verder heb je dus 6 keer de toegestaande hoeveelheid gekocht in de shop zelf? Zover ik weet ( en zeker nu, met al dat gezeik laatste tijd ) geven ze echt niet zomaar meer dan 5 gram mee.
En als het een paar weken geleden is, waarom ging je er dan niet meteen achteraan?
Als iemand een paar weken later terug komt, zou ik ook doen of me neus bloed, je kunt het net zogoed allemaal al opgesmoort hebben.![]()
En waarom zou van sporten je verslaving weg gaan? Het helpt misschien bij het stoppen, aangezien je er dan minder aan denkt of trek in hebt, maar het is geen afkick medicijn ofzo![]()
PepTalk zei:Oh was via dealer, jah jij zecht dat je terug ging naar miami om te klagen dus verwacht niet dat het dealer is heMaar dan snap ik je verhaal beter idd.
Daar kan je max. 3 gr kopen. Ik bedoelde een cursist van op school PepTalk zei:Jah jah ik snap je, alleen hoezo 3 gr. maximaal halen? De keren dat ik daar kwam kon ik gewoon met 5 grm naar buite lopen hoor.. misschien omdat je een belg bent? weet niet of dat zo is en of ze daar verschil mee maken.
In de shop kopen vind ik zowiso altijd fijner, je hebt keus, is gewoon goede wiet meestal dan en je hebt niet met andere dingen te maken die je niet hoeft maar je dealer meestal wel probeert aan te smeren. ( ben van de meeste dingen niet vies maar ik koop het als ik het wil en niet waneer hij wilt dat ik het koop).
sleepwalker zei:in breda vind ik dat er ook nog goede shops zijn, is ook maar een kwartiertje langer rijden als je uit de richting Oost-Vlaanderen komt en je moet trouwens geen toltunnel passeren ook, in de shop vertelden ze me wel dat er soms wel controles zijn op de weg maar daar had ik op donderdagvoormiddag niet veel last van![]()
PepTalk zei:sleepwalker zei:in breda vind ik dat er ook nog goede shops zijn, is ook maar een kwartiertje langer rijden als je uit de richting Oost-Vlaanderen komt en je moet trouwens geen toltunnel passeren ook, in de shop vertelden ze me wel dat er soms wel controles zijn op de weg maar daar had ik op donderdagvoormiddag niet veel last van![]()
Uit jou post haal ik dat je een vlaming bent?
Juist door onze buurtjes gaan de shops hier dicht![]()
![]()
Maar ik snap jullie wel, zou het zelf ook doen. Maar vind het wel jammer dat het allemaal zo gaat![]()
Sgt.Stedenko zei:PepTalk zei:Jah jah ik snap je, alleen hoezo 3 gr. maximaal halen? De keren dat ik daar kwam kon ik gewoon met 5 grm naar buite lopen hoor.. misschien omdat je een belg bent? weet niet of dat zo is en of ze daar verschil mee maken.
In de shop kopen vind ik zowiso altijd fijner, je hebt keus, is gewoon goede wiet meestal dan en je hebt niet met andere dingen te maken die je niet hoeft maar je dealer meestal wel probeert aan te smeren. ( ben van de meeste dingen niet vies maar ik koop het als ik het wil en niet waneer hij wilt dat ik het koop).
Hoe lang is het geleden dat je nog naar de miami bent geweest? Je hebt maar 2 soorten nu, white widow en nog iets. 10€/gr en mag maar max. 3 gr meenemen.![]()
Musti zei:Zaterdagvoormiddag naar de Miami gereden. Was toch wel godv...dicht.
Hebben die bepaalde sluitingsdagen?
Of is deze enkel in de namiddag open? Kan er een local mij meer info geven vooraleer ik terug nen halven dag in mijnen otto moet zitten.![]()
Thx![]()
Terneuzenaar zei:Dezelfde eigenaar?????
Goh...iK wist niet dat Maddy een Marokkaan was.......
Sorry hoor....maar..dit zijn echt 2 totaal verschillende coffeeshops.
Miami verkoopt troep (behalve de hash is wel ok) en check verkoopt KWALITEIT.
En Miami is ook veel gieriger als checkpoint.
En in Miami kijken ze je aan alsof je van Mars komt,vooral kapitein kan ook zo lekker vriendelijk kijken..als blikken konden doden...
Maar in checkpoint zijn het hele spontane,stukken vriendelijkere mensen.
Ik weet toevallig dat de baas van Check een Nederlander is,en de baas van Miami is een Marokkaan.
Maar zelfs al had ik dat niet geweten...dan nog kun je met je logische verstand bedenken dat dit nooit van dezelfde eigenaar kan zijn.
Dat is hetzelfde als Coca Cola vergelijken met een huismerk cola,van de aldi of Lidl ofzo...
En Check is de echte Cola...maar Miami is gewoon aldi-troep;
Wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen,is dat sommige mensen hier mischien eens erover zouden moeten denken om te stoppen met blowen....
Want het heeft duidelijk de hersencellen aangetast van sommige personen hier...
En niet zo'n beetje ook....
..dezelfde eigenaar...iemand die dat beweert...die kent het verschil niet tussen KWALITEIT en TROEP...zo iemand vind het allebei wel best...zo iemand zou ik nog gras kunnen verkopen als wiet..
Maar goed...ik ga er nog eentje opsteken...![]()
![]()
sleepwalker zei:in breda vind ik dat er ook nog goede shops zijn, is ook maar een kwartiertje langer rijden als je uit de richting Oost-Vlaanderen komt en je moet trouwens geen toltunnel passeren ook, in de shop vertelden ze me wel dat er soms wel controles zijn op de weg maar daar had ik op donderdagvoormiddag niet veel last van![]()
Sgt.Stedenko zei:Terneuzenaar zei:Dezelfde eigenaar?????
Goh...iK wist niet dat Maddy een Marokkaan was.......
Sorry hoor....maar..dit zijn echt 2 totaal verschillende coffeeshops.
Miami verkoopt troep (behalve de hash is wel ok) en check verkoopt KWALITEIT.
En Miami is ook veel gieriger als checkpoint.
En in Miami kijken ze je aan alsof je van Mars komt,vooral kapitein kan ook zo lekker vriendelijk kijken..als blikken konden doden...
Maar in checkpoint zijn het hele spontane,stukken vriendelijkere mensen.
Ik weet toevallig dat de baas van Check een Nederlander is,en de baas van Miami is een Marokkaan.
Maar zelfs al had ik dat niet geweten...dan nog kun je met je logische verstand bedenken dat dit nooit van dezelfde eigenaar kan zijn.
Dat is hetzelfde als Coca Cola vergelijken met een huismerk cola,van de aldi of Lidl ofzo...
En Check is de echte Cola...maar Miami is gewoon aldi-troep;
Wat ik dus eigenlijk probeer te zeggen,is dat sommige mensen hier mischien eens erover zouden moeten denken om te stoppen met blowen....
Want het heeft duidelijk de hersencellen aangetast van sommige personen hier...
En niet zo'n beetje ook....
..dezelfde eigenaar...iemand die dat beweert...die kent het verschil niet tussen KWALITEIT en TROEP...zo iemand vind het allebei wel best...zo iemand zou ik nog gras kunnen verkopen als wiet..
Maar goed...ik ga er nog eentje opsteken...![]()
![]()
Tis dezelfde eigenaar![]()
moO zei:waarom rijden de meeste mensen altijd naar nederland om dan 10-14 euro per gram te betalen?
voor de gentenaars onder ons kan ik je misschien aanraden naar het baudelopark te gaan en je hebt direct goede wiet en veel goedkoper dan 10-12 euro per gram![]()
Wees gerust, baudelopark is gekend bij de politiePepTalk zei:moO zei:waarom rijden de meeste mensen altijd naar nederland om dan 10-14 euro per gram te betalen?
voor de gentenaars onder ons kan ik je misschien aanraden naar het baudelopark te gaan en je hebt direct goede wiet en veel goedkoper dan 10-12 euro per gram![]()
Sommige mensen houden niet zo van dat 'illegale circuit'.
Ook schijnt ( maar dat weet ik als Nederlanders niet) dat de shop wiet over het algemeen beter is.
Ook heb je meer plezier van je joint als je dr meer moeite voor hebt moeten doen
Edit: Denk ook trouwens dat 'jou mannetjes' het niet op prijs stellen dat jij hun plekkie hier zo open en bloot neer zet, of het moet algemeen al bekent zijn bij de politie. Maar ze lezen altijd mee!