De dinsdagdip.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Gaat niet de goede kant op dit... Het geldt ook voor jou MentalFucked, je zegt zelf al een depressie te hebben gehad een tijd geleden. Je bent geen superhuman en ook jij kunt dit niet hebben. Misschien voel je je nu nog goed, maar dat kan zo maar veranderen en voor je het weet hang je weer in een depressie met alle gevolgen van dien.

Je praat over de doseringen alsof het iets moois is, terwijl het gewoon misbruik is. Je krijgt daarom een waarschuwing vanwege Forumregel nr 9 Stoer gedrag m.b.t. overmatig drugsgebruik...

Was zeker niet stoer bedoeld. Ik wil alleen maar aangeven hoeveel ik gebruikt heb.
En daarbij zeggen dat ik nog steeds geen dinsdagdip heb..
Nu nog altijd niet, gister niet.. en het is al woensdag. :openmouth:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
MentalFucked zei:
Zal wel niet voor mij gelden.
Zaterdag er 5 naar binnen gewerkt. Dezelfde. Hallucinaties OMG :hearteyes:

Dat en 2 dagen achter elkaar aan de MDMA... Sorry maar dat dat kan ik alleen maar interpreteren als stoer gedrag..

Plus het is een recept voor depressie dus ik hoop dat je er zelf ook eens van leert :wink:

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
MentalFucked zei:

Dat en 2 dagen achter elkaar aan de MDMA... Sorry maar dat dat kan ik alleen maar interpreteren als stoer gedrag..

Plus het is een recept voor depressie dus ik hoop dat je er zelf ook eens van leert :wink:

Ik geef alleen aan dat ik geen dip voel.

Zaterdag heb ik in totaal 1 gram MDMA naar binnen gewerkt, zoals ik wel eens vaker doe. En heb al vaker op dit forum aangegeven dat ik dit puur voor de hallucinaties doe. Ik trip er gewoon lekker op. Ook al heb ik laatst 2-CB geprobeerd en waren deze ook wel vet, maar kon er even niet aankomen.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik vind het ook stoerdoenerij. En buiten dat idioot belachelijk gedrag. Sorry dude zo denk ik er over.

Ben benieuwd wat er van je hersenpan overblijft zo. Ik dacht juist dat je ook minder wou gebruiken qua speed/xtc en dergelijke.

MentalFucked zei:
SmartieAndMe zei:
MentalFucked zei:

Ik geef alleen aan dat ik geen dip voel.

Zaterdag heb ik in totaal 1 gram MDMA naar binnen gewerkt, zoals ik wel eens vaker doe. En heb al vaker op dit forum aangegeven dat ik dit puur voor de hallucinaties doe. Ik trip er gewoon lekker op. Ook al heb ik laatst 2-CB geprobeerd en waren deze ook wel vet, maar kon er even niet aankomen.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
bobsacamano zei:
Ik vind het ook stoerdoenerij. En buiten dat idioot belachelijk gedrag. Sorry dude zo denk ik er over.

Ben benieuwd wat er van je hersenpan overblijft zo. Ik dacht juist dat je ook minder wou gebruiken qua speed/xtc en dergelijke.

Klopt, me vrienden gingen allemaal op de pep & coke.. eentje had pillen bij..
Ik had zo iets van, ik bel even mijn 2-CB Leverancier, nouja.. blijkt dat ik er niet meer aan kan komen tot en met 29 augustus, is ie even lekker op vakantie. :/
Dacht ik gewoon van, nouja, ik neem gewoon niets.. Even later zie je iedereen spacen, vrolijk zijn, etc.. en zit je daar als de enigste die nuchter is. Hoe zou jij reageren? Zaterdag hetzelfde verhaal.

Ik heb gewoon geen last van dips, als ik MDMA alleen gebruik..
Maakt niet uit hoeveel.. Als ik meng met pep ofzo, dan wel...

Ik geniet nog altijd evenveel van de MDMA als vroeger, en heb het inderdaad wel misbruikt..
Ik kan gewoon rustig eten de day after, en zelfs als ik s'avonds thuis kom ook nog.

Wel opletten dat ik niet te veel drink, want dan krijg ik een kots gevoel en lukt eten ook niet meer.

Ik heb eerder al aangegeven dat ik afweet van de risico's, schade, etc..
Ik weet dat als ik zo door blijf doen, men hersens naar de klote gaan.

Ik doe dit nu al een jaar, en voel me nog altijd even goed.. nog altijd geen psychoses, etc.. ook al heb ik wel even gedacht eentje te hebben, maar na een bezoek aan de psychiater bleek het gewoon een lichte depressie te zijn.

Ik ben gewoon van mening dat dosissen etc die aangeraden worden niet voor iedereen gelden.
Ik kan genieten van 80mg MDMA, ik weeg 60kg. Maar toch stop ik liever 200mg in mijn bakkes. (of meer) om toch goed te kunnen trippen.

Bobsacamano

Badass junkie
Je bent best wel cool eigenlijk :)

En wat ik had gedaan... Ik had lekker gedronken of niks gedaan. Maar ik heb dan ook een soort van mechanisme heet zelfcontrole super weird iets.

Maar goed ga je gang niet mijn hoofd maar ik vind het een risico omdat andere mensen hier ook lezen dat jij dat hebt gedaan en dan dat ook een goed idee vinden. Maar iedereen let op deze jonge is immuun voor MDMA

MentalFucked zei:
bobsacamano zei:

Klopt, me vrienden gingen allemaal op de pep & coke.. eentje had pillen bij..
Ik had zo iets van, ik bel even mijn 2-CB Leverancier, nouja.. blijkt dat ik er niet meer aan kan komen tot en met 29 augustus, is ie even lekker op vakantie. :/
Dacht ik gewoon van, nouja, ik neem gewoon niets.. Even later zie je iedereen spacen, vrolijk zijn, etc.. en zit je daar als de enigste die nuchter is. Hoe zou jij reageren? Zaterdag hetzelfde verhaal.

Ik heb gewoon geen last van dips, als ik MDMA alleen gebruik..
Maakt niet uit hoeveel.. Als ik meng met pep ofzo, dan wel...

Ik geniet nog altijd evenveel van de MDMA als vroeger, en heb het inderdaad wel misbruikt..
Ik kan gewoon rustig eten de day after, en zelfs als ik s'avonds thuis kom ook nog.

Wel opletten dat ik niet te veel drink, want dan krijg ik een kots gevoel en lukt eten ook niet meer.

Ik heb eerder al aangegeven dat ik afweet van de risico's, schade, etc..
Ik weet dat als ik zo door blijf doen, men hersens naar de klote gaan.

Ik doe dit nu al een jaar, en voel me nog altijd even goed.. nog altijd geen psychoses, etc.. ook al heb ik wel even gedacht eentje te hebben, maar na een bezoek aan de psychiater bleek het gewoon een lichte depressie te zijn.

Ik ben gewoon van mening dat dosissen etc die aangeraden worden niet voor iedereen gelden.
Ik kan genieten van 80mg MDMA, ik weeg 60kg. Maar toch stop ik liever 200mg in mijn bakkes. (of meer) om toch goed te kunnen trippen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MentalFucked zei:
Was zeker niet stoer bedoeld. Ik wil alleen maar aangeven hoeveel ik gebruikt heb.

Bij mij staat nog steeds dinsdag op de kalender... blijkbaar is de hersenschade bij jou nu al belachelijk hoog... kneus voor jou maar je doet het jou zelf aan :wave:

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Wat is het toch met die jongere gebruikers hier op het forum. Ze zijn één voor één nog naiever dan ik dacht. Ze doen maar wat, lezen zich niet in en snappen niks van de spelregels. Met depressieklachten XTC gebruiken is zo ongeveer het onnozelste wat je kan doen. Geeft eens te meer aan dat mentalfucked totaal geen kennis heeft. Kleutergepraat als 1000 mg (al betwijfel ik dit) naar binnen werken en dan nog vrolijk verkondigen dat het je niks doet. Ach, ik denk maar zo, wetenschappers die hier onderzoek naar hebben gedaan zullen vast allemaal mis zitten.

@mentalfucked, nog een paar tips, mocht je deze opvolgen dat valt de schade hopelijk nog mee. Al denk ik persoonlijk dat gelet op je posts er al het één en ander permanent kapot is.

1. Stop voorlopig met alle soorten drugs.
2. Zoek hulp voor je problemen.
3. Pas wanneer je goed in je vel zit kan je heel voorzichtig weer eens iets beginnen.
4. Geen drogreden aandragen als ''iedereen doet het, dus ik doe mee.'' Dat vind ik geen legitimering voor excessief drugsgebruik.

MDMAmazing1

Experimenterende gebruiker
Pfft niet best dit... beter ga je hulp zoeken MentalFucked... met alle respect maar het is gewoon dom wat je doet, waarom zou je jezelf zoveel schade gunnen? en je hersens naar de klote willen helpen?

Oke ik geef toe ik heb een jaar lang ook wel MDMA/XTC gedaan met 4-6-8 weken pauze ertussen... alles gaat goed met me, nergens last van, geen dips, hoewel ik me op Defqon 1 dit jaar begon te realiseren dat ik nu maar echt overstap op 3 maanden pauze en een wat meer verantwoorde dosis (Deed eerst altijd 170-200 mg, teveel voor mij) neem. het is niet dat ik problemen merk met mijn gebruik maar het voelt gewoon niet goed. het feit dat je weet dat er processen gaande zijn in je hoofd die cellen kapot maken (en vervolgens niet de tijd krijgen om te herstellen) is gewoon zonde om er niks aan te doen... ik wacht nu mooi tot Qlimax in november :)

Maar goed thats my story, ik hoop alleen dat jij je ook gaat beseffen dat je jezelf echt naar de klote helpt (eigenlijk doe je dat al, maar je doet er niks aan...) en al helemaal met de dosis die jij gebrukt.. komop.. een gram, moet dat :/ ?

Ik hoop het beste voor je MentalFucked, de drugs zijn het niet waard om je hersens naar de klote te helpen...

-MDMAmazing1

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
MentalFucked zei:

Bij mij staat nog steeds dinsdag op de kalender... blijkbaar is de hersenschade bij jou nu al belachelijk hoog... kneus voor jou maar je doet het jou zelf aan :wave:

Ik dacht dat het woensdag was, ik ging daarstraks met de hond uit en op zo een bord van de apotheker stond woensdag.. :/

Ik kijk niet om de 5 minuten om te checken welke dag het is.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Je komt ongelooflijk dom over weetje? Vanuit mijn visie zouden mensen als jij hier geband moeten worden. Stoerdoenerij vind ik het, als andere jonkies jou stoer gedrag zullen lezen gaat dit de verkeerde kant op. Lijkt me beter om dit topic te verwijderen...

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ach ja, al dat "stoere" gepraat over hoeveelheden. Soms denk ik dat mensen zich echt "vet stoer" vinden als ze van die mega doseringen slikken. Ik persoonlijk vind dat dom ipv stoer. Maar i'ts your freakin body and mind.

OnT: zondags na MDMA wel altijd moe maar ik denk ook van het stampen en lopen de hele dag ervoor. Ook nog licht onder onvloed want ik heb wel eens zo een 20 tot 24 uur na een festival in de auto gezeten met muziek op, die klinkt dan nog wel errug lekker dan! :wink:
Maandags eigenlijk niet veel aan de hand en dinsdags moe en tikkie down, althans, als er wat fout gaat kan ik snel geïrriteerd reageren.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
MentalFucked zei:

Dat jij iets een fijn effect vindt hebben en er naderhand weinig last van ondervindt betekent niet dat het geen negatieve effecten heeft in je hersenen. Zeker als je het al langere tijd doet. Je hersenen passen zich daarop aan en op den duur worden die veranderingen permanent. Negatieve effecten in het dagelijks leven kunnen ook pas echt jaren daarna komen, ondanks dat je ze nu (nog) niet merkt.

Was laatst op een festival en daar zei een jongen ook 'ja ik heb er nog maar een pil bijgegooid want ik merk er toch niks van'. Dat je er niks van merkt betekent niet dat het je hersenen niet verkloot..

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb trouwens zelf wel eens dinsdagdips gehad. Nu soms wat prikkelbaarder de dagen erna maar ik probeer altijd heeeeel goed te eten/slapen de week voor en na drugs en ik heb het idee dat dat wel helpt. Alhoewel m'n motto als ik me kut voel sowieso altijd wel is: 'ga sporten of slapen'.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
ZERO- zei:
Ik heb trouwens zelf wel eens dinsdagdips gehad. Nu soms wat prikkelbaarder de dagen erna maar ik probeer altijd heeeeel goed te eten/slapen de week voor en na drugs en ik heb het idee dat dat wel helpt. Alhoewel m'n motto als ik me kut voel sowieso altijd wel is: 'ga sporten of slapen'.

Sporten? Dat is wel heel gezond en slim maar ik denk dat ik me er niet toe kan zetten op zo een moment. Ik zal wel op de fiets boodschappen gaan doen oid maar echt sporten.. Ik denk wel dat het helpt, misschien niet om de drugs sneller af te nreken maar wel om je kop lekkerfris te maken.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
[quote="MentalFucked]

[/quote]

Ik kan genieten van 80mg MDMA, ik weeg 60kg. Maar toch stop ik liever 200mg in mijn bakkes. (of meer) om toch goed te kunnen trippen.[/quote]

Tja, gewoon "lichte depressie". Wat zei de psych over de oorzaak dan? :confused:

En dat jij het al een jaar zo doet betekend niet dat het niet slecht is. Ik ben bijvoorbeeld lam na 5 bier omdat ik bijna nooit drink maar vrienden van mij zijn soms na 15 bier nog niet lam. Betekend niet dat het niet slecht voor hen is... Vreemde redenering, sorry.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Dunnetjess33 zei:
[quote="MentalFucked]

Ik kan genieten van 80mg MDMA, ik weeg 60kg. Maar toch stop ik liever 200mg in mijn bakkes. (of meer) om toch goed te kunnen trippen.[/quote]

Tja, gewoon "lichte depressie". Wat zei de psych over de oorzaak dan? :confused:

En dat jij het al een jaar zo doet betekend niet dat het niet slecht is. Ik ben bijvoorbeeld lam na 5 bier omdat ik bijna nooit drink maar vrienden van mij zijn soms na 15 bier nog niet lam. Betekend niet dat het niet slecht voor hen is... Vreemde redenering, sorry.[/quote][/quote][/quote]

Ik zeg niet dat het niet slecht voor mij is..
Dit zal heel waarschijnlijk wel heel slecht voor mijn hersens zijn.

Ik ben bereid met de gevolgen, en ja ik weet welke deze zijn, te leven.
Als andere mensen hier niet mee willen leven, hun keus, ik maak de mijnen.

Ik vertel hier op het forum gewoon mijn ondervindingen, ik heb die vrijdag 400mg MDMA geslikt, en de zaterdag iets meer als het dubbele. Ja, zeg ik dit om stoer te doen? Nee! Ik zeg dit om aan te geven nadat iemand zei dat hoe hoger de dosis, hoe hoger de dip je dip sowieso erger wordt, en je er meer last van krijgt. Heb ik hier last van? Nee, zolang ik deze middelen niet meng met andere drugs. Jullie reageren hier met, "Stoer!".. Nou.. Ik vind mijzelf niet stoer, eerder laf omdat ik eerder naar de drugs grijp dan naar hulp. Ik heb zo mijn eigen problemen, en probeer gewoon de mensen ervan te overtuigen, dat wat voor HUN geldt, niet voor IEDEREEN geldt. Jullie mogen afkicks beleven etc, dat betekent niet dat iedereen dat hetzelfde beleeft.
Of heb jij zelf er wetenschappelijk onderzoek naar verricht? Nee toch?!

EDIT;
En als andere mensen dit lezen en besluiten mijn gedrag te kopiëren is dat niet mijn probleem.
Hun eigen keus, en daar moeten ze zelf de gevolgen voor dragen, niet een ander!
Ik ga toch ook niet zeggen dat het mijn vrienden hun schuld is dat ik aan de drugs zit?
Ik heb hun gedrag destijds gekopieerd, en geef ik hun de schuld? Nee!
Ik heb destijds mijn eigen keuze gemaakt om drugs te gebruik, hun gedrag te kopiëren, en dit is dan ook mijn eigen schuld.

Zou het eerlijk zijn hun te straffen omdat ik de keuze heb gemaakt hun gedrag te kopiëren? Nee!

Zou het eerlijk zijn om mij te straffen omdat ik zo een gedrag vertoon op dit forum en andere mensen dit wellicht zullen kopiëren? Nee! Hun keuze, hun fout, hun straf.

Mvg, MentalFucked

leipebaviaan

Wijs gebruiker
MentalFucked zei:
Dunnetjess33 zei:
[quote="MentalFucked]

En dat jij het al een jaar zo doet betekend niet dat het niet slecht is. Ik ben bijvoorbeeld lam na 5 bier omdat ik bijna nooit drink maar vrienden van mij zijn soms na 15 bier nog niet lam. Betekend niet dat het niet slecht voor hen is... Vreemde redenering, sorry.[/quote][/quote][/quote]

Ik zeg niet dat het niet slecht voor mij is..
Dit zal heel waarschijnlijk wel heel slecht voor mijn hersens zijn.

Ik ben bereid met de gevolgen, en ja ik weet welke deze zijn, te leven.
Als andere mensen hier niet mee willen leven, hun keus, ik maak de mijnen.

Ik vertel hier op het forum gewoon mijn ondervindingen, ik heb die vrijdag 400mg MDMA geslikt, en de zaterdag iets meer als het dubbele. Ja, zeg ik dit om stoer te doen? Nee! Ik zeg dit om aan te geven nadat iemand zei dat hoe hoger de dosis, hoe hoger de dip je dip sowieso erger wordt, en je er meer last van krijgt. Heb ik hier last van? Nee, zolang ik deze middelen niet meng met andere drugs. Jullie reageren hier met, "Stoer!".. Nou.. Ik vind mijzelf niet stoer, eerder laf omdat ik eerder naar de drugs grijp dan naar hulp. Ik heb zo mijn eigen problemen, en probeer gewoon de mensen ervan te overtuigen, dat wat voor HUN geldt, niet voor IEDEREEN geldt. Jullie mogen afkicks beleven etc, dat betekent niet dat iedereen dat hetzelfde beleeft.
Of heb jij zelf er wetenschappelijk onderzoek naar verricht? Nee toch?!

EDIT;
En als andere mensen dit lezen en besluiten mijn gedrag te kopiëren is dat niet mijn probleem.
Hun eigen keus, en daar moeten ze zelf de gevolgen voor dragen, niet een ander!
Ik ga toch ook niet zeggen dat het mijn vrienden hun schuld is dat ik aan de drugs zit?
Ik heb hun gedrag destijds gekopieerd, en geef ik hun de schuld? Nee!
Ik heb destijds mijn eigen keuze gemaakt om drugs te gebruik, hun gedrag te kopiëren, en dit is dan ook mijn eigen schuld.

Zou het eerlijk zijn hun te straffen omdat ik de keuze heb gemaakt hun gedrag te kopiëren? Nee!

Zou het eerlijk zijn om mij te straffen omdat ik zo een gedrag vertoon op dit forum en andere mensen dit wellicht zullen kopiëren? Nee! Hun keuze, hun fout, hun straf.

Mvg, MentalFucked[/quote][/quote][/quote][/quote][/quote]

Zoals altijd zitten er weer behoorlijk wat fouten in je redeneringen. Natuurlijk boeit het je op 17 jarige leeftijd veel minder of je wel of niet naar de tering gaat. Op die leeftijd ben je nog niet in staat risico's in te schatten. Hier zal jij ongetwijfeld het niet mee eens zijn afgaande op je posts, maar lees dit over 4 a 5 jaar maar eens terug. Als dan alles finaal naar de klote is in je hersenpan en je IQ naar een bedroevend niveau is gedaald zal je heel anders spreken.

Ik ben verder niet van mening dat ik je heel erg stoer vind doen, maar door je luchtigheid aangaande de doseringen doet bij de meeste alarmbellen afgaan. In dit opzicht ben je echter niet corrigeerbaar en ik herken een verloren zaak als ik er één zie.

Met het onderzoek naar wetenschap zit je echter compleet fout. Jouw referentiekader is je eigen ervaringen, maar er zitten hier mensen met veel meer gespecialiseerde kennis, denk bijvoorbeeld aan een fool of psychedelibee. Ik ben zelf hooked aan benzo's geweest en heb ook geen lichamelijke afkeer gehad, maar dat betekent niet dat ik ontwenningsverschijnselen in het algemeen ga ontkennen.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
leipebaviaan zei:
Zoals altijd zitten er weer behoorlijk wat fouten in je redeneringen. Natuurlijk boeit het je op 17 jarige leeftijd veel minder of je wel of niet naar de tering gaat. Op die leeftijd ben je nog niet in staat risico's in te schatten. Hier zal jij ongetwijfeld het niet mee eens zijn afgaande op je posts, maar lees dit over 4 a 5 jaar maar eens terug. Als dan alles finaal naar de klote is in je hersenpan en je IQ naar een bedroevend niveau is gedaald zal je heel anders spreken.

Ik ben verder niet van mening dat ik je heel erg stoer vind doen, maar door je luchtigheid aangaande de doseringen doet bij de meeste alarmbellen afgaan. In dit opzicht ben je echter niet corrigeerbaar en ik herken een verloren zaak als ik er één zie.

Met het onderzoek naar wetenschap zit je echter compleet fout. Jouw referentiekader is je eigen ervaringen, maar er zitten hier mensen met veel meer gespecialiseerde kennis, denk bijvoorbeeld aan een fool of psychedelibee. Ik ben zelf hooked aan benzo's geweest en heb ook geen lichamelijke afkeer gehad, maar dat betekent niet dat ik ontwenningsverschijnselen in het algemeen ga ontkennen.

Ik moet zelf toegeven dat ik waarschijnlijk de risico's niet inzie..
Ik besef wel dat ik binnen 10 jaar misschien niet meer zo helder ben als ik normaal zou zijn.

Ik ben ook niet van plan dit 3 of 4 jaar te blijven te doen?
Ik heb een vriendin, deze is 18 jaar oud. (Friends with benefits)
Er is misschien een mogelijkheid dat ze zwanger is, en nee abortus zit er niet in.
Denk je dat ik dan nog drugs zal blijven pakken?

Nee, ik zal mijn verantwoordelijk oppakken en voor die baby zorgen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
MentalFucked zei:

Dat is wat iedereen je duidelijk probeert te maken. Niemand heeft iets op je tegen, niemand wil je pesten. We weten alleen dat dit gedrag uiteindelijk hele vervelende dingen kan veroorzaken en dat gunnen we je niet. Dat gun je niemand. Ik ben bang dat je de gevolgen onderschat en straks baalt dat je met klachten zit die nooit meer overgaan en die je leven op negatieve manier beïnvloeden...

Vooral als er straks een kleintje aankomt.. die wil je toch alles kunnen geven wat je te bieden hebt. Met het gedrag wat je nu vertoont moet je eerst zelf proberen op te groeien voor je een kind gaat verzorgen.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
MentalFucked zei:

Dat is wat iedereen je duidelijk probeert te maken. Niemand heeft iets op je tegen, niemand wil je pesten. We weten alleen dat dit gedrag uiteindelijk hele vervelende dingen kan veroorzaken en dat gunnen we je niet. Dat gun je niemand. Ik ben bang dat je de gevolgen onderschat en straks baalt dat je met klachten zit die nooit meer overgaan en die je leven op negatieve manier beïnvloeden...

Vooral als er straks een kleintje aankomt.. die wil je toch alles kunnen geven wat je te bieden hebt. Met het gedrag wat je nu vertoont moet je eerst zelf proberen op te groeien voor je een kind gaat verzorgen.

Klopt, maar ik dacht dat jullie dachten dat ik gewoon "stoer" wou doen, wat dus helemaal niet mijn intentie was. Als ik stoer wou doen, nouja.. dat ga ik jullie besparen. :P

Ik zie zelf ook wel in dat ik zo niet verder kan gaan.
Ik ben trouwens gestopt met PEP, waar ik zelf trots op ben.
Ik ga toch mijn best doen en zo weinig mogelijk MDMA nuttigen, volgende keer.
Ook wil ik proberen meer tijd ertussen te laten.

Nouja, sorry voor mijn gedrag dan.

Als die kleine er is, geloof me, dan ben ik automatisch een ander mens.
Ik denk iedereen met een beetje respect voor kinderen, toch?
Morgen moeten we naar de gynaecoloog.
Ik hoop dat het een nee wordt, omdat ik zelf nog maar een kind ben.
Mijn ouders zouden blij zijn moest ze zwanger zijn.
Haar ouders ook wel, maar ok zij vind zichzelf te jong.

Moest ze zwanger zijn, dan zal ik mijn verantwoordelijkheid niet ontwijken.
Maar ik ben er sowieso zeker van dat we aan onze relatie gaan moeten werken.
Momenteel deden we altijd dingen samen, op stap, pretparken bezoeken.
Maar er waren tijden dat we elkaar 2 weken niet zagen enzo.
Het was nouja, meer voor de "benefits".
Ook zij dacht er zo over.
Alhoewel we bijde geen afspraken maakten met andere meisjes of jongens.
Ingewikkeld.

JackHerrer

Bewuste gebruiker
Daar vergis je je in. Je verandert niet automatisch. Je zal moeten veranderen voor je kindje maar dat zal niet en nooit automatisch gaan. Kost veel bloed zweet en tranen. En stiekem zijn er heeeeeel wat mensen die geen kinderen horen te hebben waardoor ze hun kinderen verpesten.

mikoz

Bewuste gebruiker
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=55693#wrap

Lees mijn bericht eens door @mentalfucked beetje naar beneden scrollen naar mijn bericht.

daar staan een aantal punten waar je een jaar later nog last van kunt hebben na mdma misbruik. Nou is het mijn geval wel heel extreem, maar deze gevolgen kun je ook wel verwachten als je het wat minder misbruikt. Pas. Ermee. Op! :(

Ik heb nu wel enigszins vrede met de gevolgen ervan en het wordt ook steeds wel wat beter, maar toch, je kunt echt door een hel gaan.

Better safe than sorry. :wink:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik kan bevestigen wat mikoz in dat topic verwoord qua symptomen.

Intussen een 6 jaar verder sedert mijn drugs/mdma misbruik. Vele symptomen zijn verdwenen of vermindert maar het heeft wegen in mijn hersenen en leven veranderd. Ik ben toch wel bijna een jaar door een hel gegaan en de daarop 2 volgende jaren waren serieus aanpassen. De wereld deed gewoon zijn ding verder maar ikzelf kon me heel moeilijk een plaats geven in die wereld. Voor mij was alles en iedereen vervreemd. 3 jaar in totaal heeft het mij gekost om erboven op te geraken.

Mental, tijdens zo een 3jarige periode kan je echt geen kind opvoeden. Geloof me, woede aanvallen, stemmingswisselingen en depressief zijn met psychosegedrag. Een wenende baby die je tijdens de nacht wakker maakt kan je helemaal doen barsten, de kleinste tegenslag kan je doen ontploffen. Denk goed na waar je aan begint en stop je gebruik. We hebben het allemaal goed voor met je, ook al ben ik wat grof en noem ik je dom, zwz moet je beseffen dat je idd dom bezig bent en jou zelf moet herpakken. Doe je dit niet laat ik dan hopen dat jou herstel geen hel en eeuwigheid is zoals ik het ervaren heb...

mikoz

Bewuste gebruiker
Tekzor668, heeel herkenbaar. Moeilijk in de maatschappij te komen. Vervreemd. Ik heb het gevoel gehad dat ik naast de grote rivier in een klein beekje mee moest zien te stromen op de snelheid van de grote rivier, met soms een blik op de grote stroom.

Nu nog steeds buiten bereik van het volledige, maar wat wij mensen 'tijd' noemen helpt onder andere mee in de weg richting de grote rivier.

Ik heb nu wel een heel andere kijk op het leven en ook de dood. Op het leven meestal net wat negatiever, dit komt door de manier hoe de maatschappij gevormd is in contrast met hoe mijn droomwereld is gevormd. En die droomwereld is simpelweg terug naar de basics. Jagen, verzamelen, leven op het moment.

Op de dood positief, zelfs nieuwsgierig en bewonderend. Het is niet zo dat ik mezelf van kant zou maken, ik weet dat het leven nog veel te bieden heeft, ongeacht de tegenslagen die daarbij horen. :)

:wave:

Edit: sorry als het erg off-topic gaat.. :rolleyes:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
mikoz zei:
Tekzor668, heeel herkenbaar. Moeilijk in de maatschappij te komen. Vervreemd. Ik heb het gevoel gehad dat ik naast de grote rivier in een klein beekje mee moest zien te stromen op de snelheid van de grote rivier, met soms een blik op de grote stroom.
Mooi gezegd. :)

Nu nog steeds buiten bereik van het volledige, maar wat wij mensen 'tijd' noemen helpt onder andere mee in de weg richting de grote rivier.
Ik ben erg benieuwd wat je dan verstaat onder het 'volledige'. De "normale" staat zoals je die gewend was van voor je xtc gebruik? 'Tijd' is imo een bedenksel van de mens. In de realiteit is het altijd nu. Daar kan iedereen bij bedenken wat 'ie wil, maar het feit blijft dat het altijd nu is.

Ik heb nu wel een heel andere kijk op het leven en ook de dood. Op het leven meestal net wat negatiever, dit komt door de manier hoe de maatschappij gevormd is in contrast met hoe mijn droomwereld is gevormd. En die droomwereld is simpelweg terug naar de basics. Jagen, verzamelen, leven op het moment.
Imo is het sowieso goed als iemand stilstaat bij het leven/de dood. :)

Je hebt erg interessante gedachten vind ik. Zelf vind ik het vaak pas echt interessant worden als mensen off-topic gaan. :wink: Een te strikt beleid hierin zou ook voor een enorm saai forum zorgen denk ik.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik kon het niet beter verwoorden. En al geef ik het niet altijd toe aan anderen en mezelf maar er zijn wel degelijk wegen veranderd. Wegen die niet meer omkeerbaar of opnieuw aan te leggen zijn. Door mijn jonge leeftijd toen denk ik dat het herstel wel enigszins positief is gegaan. Ik geef het niet makkelijk toe maar er zijn nog dingen die nu nog merkbaar zijn zoals jij ( mikoz ) verwoord.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
mikoz zei:
Je hebt erg interessante gedachten vind ik. Zelf vind ik het vaak pas echt interessant worden als mensen off-topic gaan. :wink: Een te strikt beleid hierin zou ook voor een enorm saai forum zorgen denk ik.
Helemaal mee eens, off-topic levert vaak de meest interessante gesprekken op. Zolang het maar niet zo off-topic is dat het echt totaal niet met het topic te maken heeft. Maar dat vind ik in jou geval niet hoor mikoz.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
mikoz zei:

Kon het daarnet niet citeren maar dit vooral. De wereld lijkt me net iets te druk, ik was vroeger wild, gejaagd een party animal. Na die helse ervaring... Enkel rust. Ik kan genieten van eenvoud. De wereld is me iets druk en zou het liefst terug de tijd ingaan. Terug back 2 basics en eenvoud.

Die helse ervaring heeft me veel negativiteit bezorgd maar ergens toch iets positief ook al was dat het enige naast achterstand op school, werk, geheugenverlies, gezondheidsproblemen zowel psychisch al fysisch...

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Psychedelibee zei:
Mindless zei:
mikoz zei:
Helemaal mee eens, off-topic levert vaak de meest interessante gesprekken op. Zolang het maar niet zo off-topic is dat het echt totaal niet met het topic te maken heeft. Maar dat vind ik in jou geval niet hoor mikoz.

Volledig mee eens en denk zelfs niet dat er een topic op het forum aanwezig is met dergelijke ervaringen...

mikoz

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
Dankjewel :)

mikoz zei:
Mindless zei:
Ik ben erg benieuwd wat je dan verstaat onder het 'volledige'. De "normale" staat zoals je die gewend was van voor je xtc gebruik? 'Tijd' is imo een bedenksel van de mens. In de realiteit is het altijd nu. Daar kan iedereen bij bedenken wat 'ie wil, maar het feit blijft dat het altijd nu is.
Ja het is ook een bedenksel van de mens, vandaar dat ik ook zei: 'wat wij mensen 'tijd' noemen'. Onder het volledige versta ik de 'normale' staat inderdaad. Hoe ik voor gebruik was en dan door zou groeien zonder MDMA misbruik. Dit is dus eigenlijk niet mogelijk. Ik zou namelijk nooit kunnen weten hoe ik nu dan zou zijn als persoon. Eigenlijk ben ik volledig zoals ik nu ben en morgen ben ik volledig zoals ik op dat moment ben.

Maar wat ik denk ik het meest bedoelde is dat ik nu nog gewoon te vaak momenten heb van depressiviteit, ik voel me vaak onbegrepen en ik heb onbegrip voor de maatschappij. Zodra deze punten meer opklaren komen we aan bij wat ik zei: het volledige.

En wie weet speelt het ouder worden ook nog gewoon een grote rol (ik ben namelijk 19). Ik denk ook dat het drugsgebruik me op bepaalde punten heeft tegengehouden in mijn groei en op bepaalde punten juist inzichten heeft gegeven die je gewoonlijk pas echt op de latere leeftijden krijgt, of zelfs helemaal niet krijgt! :wink:

Mindless zei:
haha oke, mooizo. Klopt ik zie het ook wel vaker in andere topics, vind ik zelf ook wel leuk. Het is alleen niet toegestaan toch? :rolleyes:

mikoz

Bewuste gebruiker
Tekzor668 zei:
Ik kon het niet beter verwoorden. En al geef ik het niet altijd toe aan anderen en mezelf maar er zijn wel degelijk wegen veranderd. Wegen die niet meer omkeerbaar of opnieuw aan te leggen zijn. Door mijn jonge leeftijd toen denk ik dat het herstel wel enigszins positief is gegaan. Ik geef het niet makkelijk toe maar er zijn nog dingen die nu nog merkbaar zijn zoals jij ( mikoz ) verwoord.
Mag ik vragen hoe oud je was tijdens je mdma misbruik? En kan je de lange termijn veranderingen accepteren als je de voor- en nadelen naast elkaar zet?

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
mikoz zei:
Tekzor668 zei:
Mag ik vragen hoe oud je was tijdens je mdma misbruik? En kan je de lange termijn veranderingen accepteren als je de voor- en nadelen naast elkaar zet?

Ikzelf was rond de 18 jaar en mijn herstel heeft tot mijn 21 jaar in beslag genomen.

Ik kan de veranderingen zeker accepteren. Ik heb mij leren aanpassen aan hoe ik veranderd was. Ik heb mezelf beter leren kennen door de evolutie op mijn levenspad. Je kan niet anders dan accepteren wat nu is. Dat sluit niet uit dat ik regelmatig terug denk aan toen en hoe ik het indertijd anders kon aanpakken.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Mag ik vragen hoe jullie die lange termijn veranderingen waarnemen?
Wat zijn problemen die je nu ervaart?
Zowel positief als negatief.
Ten gevolgen van XTC gebruik, en hoe weet je zo zeker dat het niet zo zou zijn als je geen XTC gebruikt had.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
MentalFucked zei:
Ten gevolgen van XTC gebruik, en hoe weet je zo zeker dat het niet zo zou zijn als je geen XTC gebruikt had.

De problemen werden hierboven vooral beschreven als je even goed leest Mental. Het zeker weten is door de zelfkennis. Ken jezelf en hoe je lichaam en geest reageerd op een bepaalde aanslag op jou lichaam...

De ene gaat het nooit merken dat hij door overmatig drugsmisbruik veel vergeet of achterstand opbouwd. De ander gaat het dan meteen ontdekken bij zijn eerste misstap dat er schade berokkend is. Elk mens is anders en heeft een andere persoonlijkheid...

mikoz

Bewuste gebruiker
Tekzor668 zei:
MentalFucked zei:

De problemen werden hierboven vooral beschreven als je even goed leest Mental. Het zeker weten is door de zelfkennis. Ken jezelf en hoe je lichaam en geest reageerd op een bepaalde aanslag op jou lichaam...

De ene gaat het nooit merken dat hij door overmatig drugsmisbruik veel vergeet of achterstand opbouwd. De ander gaat het dan meteen ontdekken bij zijn eerste misstap dat er schade berokkend is. Elk mens is anders en heeft een andere persoonlijkheid...

mindless heeft hierover volgens mij eens iets moois geschreven, over bewustzijnsniveau.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
Pffff als ik dit zo lees dank ik god op mijn blote knieën dat ik mij in geen van bovenstaande verhalen kan identificeren. Ik heb zelf ook een redelijk aandeel gehad in XTC gebruik, maar hield er vaak toch wel tussen de 2 maand tussen... Ondanks problemen met wiet, speed en benzo's heb ik niet het idee dat mijn cognitieve vermogens achteruit zijn gehold. Ook functioneert mijn geheugen nog prima en kan ik mij nog steeds redelijk concentreren. Geeft eens te meer aan hoe gevaarlijk XTC kan zijn.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
mikoz zei:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=55693

Inderdaad, de eerste reactie van Mindless verwoord het volledig :)

En inderdaad Leipe, dan mag jij waarschijnlijk van geluk spreken. Ook al bij al te zien om welke dosissen ons misbruik gaat. Mijn xtc dosis(sen) lagen belachelijk hoog, zo hoog dat ik er hier niet ga over uitbreiden. Xtc word nog te veel aanzien als een gewone partydrug zonder al teveel nadelen, jammergenoeg is dat heel anders...

Bovenaan