• Beste Bezoeker,

Het zal je niet ontgaan zijn dat er een wereldwijde uitbraak is van een nieuw coronavirus met officiële naam SARS-CoV-2. De naam van de ziekte die dit virus veroorzaakt is COVID-19. De ziekte is besmettelijk en verspreidt zich snel. Het is niet 'zomaar een griepje'. De gevolgen van de ziekte, mede omdat er geen vaccin tegen is, kunnen ernstig zijn. Niet alleen voor ouderen en mensen met onderliggende medische problemen: momenteel betreft het in de helft van COVID-19 patiënten op IC's in Nederland mensen van onder de 50; de jongste patiënt is slechts 16 jaar oud.

De overheid heeft maatregelen ingesteld om de snelheid van verspreiding af te remmen, zodat de druk op de gezondeidszorg en andere cruciale sectoren niet in een keer te groot is. Hoewel het aantal kritieke patiënten nog relatief klein is, betekent een IC-opname wel een verblijf van een paar weken en de noodzaak tot beademing. COVID-19 kan namelijk ernstige longproblemen veroorzaken.

Veel mensen die besmet zijn met het virus zullen alleen milde klachten ervaren. Ook is het inmiddels erg aannemelijk dat mensen zonder klachten de ziekte kunnen verspreiden. Om deze reden is op 15 maart besloten tot vergaande maatregelen. Grotere bijeenkomsten worden geschrapt, scholen en horeca- en sportgelegenheden worden gesloten, iedereen wordt gevraagd sociale contacten te minimaliseren en in het dagelijks leven anderhalve meter afstand van elkaar te houden.

Help mee om de verspreiding van dit virus af te remmen. Op deze manier kan voorkomen worden dat niet teveel mensen tegelijk de ziekte krijgen. Als iedereen een steentje bijdraagt, is het mogelijk om Italiaanse toestanden te voorkomen. Wil je weten hoe je kan helpen? Kijk dan op de website van de Nederlandse overheid, het RIVM of de WHO. Op deze pagina kun je zien hoeveel bevestigde COVID-19 meldingen er in Nederland zijn.

Belangrijk: vermoed je dat je klachten hebben die duiden op een besmetting met het nieuwe coronavirus? Ga dan niet naar je huisarts toe, maar bel deze indien je hulp nodig hebt. Kijk op thuisarts.nl voor meer informatie.

Stay safe!

De drank om tóch ghb te blijven gebruiken..

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

HierEnDaarEenFuifje

Belezen gebruiker
Je weet dat je je zelf dan tegen die tijd niet meer kan overtuigen? Op het moment dat je genezen bent zit je alleen nog maar dieper in deze verslaving tot je straks helemaal niet meer kan sporten en stoppen..

Stop nu het nog kan!

Laatst bewerkt:

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Alle reacties zeggen het, alleen de woorden verschillen....

Ledigheid. Is des duivels oorkussen!

Dit gold ook voor mij.
Verveling.
Lamlendig worden.
Lui worden.
Uit mezelf niets meer gedaan krijgen.
Niet meer vooruit te branden....

Deze stadia overwinnen, dat is niet makkelijk. Nee.
En toch zul je zelf de eerste stap moeten zetten. Bezigheden zoeken.
Zooooo ontzaggelijk belangrijk!

Maar, het moet gezegd worden dat het regenweer een enorme domper is mbt deze kwestie.....

Sandrina

Newbie
nu met die Corona tijden geraken wij er ook niet meer aan om een beetje gek te worden en zelf maken ??, moeilijk aan gbl te komen of toch ???

Sandrina

Newbie
sorry stelde ons gewoon deze vraag even en met klanten daar houden wij ons echt niet mee bezig dacht dat je hier eventueel ook met raad konden praten of geven ?, geen kwade bedoelingen sorry

Ganggang💯

Badass junkie
doe ik wel maar ze vragen en zetten hier zo wat van alles op daarom is dit verkeerd dan ??
Als je regel 1 hebt gelezen dan weet je dat je niet om verkooppunten mag vragen. Tenzij je niet kunt lezen.

Ik raad je aan je berichten te verwijderen anders volgt er een ban waarschijnlijk.

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Ja, en voor de staff en forumleden levert het een potentieel juridisch probleem op. Als dit de spuigaten uit loopt bedoel ik dan.
Exact. Helemaal waar.
Maar daar houdt een dealer zich niet mee bezig....
Ik vil nog even extra aan:
Alleen geld. Geld verdienen.
Zo snel mogelijk, en zoveel mogelijk, liefst alle twee tesamen, in één keer.
Daar draait het een dealer om.
Of hij mensen de vernieling in helpt, ach....iedereen kan kieze om ook nee te zeggen, nietwaar?
Dus: graaien maar!!
Geef mij je geld maar, en ik geef wel wat spul...
Spul waar je zelf voor gekozen hebt! Ik heb jou, niemand, ertoe gedwongen!

Juist.

Nóg dit.

Sabrina is verdwenen.
Profiel is niet meer beschikbaar...
R.I.P.

Laatst bewerkt:

Azraël

Belezen gebruiker
Hoi iedereen,

wat zijn jullie tips om GBL/GHB cravings tegen te gaan? Phenibut? Baclofen? Lyrica? Beta-alanine? NAC?
Als het uitwerkt, begint de saaiheid, de verveling, de gespannenheid...
Ik kan er wel mee stoppen, maar nooit definitief.. Het begint ook steeds erger en erger te worden. Mijn gebruik is ge-evolueerd van discotheekgebruik naar gewoontegebruik; mijn dag begint nu met een spuitje likide om mezelf op te starten om de dag te beginnen.
Ik kloot nu al meer dan 15 jaar met drugs, maar wil er echt vanaf. Al de verhalen die ik hier lees, zijn zo herkenbaar.

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Dan kan ik je i.i.g één dringende raad geven.
Drie woorden.

ZOEK asap HULP

Ik lees uit jouw post, dat Jij het in je uppie niet gaat redden om definitief te stoppen met gebruik.
Dat is beslist geen schande, zie het dus niet zo.
Ga naar je huisarts, en laat je verwijzen naar een verslavingszorg instelling.
Daar krijg jij de hulp die jij nodig hebt.
Zelf weer andere drugs gaan gebruiken om met een andere te kunnen stoppen, dat werkt echt niet.
Dus:
Naar je huisarts, en wees eerlijk.
Alles vertellen.

Azraël

Belezen gebruiker
Ik heb daar ook al aan gedacht om naar een psychiater te gaan. Maar dat is echt de laatste stap. Stoppen lukt me wel, maar er is altijd wel een moment waarop het weer begint. En vroeger kon ik een avond gebruiken en de volgende dag was het gedaan.. maar nu is het dikwijls meerdere dagen na elkaar.

Salvia

Bewuste gebruiker
Het is toch helemaal niet erg om om hulp te vragen. Ik heb wel eens om minder bij de psycholoog gezeten. Eigenlijk zou iedereen het eens moeten doen. Het is echt geen zwakte ofzo.
Dit! Maar er ligt gewoon zo'n stigma op. 't Slaat echt nergens op. Iedereen kan er nuttige inzichten uit opdoen om gewoon eens met een deskundige te praten over zijn/haar problemen. Daar hoef je niet meteen heroïneverslaafd of suïcidaal voor te zijn.

F.E.A.R.

Bewuste gebruiker
Hoi iedereen,

wat zijn jullie tips om GBL/GHB cravings tegen te gaan? Phenibut? Baclofen? Lyrica? Beta-alanine? NAC?
Als het uitwerkt, begint de saaiheid, de verveling, de gespannenheid...
Ik kan er wel mee stoppen, maar nooit definitief.. Het begint ook steeds erger en erger te worden. Mijn gebruik is ge-evolueerd van discotheekgebruik naar gewoontegebruik; mijn dag begint nu met een spuitje likide om mezelf op te starten om de dag te beginnen.
Ik kloot nu al meer dan 15 jaar met drugs, maar wil er echt vanaf. Al de verhalen die ik hier lees, zijn zo herkenbaar.
Er zijn geen middelen die écht helpen tegen craving. Ambitie en doelen in het leven helpen wel om de verleiding te weerstaan.

Azraël

Belezen gebruiker
Ga vandaag phenibut en wat biertjes doen. Dat zal dan de eerste dag zonder zijn en hopelijk ben ik dan vertrokken.
Ik schreef vroeger altijd een todo list op en iedere keer ik een taak of sport had voltooid kon ik die doorschrappen en dat gaf me voldoening. Int begin geraak je echt niet vooruit he

Gbl/ghb opent ook de deur naar andere drugs. Je gaat sneller iets halen of een lijn leggen en dan je nog verder van thuis.

Laatst bewerkt:

Salvia

Bewuste gebruiker
Ga vandaag phenibut en wat biertjes doen. Dat zal dan de eerste dag zonder zijn en hopelijk ben ik dan vertrokken.
Ik schreef vroeger altijd een todo list op en iedere keer ik een taak of sport had voltooid kon ik die doorschrappen en dat gaf me voldoening. Int begin geraak je echt niet vooruit he

Gbl/ghb opent ook de deur naar andere drugs. Je gaat sneller iets halen of een lijn leggen en dan je nog verder van thuis.
Geen idee of dit wat voor jou is, maar ik had ooit zo'n to do-app die zo gemaakt was dat het net was alsof je in een game zat en kon levelen door het voltooien van je taken. Op een gegeven moment was ik te gedemotiveerd om ook maar iets te doen, dus had ik het verwijderd, maar het is op zich echt een leuke app die andere mensen misschien wel kan helpen met het voltooien van to do-lists op een leuke en stimulerende wijze. Habitica heet het.

Screenshot_20200601-132559_Google Play Store.jpg

Sterker nog, misschien ga ik het gewoon weer een kans geven nu er iets meer regelmaat zit in mijn dagen.

Azraël

Belezen gebruiker
Ja dat is zeker iets voor mij. Bedankt. Ik heb een tijd lang Microsoft to do gebruikt. Gebruikte ik ook voor werk.
Misschien kunnen we elkaar frienden.

Het ook deugd om hier mijn gevoelens te kunnen neerschrijven. Het komt een beetje neer op naar een psycholoog gaan. Ik ben blij dat ik deze eerste Stap gezet heb.

Azraël

Belezen gebruiker
Misschien dat er nog anderen zijn die willen frienden in habituca? Die kunnen hier een bericht posten.

Taken schrappen van een todo list triggert een dopamine release trouwens

Legio Patria Nostra

Wijs gebruiker
Is het kwartje nog niet helemaal gevallen?
Beste Azrael.
Je geeft zelf aan, wel te kunnen stoppen, maar.
Je valt steeds terug.
Dat geeft m.i. aan, dat je het definitief stoppen n i e t kunt.
Dat is geen schande, zoals ik al zei, maar wel een teken aan de wand.
Het is kenmerkend voor:
Verslaafd zijn.
Wat maakt, dat Jij terugvalt?
Er zit duidelijk iets scheef.
Want,
" het" gebeurt niet. Nee. Daarvan klopt geen flikker. Nee.
Je doet dit zelf. Altijd!
En er is altijd wel een reden om weer te gaan gebruiken, maar, de keuze om te nemen, die maak je toch echt zelf.
En dit los jij in je uppie gewoon niet op.
Iedere keer een terugval maakt, dat de keer daarna nóg moeilijker wordt.
Er zijn hele goede tips gegeven.
Maar ik zeg:
Zorg, dat je naar een verslavingszorg kunt.
Doe dit nou gewoon.
Wacht een intake gesprek af, en kijk hierna verder.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan