De eerste keer!

jade

Newbie
Ik lees hier allemaal verhalen van mensen die al langer gebruiken maar nooit iets van iemand die net is begonnen. Ik ben zelf net begonnen en vind het best eng heeft iedereen dat in het begin of niet? Ik heb van het weekend pillen geslikt maar ik merkte er maar weinig van iemand een idee hoe dat kan? En wat raden jullie mij aan om te gebruiken?

C

Chandis

Gast
Ik ben ook maar net begonnen. Althans begonnen, ik heb vorige maand mn eerste pilletje geslikt. Ik vond het wel spannend, maar absoluut niet eng en heb mezelf voorgenomen om het heel sporadisch te gaan doen.

Ik weet niet wat voor pillen je hebt geslikt? Als je er niets van merkt zijn er denk ik twee mogelijkheden: je bent ongevoelig voor het bestanddeel of je hebt gewoon pilletjes met niets erin gehad. Dat laatste lijkt me waarschijnlijker.

MichelZ

Newbie
Chandis zei:
Ik weet niet wat voor pillen je hebt geslikt? Als je er niets van merkt zijn er denk ik twee mogelijkheden: je bent ongevoelig voor het bestanddeel of je hebt gewoon pilletjes met niets erin gehad. Dat laatste lijkt me waarschijnlijker.

Ik kan me bijna niet voorstellen dat je van een pillejte niks voelt.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Zullen wel gewoon lichte/slechte pillen zijn geweest. Als je ze laat testen weet je hoeveel het was.

reggie

Newbie
De een heeft ook meer nodig dan de andere. Of het was gewoon shit wat je geslikt had. Dat kan natuurlijk..
Misschien was je wel te gespannen dat je er op zat te wachten. dan kun je soms ook niet lijp worden.
Als je wat slikt niet te veel bij nadenken en ontspannnen en verder feesten dan komt het vast wel.
Heb ook wel eens gehad dat ik niks voelde en dan slikte ik er steeds meer tot dat de bom ontplofte... BAMMM en dat klapt er dan goed in.
Greetzzzzz

Drazzic

Bewuste gebruiker
Beste is gewoon halfje pakken, en af wachten hoe het voelt na een tijdje, zeker in het begin, je weet niet hoe goed je er tegen kan. En waarschijnlijk net als de meeste laat je ze niet testen dus dan kan je beter wat minder dan te veel pakken.

GabberFreak17

Belezen gebruiker
mening

J Hebt denk k zooi gehad dan jonge.. Hoeverre ik weet.. is elke pil Waaar mdma in zit...ben er gevoelig voor helemaal 1e keer..omdat j hersens dan nog nooit de stof hebben gekent in je lichaam...
mag ik je een tip geven..drink veel water..neem de pil in..drink nog paar goede grote glazen water...en t efect is super..tenminste bij mij wel...

mzll Gabberfreak :)

jade

Newbie
Ik ben inmiddels al een hele tijdje een gebruiken en het bevalt me goed! als ik niks heb gebruikt en voel ik me k*t en dan gebruik ik wat en dan voel ik me gelijk een stuk beter! Alleen gebruik ik alleen nog maar pillen en zou graag wat anders willen proberen maar ik weet niet wat! en hoeveel? Weten jullie dat?

BacingsPen

Badass junkie
Ik zie dat je de verkeerde kant op aan het gaan bent! Je moet eigenlijk niet gaan gebruiken omdat je niks beters te doen hebt of je kut voelt! Zelfs een joint roken op momenten dat je je kut voelt zou je eigenlijk niet moeten doen...

heidrun

Belezen gebruiker
minderen nu het nog kan. je gebruikt om de verkeerde reden drugs.
als je drugs neemt omdat je je kut voelt, dan is dat slecht een tijdekijke oplossing. als de pil is uitgewerkt voel je je weer k*t en ben je weer terug bij af

als je ermee begint omdat je je kut voelt loopt 't meestal slecht af.
zo ben ik ook begonnen....
het irritante is. dat als 't uitgewerkt is je je nog kutter voelt dan daarvoor
gebruik 't voor je plezier!!!!

jade

Newbie
Ja ik weet dat dat de verkeerde reden is om drugs te gebruiken het begon gewoon uit nieuwschierigheid op een feestje en daarna ben ik er eigelijk beetje ingerold en dan heb je wel eens een k*t moment en dan gebruik je dan wat en dat bevalt goed en dat doe je dan steeds!

Mac...

Badass junkie
Ik zou idd maar oppassen, voor je het weet ga je nog eens helemaal verkeerd doordat je op het verkeerde moment drugs gebruikt. Het hoef dan niet altijd beter te gaan , maar juist slechter

jade

Newbie
Ja ik weet dat het ook slechter kan gaan als je op het verkeerde moment drugs gebruikt een vriend van mij heeft op zoon moment zelfmoord gepleegd. Maar ik heb dat nog nooit gehad en ik weet dat het dom is maar eigelijk ben ik er ook niet zo bang voor!

Bovenaan