DE GEVAREN VAN SLECHTE PILLEN

The_kid

Experimenterende gebruiker
Aangezien er hier mensen zijn die denken dat je niet in de fout kan gaan met 'x' heb je het fout

Mcpp: als je pilletjes hebt die mcpp bevatten kun je er best geen 6 van nemen want dan ben je zo dood als een pier. Heb zelf ooit eentje gehad maar heb later ontdekt dat het mcpp was. Je bent echt helemaal van de kaart en strompeld levensloos rond tot je moet overgeven je krijgt een geweldig hoge koorts en je lichaam voelt aan alsof het constant van koud naar warm springt en het branderig gevoel op je huid is een pijn in je gat! verder ga je er ook lichtjes van hallucineren en je echt de allerraarste dingen voorstellen maar als je pillen hebt die mcpp bevatten dan is je avond gegarendeerd om zeep.

pillen die meestal mcpp bevatten: X5, Roze Dollar, Witte Dollar(MDMA en MCPP), Blauwe Ying Yang(MDMA en MCPP), Rode Dollars(MDMA en MCPp), Blauwe Hoefijzers(MDMA en MCPP), HAAITJE!!!!, Rolex, en nog veel meer dus pas maar op.

Controleer ook ff je pill als je kan op deze xtc database: www.pillreports.com maar vertrouw hier zeker niet te hard op de info en laat je pil toch maar eens testen

PEACE :stoned:

pixo207

Belezen gebruiker
Als je een mcpp pil op je tong legt, was het dan ook niet zo dat het dan zout smaakte? Of was dat een andere stof?

En is mcpp = mccp of is er verschil? Of bestaat mccp niet? :rolleyes:

dfssdfde

Badass junkie
ik heb mccp gegoogled, en dan zei er iemand dat mccp = methyl-chlorophenylpiperazine
maar dat laatste is gewoon mcpp, dus volgens mij bestaat mccp niet

takedown84

Belezen gebruiker
mijn pille smaakte vrijdag bitter, ben begonnen met 2.5 omdat ik gehoort had dat ze niet zo goed waren en toen die begonnen nog 2 bij, en het waren inderdaad rotpillen, ik was mega hard in de war, kreeg het warm/ dan weer koud, toen ik thuis kwam moest ik kotsen, dag erna ookal en voelde me gisteren ook zeer slecht

tomz0r

Badass junkie
Waarom doe ze dat in godsnaam in pillen?
Vinden ze iemands hele avond een hel maken die paar euro waard? :rolleyes:

Helemaal als ze al Mdma bevatten, waarom in godsnaam Mcpp erbij? :confused:

J0rrit

Badass junkie
Tsten ze ook Mccp in het testcetrnum? Lijkt me wel toch, want heb het gevoel alsof ik mccp pillen heb gehad, weet het bijna zeker, maar heb ze latren testen en slechts mdma. kan het dat ze daarop niet testen als je het niet aangeeft ofzo?

Spor

Wijs gebruiker
tomz0r zei:

Nou het is niet zo heel ingewikkeld hoor: MCPP is ook serotineopnemende stof die alleen een stuk goedkoper is als mdma, en waarom bij elkaar ? hoef je minder mdma te gebruiken. En de makers zitten zo ver van de gebruikers af, de meeste interesseert t niet of ze van de gebruikers avond een hel maken.

Jammer genoeg is het in de drugswereld niet echt alsof er nationale concurrentie is zoals met commerciele dingen, als je maar 1 dealer kent haal je daar toch wel, ook als je kans hebt op rotzooi. In principe zou het een heel stuk veiliger kunnen worden als ze die troep legaal zouden maken en door de overheid laten controleren. Maar jammer genoeg is dat niet zo en dus moeten we onze ogen open houden en kijken dat we geen rotzooi slikken / snuiven.

tomz0r

Badass junkie
eyebeekaii zei:
tomz0r zei:

Nou het is niet zo heel ingewikkeld hoor: MCPP is ook serotineopnemende stof die alleen een stuk goedkoper is als mdma, en waarom bij elkaar ? hoef je minder mdma te gebruiken. En de makers zitten zo ver van de gebruikers af, de meeste interesseert t niet of ze van de gebruikers avond een hel maken.

Jammer genoeg is het in de drugswereld niet echt alsof er nationale concurrentie is zoals met commerciele dingen, als je maar 1 dealer kent haal je daar toch wel, ook als je kans hebt op rotzooi. In principe zou het een heel stuk veiliger kunnen worden als ze die troep legaal zouden maken en door de overheid laten controleren. Maar jammer genoeg is dat niet zo en dus moeten we onze ogen open houden en kijken dat we geen rotzooi slikken / snuiven.

Ja klopt. Maar ikzelf zou zoiets nooit kunnen doen. Goede pillen gaan al voor 1 euro de deur uit, dus zoveel geld lopen ze nou ook weer niet mis. :tongueout: Als het goede zijn willen de dealers alleen maar meer denk ik zo.

Eigenlijk zou legaliseren wel beter zijn ja, maar dat gebeurt toch nooit. De rest van Europa zal ons dan heel raar aan gaan kijken. Bovendien krijgen we dan nog meer drugstoeristen omdat die niet hoeven te zoeken, maar gewoon pillen in de winkel kunnen kopen.

The_kid

YourePrivateDj zei:
X5 heb ik gehad.Maar waren verschillende van.Ze waren wel oke bij mij.Maar super vond ik ze niet.
ja het is ook wel zo dat er rotpillen en goede pillen in omloop zijn met hetzelfde loge en uiterlijk daarom dat je de informatie van www.pillreports.com niet al te serieus moet nemen!!

Soma

Bewuste gebruiker
http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=5114

Deze heb ik gehad op happy six, ze hebben echt m'n hele avond verpest. Ik ben helemaal para en angstig op m'n eentje naar huis 'gevlucht' omdat ik het niet meer aan kon. Vond de pillen al raar van het moment dat ik ze innam, mijn tong tintelde er een beetje van. Maarja, ik dacht op dat moment dat de kans dat je slechte pillen krijgt erg klein is. Het moest weer eens lukken dat ik uitgerekend op oudjaar zo'n pillen krijg :angry:. Ik neem sindsdien amper nog pillen, enkel MD.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
had net het zelfde voor op happy 6. ben ook samen me ne vriend naar gegaan. omda we het niet meer aankonden. wat zijn dat voor rotpillen ! !

htweeoo

Bewuste gebruiker
Laat altijd je pillen testen. Ze worden meteen nagemaakt.
Pillreports vertrouw ik zelf niet meer. Een dealer kan er evengoed zijn pillen goed op beschrijven.

Laat je pillen altijd testen of proef tenminste aan de pil.
Mccp geeft een branderig gevoel aan je tong. En XTC de typische bittere/gore smaak.

Mccp kan fout gaan voor veel mensen maar soms neem ik opzettelijk Mccp pillen. Maar dat raad ik niemand aan.

Laat gewoon altijd je pillen testen.

(Witte dollars heb je zoveel batches, ik had er en dat waren speedpillen)

Nelisssss

Ik heb ook een keer mccp pillen gehad, witte dollars, eerst 1 daarvan gehad en na 45 minuten voelde ik me idd heel beroerd, telkens de switching van lichaamstemperatuur en had heel erg moeite met het inhouden van mn kotsneigingen, hierna een groene klaver erachteraan gegooid en na een halfuur was alles weer prima en heb 6 uur lang heerlijk gespaced :hearteyes: maar idd raak nooit mccp pillen aan!

chrzz

Belezen gebruiker
Ik ben gelukkig nog geen mCCP tegengekomen in pillen, alhoewel wel eens serieus getwijfelt heb. Dit waren beige-achtige lacostes, eerst 1,5 gestoken, uur later voelde ik nog niks, toen er nog 2 achteraan, 30-45 min later voelde ik me echt heel raar, niet het MDMA gevoel, geeneen van de MD* soorten denk ik, ik had het heel erg warm en kon niet goed meer uitleggen wat er nu precies mis was, ik had erg moeite met spreken. Effe uit de auto gestapt, beetje rondjes gewandeld, terug ingestapt en toen ging het beter. Ik had het wel nog altijd heel erg warm maar ik kon terug praten, en ik voelde me heel heel vaag in mn kop. Voor de rest niet echt veel effecten, kleuren waren helderder, maar geen love gevoel, geen energie-boost, niks. Ik weet nog steeds niet wat daar in zat. Toen het uitgewerkt was was ik wel kotsmisselijk, maar dit heb ik bijna altijd van pillen.

Op pillreports.com heb ik net gezien dat er verschillende reports zijn die zeggen dat er mCCP in zit.

Delirium

Badass junkie
Wat een kuttopic is dit.

The_kid zei:
pillen die meestal mcpp bevatten: X5, Roze Dollar, Witte Dollar(MDMA en MCPP), Blauwe Ying Yang(MDMA en MCPP), Rode Dollars(MDMA en MCPp), Blauwe Hoefijzers(MDMA en MCPP), HAAITJE!!!!, Rolex, en nog veel meer dus pas maar op.
Dit slaat natuurlijk nergens op en we weten allemaal wel waarom :openmouth:

Ellesdee

Badass junkie
Delirium zei:
Wat een kuttopic is dit.

The_kid zei:

Vanadesse

Wijs gebruiker
Delirium zei:
Wat een kuttopic is dit.

The_kid zei:
Zelfs ik, als niet-gebruiker, dacht daar ook metteen aan. :grin:

Ellesdee

Badass junkie
Vanadesse zei:
Delirium zei:
Wat een kuttopic is dit.

The_kid zei:

met je teen :openmouth:

Vanadesse

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
Vanadesse zei:
Delirium zei:
Wat een kuttopic is dit.

The_kid zei:

Vakantie he? :flushed:

Ellesdee

Badass junkie
Vanadesse zei:
Ellesdee zei:
Vanadesse zei:
Delirium zei:
Wat een kuttopic is dit.

The_kid zei:

Vakantie he? :flushed:

:tearsofjoy:

Annæ

Belezen gebruiker
nutsss zei:
Daarom, als je het niet vertrouwd, laten testen of begin eens met een halve of zo.

ja precies gewoon kijken hoe een halve valt en als dat redelijk bevalt de rest erbij.

Rapido

chrzz zei:
Ik ben gelukkig nog geen mCCP tegengekomen in pillen, alhoewel wel eens serieus getwijfelt heb. Dit waren beige-achtige lacostes, eerst 1,5 gestoken, uur later voelde ik nog niks, toen er nog 2 achteraan, 30-45 min later voelde ik me echt heel raar, niet het MDMA gevoel, geeneen van de MD* soorten denk ik, ik had het heel erg warm en kon niet goed meer uitleggen wat er nu precies mis was, ik had erg moeite met spreken. Effe uit de auto gestapt, beetje rondjes gewandeld, terug ingestapt en toen ging het beter. Ik had het wel nog altijd heel erg warm maar ik kon terug praten, en ik voelde me heel heel vaag in mn kop. Voor de rest niet echt veel effecten, kleuren waren helderder, maar geen love gevoel, geen energie-boost, niks. Ik weet nog steeds niet wat daar in zat. Toen het uitgewerkt was was ik wel kotsmisselijk, maar dit heb ik bijna altijd van pillen.

Op pillreports.com heb ik net gezien dat er verschillende reports zijn die zeggen dat er mCCP in zit.
heb het afgelopen weekend ook gehad
alleen was het bij mij veel minder erg dan bij een vriend van mij
ik had het gwn soms warm en soms koud, voelde mij echt compleet in de war
van mijn zetel naar mijn bed, van mijn bed naar de douche (3x die avond een hete douche genomen, voelde me nog niet goe daarna maar wel beter)
voor geen geld van de wereld wil ik iemand anders zichzelf ZO laten voelen!!!

mijne maat had last van oververhitting, zijn huid gloeiendheet, hij dacht zelfs dat hij dood ging

was toevallig van iemand gekocht die we via via kenden, omdat onze vaste dealer zonder zat ...

next time: als onze dealer zonder zit.. geen pillen die avond :)

als ik wist waar ik MDMA kristallen kon vinden, zou ik echt raar of zelden nog XTC nemen..
mss op mijn verjaardag of nieuwjaar.. speciale gelegenheden en shit

flashkop

Bewuste gebruiker
Mccp brand op je tong, beetje zoals peper, het is ook een Piperazine en dat wordt van peper gemaakt, check wiki :wink:
Ik neem alleen nog mdma, ben je tenminste zeker en is ook nog eens veel zuiverder

Laatst hadden ik en een maat het ook erover dat mccp pllen mss wel eens door de overheid gedrukt en in de handel wordt gebracht om mensen te laten stopen, is een erg mooie complot theorie

Nelisssss

flashkop zei:
Mccp brand op je tong, beetje zoals peper, het is ook een Piperazine en dat wordt van peper gemaakt, check wiki :wink:
Ik neem alleen nog mdma, ben je tenminste zeker en is ook nog eens veel zuiverder

Laatst hadden ik en een maat het ook erover dat mccp pllen mss wel eens door de overheid gedrukt en in de handel wordt gebracht om mensen te laten stopen, is een erg mooie complot theorie

lijkt me heel sterk dan kan de overheid makkelijk doden/ernstigzieken op zn geweten krijgen

parraicia

Newbie
heb 1 keer rare pillen gehad
heb er maar 1 gehad normaal meer
werd er heel raar van had niet meer als een meter zicht
had het zo warm dak buiten ben gaan liggen in tshirt terwijl het echt koud buiten was
heb er hele tijd gezeten met een vriendin van mij
kon geen 2 tellen in de zelfde houding zitten/liggen
zij heeft de hele tijd tegen mij zitten praten zij voelde zich ook niet goed van die pillen
voelde me echt fucked up en wist me geen raad en het ging ma niet weg
uiteindelijk een half ander pilletje der bij genomen en het ging langzamerhand wat beter maar wat een n8......
dit waren rooie ferrari`s en dollars heb ik ook geen goeie ervaringen mee

Supervlieg

Wijs gebruiker
En de 15jarigen blijven maar komen met adviezen. God wat ben ik blij dat ik eigenwijs aangeboren ben en naar niemand luister behalve mezelf en mediaplayer. :wave:

Ow wacht, vergat ff dat het hier krioelt van de retards dus ik leg het wel ff uit zodat het ook voor de sesamstraatjeugd begrijpbaar is:

WAT EEN BOEL ONZIN HIER!!!! DE ENIGE MANIER OM ERACHTER TE KOMEN WAT ER IN DIE PILLETJES VAN JE VERSTOPT ZIT IS JE PILLEN TE TESTEN!!!!

En als je t nu nog niet snapt. De bedoeling van testen is dat je er eerst 1je neemt, valt ie goed neem je gelijk de rest. Valt ie niet goed, dan weet je dus dat je die pil niet had moeten nemen. :rolleyes:

htweeoo

Bewuste gebruiker
Nelisssss zei:
flashkop zei:

lijkt me heel sterk dan kan de overheid makkelijk doden/ernstigzieken op zn geweten krijgen
Dan schuift de overheid het toch op drugs.
Denk je dat het de overheid boeit dat er doden zijn.

Nelisssss

htweeoo zei:
Nelisssss zei:
flashkop zei:

Dan schuift de overheid het toch op drugs.
Denk je dat het de overheid boeit dat er doden zijn.

Zolang de rest er niet achter komt dat de overheid de bron is van de opzettelijk ziekmakende "xtc" pillen zullen ze daar geen drol om geven nee :rolleyes:

Bovenaan