De grote truffel

Huggybear

Belezen gebruiker
Waren allebei atlantis, die kleine waren gewoon baggerkwaliteit waaraan ik en mijn 3 medetrippers (want die voelden ook niets) 15 euro verneukt hebben.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Huggybear zei:
Waren allebei atlantis, die kleine waren gewoon baggerkwaliteit waaraan ik en mijn 3 medetrippers (want die voelden ook niets) 15 euro verneukt hebben.

Hmz. klote man! Ik heb nog nooit truffels gehad die niet werkten :)

Dreuzel

Newbie
funky_skunk_junky zei:
Haha inderdaad :P Alleen ging het op een gegeven moment wel wat te ver hoor jezus, werd gewoon misselijk omdat de grond zo hard aan het golven was jezusss :P Flinke badtrip van gehad ook.. dat was wel wat minder maarja :tearsofjoy:

ook een badtrip gehad van truffels over datum, ze gaven een negatieve flow, niet aan te raden :)

&joy

Experimenterende gebruiker
Van de potentie van je truffels ben je nooit zeker, maar het volgende is wel waarschijnlijk:

Als je 10g truffels koopt, komt dit overeen met een volume. Of je nu 1 grote truffel hebt of 20 kleintjes het volume zal hetzelfde zijn.

MAAR:

In de 'schil' van de truffels zitten geen/weinig werkzame stoffen. Met 1 grote truffel heb je minder schil als met 20 kleintjes...
In 1 grote truffel zal dus waarschijnlijk ietsiepitsie meer werkzame stof zitten.. Maar we kunnen best de mieren ongeneukt laten en ons hier niet druk over maken

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
En als kleinere truffels nu een groter of kleinere dichtheid hebben?
Dan veranderd het volume, en dus jouw theorie:P

Maar dat is inderdaad miereneukerij.. Gewoon eten en slikken die dingen :hearteyes:

&joy

Dat hun dichtheid veranderd betwijfel ik ten zeerste, dit is bij geen enkel leven organisme zo..

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zelfs bij mensen is dit zo.
De dichtheid van een baby is kleiner dan van een volwassen persoon. ( bij beide een gemiddelde genomen dan)

Maar het verschil in dichtheid zal zodanig weinig verschil maken dan er in de effecten niets merkbaar zal zijn lijkt me.

&joy

ja maar dat heeft gewoon te maken met de levensfase, niet met de grote van het kind

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Of kweek een keer zelf truffels.
Dan weet je dat het dezelfde soort is, uit dezelfde sporen.
Even lange ''rijpings periode'' en zelfde proces doorgemaakt.

Dan weet je het zeker:)

Bovenaan