De hoodia cactus

liquid state

Belezen gebruiker
Weet iemand wat dit nou precies doet. ze verkopen het bij azarius maar er staat geen beschrijving bij en kan er verder weinig over vinden.

Ik weet dat het een tijd op de markt heeft gestaan als afslank middel, maar wordt bij azarius onder psychedelics gezet.

Dus weet iemand wat het precies verder met je doet? Is het te vergelijken met de andere cactussen? (Ik heb nog nooit een cactus gebruikt) of is het gewoon een beetje als de lsa die niet altijd werkt.

Imke

Badass junkie
Er staat dat het een afslankmiddel is, die je hoofd helemaal in de war stuurt en dat je maag dan gaat "denken" dat ie al vol zit.

Daarbij:
Dit product verkopen we niet meer.

pepito

Bewuste gebruiker
Zie citaat Saivy.....
verder: het product is in opspraak geraakt en kortgeleden in het nieuws. Werd genoemd samen met kankerverwekkende (dodelijke!) kruiden als de Chinese Pijpbloem.

liquid state

Belezen gebruiker
Ja dat maar dat zei de site een tijdje terug ook en toen opeens werden ze weer verkocht.

Maar goed bedankt voor de informatie was het ook niet van plan om te kopen. ik wil ooit wel een cactus doen maar weet echt niet waar ik moet beginnen. ik mag mezelf toch wel een redelijk ervaren paddo tripper noemen. En het lijkt me erg interessant maar de reports op erowid blijven toch een beetje aan de negatieve en mij te spirituele kant. ik geniet van de spiritualiteid van de paddo. Maar het moet niet verder dan dat gaan.

pepito

Bewuste gebruiker
als je spiritualiteit zoekt en aan cactus denkt dan valt Hoodia af. Heeft geen psych. werking. Mijn ervaring met cactus is: of weinig effect of veel. Met de kater (overgeven) vooraf. Verder wat prijzig als je zelf niet kweekt. Als eens aan een bijeenkomst met ayahuasca gedacht, over spiritualiteit gesproken, Sante Daime beweging biedt goede begeleiding. Succes.

liquid state

Belezen gebruiker
nee ik wil juist niet zo erg spiritueel ik doe het voor mijn eigen plezier en ontspanning. Ik heb juist geen zin dat ik mezelf ineens op een andere manier leer kennen door ayahuscha ik ben tevreden met mijn leven. En mijn angst voor ayahusca is dat het op een zekere manier zal veranderen

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ikzelf vind dat juist het intressante aan paddo's. de spirituele kant, en wil daarin ook verder..
Denk dat je je leven ook kan beteren door paddo's , ik ben bijvoorbeeld veel minder alchohol gaan drinken (liep beetje uit de hand) doordat ik in een trip even goed op de feiten gedrukt werd, niet altijd fijn maar ben er nu wel blij mee.

Ik denk als je niet spiritueler wilt dan paddo's je eerder naar lsd moet kijken.. of als je het plantaardig wilt houden lsa mischien eens proberen? schijnt ook wel milde trip te zijn, ik zou dan niet de baby hawaian woodrose doen, de kans op buikpijn is daarbij best groot.
Je hebt ook nog een ander soort lsa-zaden (ben de naam even kwijt) die je 'gewoon' op kan eten en waarbij volgens de smartshop eigenaar je een stuk minder buikpijn hebt.

even nachecken op azarius zo :wink:

liquid state

Belezen gebruiker
Lsa had bij mij vrijwel geen effect terwijl ik best een hoge dosis had genomen op een lege maag de buikpijn viel mee. Ik had alleen een licht stoned gevoel.

Ik heb geen zin in lsd ik wil het inderdaad toch natuurlijk houden, en door paddos ben ik ook minder gaan drinken en roken etc. Ik hou het voorlopig gewoon bij paddos, tot ik genoeg geld om een cactus te kopen.

Bovenaan