De ideale MDMA dosering!

Ideale dosering

• 1 bom/pil om een hele avond strak te staan!

Stemmen: 5 26,3%
  • Verdelen in 2 dosissen (eerst meer, dan minder)

Stemmen: 7 36,8%
  • Verdelen in 2 dosissen (eerst minder, dan meer)

Stemmen: 4 21,1%
  • Doe mij maar 3 of meer (van véél MDMA, rustig afbouwen)

Stemmen: 2 10,5%
  • Doe mij maar 3 of meer (met weinig beginnen, zo opbouwen)

Stemmen: 1 5,3%

• Totaal aantal stemmers
    19

kunlan

Belezen gebruiker
Als we er van uitgaan dat een feest gemiddeld 6-10 uur duurt hebben de meeste onder ons toch niet genoeg aan 1 pilletje/bommetje omdat de piek simpelweg niet lang genoeg aanhoud.

Bij verantwoord MDMA gebruik (2-3 maanden tussenpauze) en gebruik van nodige supplementen kunnen we stellen dat de gemiddelde dosis om een volledig nachtje goed door te gaan tussen 150 en 300mg zal liggen.

Even hoeveelheid achterwege, wat zijn zo de beste percentages om je kristalletjes/pilletjes te consumeren... Persoonlijk vindt ik het beste te beginnen met de hoogste dosis, en uiteraard gaan we bijnemen op die piek hiervan. Is 2 of meermaals bijnemen een beter idee of kan je beter een hogere tweede dosis nemen om betere verlenging te bekomen?

Om bij % te blijven: eerst 40%, dan na uurtje/anderhalf 30% en dan weer uurtje later 30%
                      (^^ hier zijn zéér veel mogelijkheden, vul zelf in welke je de beste vindt ^^)

Persoonlijk is dat voor mij dan ongeveer 110mg om te beginnen, en achteraf 2x 80 bijgooien.
Zou een dosis van 150mg en verlengen met 120mg effectiever zijn? (of andersom?)
Bewijzen met bronnen of betrouwbare ervaringen liefst :wink:

Ik lees veel dat elke keer dat je bijneemt het effect wat minder intens is als de eerste bom... Zou je dan moeten genieten van die eerste rush met een grotere hoeveelheid of eerder rustig opbouwend werken?

Dit alles is voor een deel persoonlijk maar uiteindelijk moet er toch een standaard beste manier te vinden zijn.

Share your knowledge!

Peace, Kun

Provenzano

Experimenterende gebruiker
Sowieso beginnen met de grootste hoeveelheid eerst en dan daarna genoeg (maar niet teveel) bijpakken om de rush tijdje vast te houden :sunglasses: Wat ik persoonlijk meestal doe is:

start: 50%
2e dosis: 50%

of

start 50%
2e dosis: 25%
3e dosis: 25%

Door het laatste schema kun je je spacetijd wel iets verlengen, maar meestal is het bij mijn na ruim 5 uurtjes toch sowieso wel over. Wel nog lichte afterglow daarna, maar niet echt spacen. Denk dat t ook persoonlijk is wat lekker is qua dosering/verdeling.

En sowieso net iets na het hoogtepunt van de rush bijpakken, anders raak je die rush meestal kwijt :)

Lauu

Badass junkie
eerst een goed bommetje die lekker hard inslaat...daarna rustig aan meer als het niet genoeg is

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Rustig opbouwen,

ik vind de rush persoonlijk niet zo leuk
maar velen denken hier wrs anders over :mrgreen:

vdk

Bewuste gebruiker
eerst het meeste aantal %. dan afbouwen in 2 stappen. doe ik al een tijdje zo. als er nog andere drugs bijkomt dan vervalt de laatste stap.

982

Bewuste gebruiker
Bij mij:
3 tegelijk, dan 4 tegelijk en dan evt nog 2,3 of 4 tegelijk kort na de 2e

Skippy

Wijs gebruiker
Neem geen bommetjes, gooi 2 sleutelpunten in mn drinken, na een uur nogmaals, en nogmaals , en nogmaals, dan rook ik een stick, en ben ik helemaal klaar.

982

Bewuste gebruiker
Xtc zuigt.. vandaag al voor de 5e keer deze week :grin:

Wat is een week vrij toch slecht voor een mens :hearteyes:

J0rrit

Badass junkie
1/3 gram, uur later nog eens 1/3 gram, anderhalf uur later weer 1/3 gram. Diyt was mijn dosis op i love techno, was wel redelijk goeie 75 %.

geox

Bewuste gebruiker
Beginnen rond 1u met 120mg op een feest, dan op de rush er 150 bij probben dan ga je lang hard, dan naar huis gaan rond 7 en daar als afsluiter nog eens 250 mg er in en op de bank chillen en wiet roken. Meestal 12 u dan voor ik ga slapen. Golden times

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Re:

Deep Blue zei:
Rustig opbouwen,

ik vind de rush persoonlijk niet zo leuk
maar velen denken hier wrs anders over :mrgreen:

Ik bouw ook altijd rustig op, stel ik heb 2 pillen van 120mg(getest) bij me, dan begin ik met een derde pil, half uur erna nog een derde en half uur daarna nog een derde, daarna gewoon rustig bekijken hoe die valt en bijpakken wanneer het nodig is. Ik hou ervan om rustig te spacen, niet fucking hard te gaan, en goed mellow te zweven op de muziek.. maar ieder zijn ding, xtc is persoonlijk en dus is er niet een betere manier om te pakken, ligt aan je mood, je omgeving, het soort feest etcetc.. maar deze bevalt voor mij altijd erg goed!
Grtzz

Wacky

Badass junkie
125-150
uur/1,5 wachten
40-50
uur/1,5 wachten
40-50

laatste 2 optioneel, vaak laat ik het gewoon bij de eerste dosis.

Bovenaan