de invloed van het forum op je gebruik.

MCHZK

Belezen gebruiker
lieve mede-DF'ers

voor ik lid was op dit forum had ik nog zo goed als geen ervaring met harddrugs , gewoon een keer mdma genomen en verder niets. Ik ben me meer beginnen verdiepen in de verschillende drugs en hun effecten , en tripreports lezen vind ik egt ontspannen !
nu voel ik sinds dat ik lid ben ook de drang om vele soorten drugs uit te proberen ook te vergroten (vooral de tripmiddelen dan)

heeft iemand ook dit gevoel ? :grin:

grtz , mich :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Het forum is handig voor advies voor beginners, die toch al van plan waren te gebruiken.

Voor mij was t forum niet van invloed op mijn gebruik. Maar een plek om ervaringen te delen, lezen.

MCHZK

Belezen gebruiker
loadrunner zei:
Het forum is handig voor advies voor beginners, die toch al van plan waren te gebruiken.

Voor mij was t forum niet van invloed op mijn gebruik. Maar een plek om ervaringen te delen, lezen.

inderdaad , ik gebruik het ook als een soort gids voor gebruik. maar toch klinken bepaalde drugs zodanig leuk dat ik ze eens wil proberen :)

anyone ?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het enige wat ik wil gaan proberen door op dit forum rond te neuzen is bromo dragonfly, de rest van wat ik heb gebruikt en nog wil gaan gebruiken is gewoon puur omdat ik dat al wilde, en niet vanwege tripreports of door wat anderen ervan zeiden.

anoniempje

Bewuste gebruiker
Nou werd wel nieuwsgierig naar die daro capsules, toen ik het hier gelezen had,nou had ik laatst flinke keelpijn toe dacht ik toen ik een hoestdrankje wou halen, laat ik het eens proberen,
had er tien genomen, voelde alleen alsof ik dronken was als ik ging lopen.
toch wel grappig.

Joes

Experimenterende gebruiker
Ik heb juist een aantal dingen die ik niet of niet meer wil gebruiken door het lezen van dit forum. Zo was ik altijd nieuwschierig naar speed, het leek mij interssant dit een keer te proberen, maar als ik dan weer dingen op dit forum lees zie ik daar toch maar van af.
Ik heb enkele keren cocaine gebruikt, en had hier een redelijk 'romantisch' beel van. Door het lezen van informatie op dit forum (en ondere andere 'uit je bol') is mijn intresse volledig verdwenen.

Aan de andere kant is mijn intresse voor psychidelica door dit forum aangewakkerd!

J0rrit

Badass junkie
Niet het gebruiken van bepaalde drugs, maar misschien het gebruiken van de drugs op een andere manier. Ik gebruik af en toe tripmiddelen, en dat is eigenlijk gewoon ter recreatie. Maar naar veel op dit forum te hebben gelezen ben ik ook wel benieuwd geworden naar het 'diepere doel' van psychdelelica, dus er veel van kunnen leren en begrijpen.

shokora

Wijs gebruiker
Moet zeggen dat ik hier weinig last van heb, meestal bespreek ik hier middelen of methoden die ik toch al ergens anders (erowid oid) gelezen heb en is het alleen maar een 'verdieping' of eens zien wat andere mensen er van vinden.

Martijn.

Belezen gebruiker
Door dit forum heb ik wel vaak zoiets van: 'Oh, dat wil ik toch ook nog wel een proberen' ja. Maar ik ga eigenlijk nergens echt naar op zoek. Ik wacht gewoon tot het mij allemaal ooit een keer tegenkomt.

nicolai

Wijs gebruiker
dit forum heeft geen invloed op mijn gebruik. wel ontdek ik middeltjes die ik anders misschien niet had ontdekt.

shokora

Wijs gebruiker
nicolai zei:
dit forum heeft geen invloed op mijn gebruik. wel ontdek ik middeltjes die ik anders misschien niet had ontdekt.

Dat moet ik wel zeggen wat betreft research chemicals had het waarschijnlijk langer geduurd om de hoeveelheid stofjes te kennen die ik nu hier vandaan heb getrokken. Ergens even een topic lezen is toch iets toegankelijker dan heel TIHKAL/PIHKAL lezen.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Toen mijn interrese in drugs was gewekt (uit het niets :confused: ) ging ik op zoek naar informatie. Zo kwam ik terecht op drugs forum. Heb me er tot de dag van vandaag goed door laten informeren. Dus je kunt wel zeggen dat DF een goede invloed op mijn drugs gebruik heeft gehad.

Dus bij deze, bedankt iedereen :hearteyes:

Hashja

Bewuste gebruiker
maiskorrel zei:
Toen mijn interrese in drugs was gewekt (uit het niets :confused: ) ging ik op zoek naar informatie. Zo kwam ik terecht op drugs forum. Heb me er tot de dag van vandaag goed door laten informeren. Dus je kunt wel zeggen dat DF een goede invloed op mijn drugs gebruik heeft gehad.

Dus bij deze, bedankt iedereen :hearteyes:

Hehe, +1

cropp

Badass junkie
ik heb wel meer interesse gekregen voor andere drugs, zoals dmt, 2-cb, pcp en zo voorts

hiervoor gebruikte ik alleen speed, pillen, coke, dxm, alcohol, wiet en hash

vroeger zou ik zo ook een willekeurig pilletje van de lokale dealer zo opfreten, of 2 te gelijk, maar ik ben wel voorzichtiger geworden met mijn adresjes en ik laat dingen testen, of dingen die getest zijn koop ik vaker

Ape

Badass junkie
Er zijn veel drugs waar ik nog nooit van gehoord had, maar via DF achter ben gekomen.
Het heeft invloed op mijn drugsgebruik, maar op positieve wijze en qua gebruik, ach je leeft maar 1 keer :grin:

angie123

Bewuste gebruiker
Door veel te lezen op DF ben ik denk ik iets meer open minded geworden. Vrouwen van mijn leeftijd (ben al van de ouwe stempel) die niets over drugs weten, gaan al compleet over de rooie als ze horen dat hun kind een blowtje doet. Ik praat drugsgebruik niet goed, maar dankzij dit forum begrijp ik het allemaal wat beter en weet dat niet iedereen direct een junk is als die iets tot zich neemt.

Je kan drugs recreatief gebruiken, weet ik uit eigen ervaring. Juist door er veel over te lezen leer je wat je wel en niet moet doen en ga je er, hoop ik verstandiger mee om. Mij heeft dit forum in iedergeval een hoop bijgebracht en ik blijf er ook regelmatig even langs komen. Ik heb er zelfs een paar "vrienden"aan over gehouden, alhoewel ik die de laatste tijd hier niet zoveel meer zie :confused:

Groetjes van Angie :wave:

StarGuitar*

Ik ben hier al sinds juni aanwezig, maar heb vandaag n nieuwe account aangemaakt.
Voordat k op DF kwam had k nog niks gebruikt, maar wel van plan.
Hier heb ik veel informatie verstrekt gekregen en de nodige ervaringen gelezen die me tot de conclusie brachten of t wel of niet verstandig was om bv mdma te gebruiken.

zonder DF was k er waarschijnlijk mee begonnen zonder te weten waar ik aan begin, if you know what I mean.

KoxBox

Badass junkie
Door dit forum heb ik naar mijn gevoel voor het eerst goed getript op paddo's en LSD, doordat het forum een rijkdom is van informatie en ervaringen. Echt top! :hearteyes: Waarvoor mijn dank aan alle leden op dit forum die op een of andere manier hiertoe hebben bijgedragen!

ilyas

Bewuste gebruiker
ik ben veel nieuwsgieriger geworden, vooral omdat ik me in een paar drugs me heb verdiept en ze spreken me bijna allemaal aan. behalve coke, hero en speed. hoe mooi jullie verhalen ook lijken ik blijf er een afkeer van hebben :confused:

StarGuitar*

ExceptionalInsight zei:
En toch staat er amfetamine in je onderschrift, hoe doe je dat dan?

ilyas zei:
nicotine: 13 (ben pas op mn 16 full time beginnen roken)
alcohol: 14
butaangas: 15 (vraag me niet waarom ik dat deed)
wiet/hasj: 15
amfetamines: 16
lachgas: 16
salvia: 17
lsd: 18

nu enkel nog paddo's :)

2 Jaar zelfs al blijkbaar =P

TrippyShit

Badass junkie
Forum heeft niet echt invloed op mijn gebruik. Wel heb ik er nieuwe dingen leren kennen zoals een paar maanden geleden toen dmt opeens vrij populair werd. Dat vind ik dan een intressant middel en ga me erin verdiepen enzo. En op deze manier heeft het wel invloed dat ik wat nieuws gebruik soms.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Door het lezen van de tripreports hie,r was mijn angst voor lsd omgeslagen naar nieuwsgierigheid en ben ik het toch maar eens gaan proberen. Het was een denderend succes en zonder die mooie reports van bepaalde DF'ers was ik waarschijnlijk nu nog steeds lsd maagd. Dus Azgaza, Technora, Lysergine en HenkFloyd: Bedankt! Jullie hebben mijn leven verrijkt! :wave:

Rotterdam-gabber

Belezen gebruiker
Bij mij heb het echt invloed gehad, ik vond ca. 5 maanden geleden dat iedereen zo zeikte omdat het niet gevaarlijk is en het niet uitmaakte dat ik dagelijks blowde en dronk, maar het heb me aan het denken gezet en toen ik zelf merkte dat ik mezelf niet meer was, heb er toen veel over gelezen op dit forum en dankzij de leden ook op andere site's wat het voor gevolgen had.

Dankzij de leden met name 2 die me een PM stuurde en met me praatte via msn, begon ik erover te denken en ben ik later gestopt. Hier ben ik de leden dus nog dankbaar voor. Maar nu ben ik wel nieuwsgieriger geworden naar andere drugs en ga rustig aan wat dingen proberen, dit jaar paddo's, volgend jaar misschien weer wat anders, maar dit jaar enkel paddo's. Ik haal nu veel info. van dit forum, weet veel meer over drugs, ben voorzichtiger qua drugs en vind het erg leuk om verhalen en trip reports te lezen.

Bij mij had en heb het nog steeds invloed op me gebruik dus.

Qocaïne

Badass junkie
Het forum was voor mij toendertijd de reden dat ik middelen als Ketamine, 2c-b etc. ben gaan gebruiken. Met andere woorden: De meer onbekende middelen.

Het forum heeft zeker bijgedragen aan mijn drugsgebruik toenderijtd :P

Bovenaan