De kater pas 5 dagen later?

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Hej jongens, hebben jullie ook niet 2 dagen daarna maar pas 5 dagen later een katergevoel? Ik heb nu met oud en nieuw gebruikt. En ben vandaag echt depri..nergens zin in...voel me kut...

Of is het gewoon een dag dat ik me minder voel los van de pep?

Dikkop

Belezen gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:

dat denk ik.. maar wie weet is het wel mogelijk.. heb zelf nooit zo'n last van "downs" of een "pepkater" (alleen lichamelijk dan..)

Arenshi

Bewuste gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Hej jongens, hebben jullie ook niet 2 dagen daarna maar pas 5 dagen later een katergevoel? Ik heb nu met oud en nieuw gebruikt. En ben vandaag echt depri..nergens zin in...voel me kut...

Pep is na 3 dagen volledig uit je lichaam ( bloed, urine) het is dus onwaarschijnlijk om een kater te hebben 5 dagen na je gebruik.
:wave:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Pwn3D zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:

Pep is na 3 dagen volledig uit je lichaam ( bloed, urine) het is dus onwaarschijnlijk om een kater te hebben 5 dagen na je gebruik.
:wave:

Nou ik heb op 1 januari nog 1 bommetje genomen om 2 uur s middags, 5 januari de kater. Dus je kan geen kater krijgen als de pep volledig uit je lichaam is?

Taat

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat het puur en alleen door de pep komt, sowieso niet trouwens denk ik mja..
Als de roes weg is (dus na 1-2 dagen, als je weer geslapen hebt) voel je meestal iets van een kater..De vermoeidheid en lusteloosheid die je daarvan krijgt kan daarentegen wel een dagje of 2 blijven, maar niet na een dag of 5 pas ontstaan

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
@taat: ja ik dacht zelf dus ook als ik een kater zou moeten hebben gehad van de pep dan had ik die zaterdag of zondag al moeten hebben toch? Misschien denk ik teveel na....

Bovenaan