De kick van het leggen

Deranged

Badass junkie
Ja en hier is weer een topic van die nieuwe, heb nogal veel te zeggen vanavond.(restje van gister :mrgreen:) Ik ben een van de vele die een enorme kick krijgt van lijnen leggen. Dacht eerst dat ik de enige was maar het blijkt dat de meeste snuivers dit een fijne bezigheid vinden. Ik heb eigenlijk geen idee wat ik er aan vind maar het heeft gewoon iets het choppen enzo. Ken ook iemand die er geen reet aan vindt. Wat vindt jij ervan?

roaren*

Bewuste gebruiker
ahaha ik ben ook zo :mrgreen: kdoe dat egt super graag, zeker als je een grote spiegel hebt en je kunt zo twee gram verkappen of in lijnen leggen ofzo, kvind da de max, vraag mij nie waarom maar kvind et leuk
daarom snuivek liever dan x te nemen, als je x neemt ja.. je moet er niets voor doen! gewoon zakje open pilletje in de mond, met speed moet je egt zorgen dat hij mooi droog is, en mijn lijnen moeten altijd perfect liggen :mrgreen:

Deranged

Badass junkie
Ja altijd als ik er al wat speed in heb zitten word ik zo perfectionistisch dat ik er zelf gek van word. Dan ligt de lijn eindelijk klaar en dan denk nee eerst nog een beetje choppen of toch wat minder lang etc etc. Dat kan zo wel eens een uur doorgaan. :confused: :grin:

Mac...

Badass junkie
Nou ik ben een van de snuivers die er dus echt een schurfthekel aan heeft. Is tevens ook één van de redenen waarom ik een bullit gebruik. 1 x hakkuh en dan kan Mac... weer een weekend vooruit. Tevens heb ik meestal ook echt niet de tijd om een lijn te leggen, maar dan nog vind ik het echt kutwerk. Net als een joint draaien, doe ik ook niet echt graag en al helemaal niet als ik er al 1 op heb.

Sowieso is het maar verdomd sip als je op een party een plek moet zoeken waar niemand komt, zodat jij ff lekker een lijntje kan leggen.

Deranged

Badass junkie
Joint draaien ben ik ook altijd te lui voor ja. Maar lijntje leggen kweenie het heeft gewoon iets. Ook met speed heb ik die kick maar het stamt uit mijn coke periode. Toen alles aan de coke mij een kick gaf, zelfs de pony pak had iets. Baal er ook altijd van als je tegenwoordig space paks en dat soort kul ziet. Niks kan tippen aan het steigerende paardje.

Mac...

Badass junkie
Nooit van gehoord. Ik ken wel de sealtjes. Vind de naam en de opdruk wel leuk van elkaar afgeleid (zeehondje)

Bovenaan