de lekkerste snoepjes..

Komeetman

Belezen gebruiker
Re: BEST XTC

sannetjuh zei:
RASCAL zei:
JODENSTERRETJES

eerste keer lekker gestuikt
daarna nogeens gedaan en derect 6
beste rush tot nu toe

2de plaats HARTJES ( roodachtigpaar met stippeltjes in in de vorm ve hart )

welke kleur zijn die jodensterretjes..want als da die zijn die ik denk da je bedoelt..groene dikke..vind ik ze echt bagger!

Groene heb ik nog niet gezien, met die witte heb ik al flink wat plezier beleefd :mrgreen:

sassepas

Newbie
bruingrijze smileys :grin:

duurt lang voor ze inslaan (circa 1 uur) maar dan.....
geven je wat hallicunaties (heerlijk) en hebben weinig tot geen nare uitwerking!

Groene Chinese tekens !!!

ZWARE KLETSERS :smoke:

Ga je ook van hallucineren als je er 2 vlak achter elkaar neemt, helaas nu (bijna) nergens meer te krijgen

noobsie

Newbie
Blauwe driehoekige mitsu's... :hearteyes:
ben er op begonnen, en heb nog niet gehad wat ze kan evenaren.
Heb nu een nieuwe lading, die zo mogelijk nog beter zijn als de eerste...

Goede harde inslag, lang op doorgaan, lekker energiek, goed van 't padje :flushed:

Trippelicious

Experimenterende gebruiker
Kersjes en ying-yangs zijn zowa de beste wa ik gehad heb.
Heb ook eens 1 keer MDA-pillen gehad, daar ga je ech super hard van :openmouth: :openmouth: Ook vollebak trippe op MDA, toen ik in me bed lag niet normaal wa aan visuals :hearteyes: Het is wel helemaal niet chill zoals met MDMA, ik heb de hele avond uit volleborst zitten schreeuwen en rondspringen en de afkick de dag erna was redelijk zwaar. Maar tog 1 van de beste avonden in men leve :wink:

J0rrit

Badass junkie
Je kunt toch sowieso niet zeggen welke pillen het beste waren. Dit geldt eigenlijk voor elke drugs-soort wel.

Het effect hangt ook degelijk af van je maaginhoud, state of mind, veel geslapen of niet, tollerantie op dat moment en noem maar op.

Lauu

Badass junkie
Roze dollars...maar 2 van gehad op q-base gekocht vorig jaar...ging er lekker van hallucineren op de weg terug in bus :mrgreen:

Witte hartjes deden het ook geweldig

Donker blauwe Mtjes waren ook geniaal

Bovenaan