De Mayas

W.F.L.

Badass junkie
Haha, je hoeft natuurlijk helemaal niet dicht bij de bron te zitten om te weten dat LSD niet op de zegels "gedrukt" wordt. Hoe wou je dat überhaupt gaan doen?

Denk eens na!? Het is karton jezus.. :tearsofjoy: Zelfs al zou het erop gedruppeld worden langs één kant dan zit het er nog gewoon ín..!?

Ik denk ook dat het gelul is :)

Escoban

Bewuste gebruiker
Intoxication zei:
Exceptional Insight zei:
Het zit er niet op gedrukt. Het is gewoon geabsorbeerd in het karton.

Bron?
Ik vrees dat u van toeten nog blazen weet

Denk je echt dat LSD op de zegels wordt gedrukt? Hoe zou je dit in godsnaam doen en waarom? Zoals EI al zei, het wordt gewoon geabsorbeerd door de zegels in een bakje met een oplossing van LSD te leggen.

Die Alex Grey's/Ganesha's die eerder gepost zijn heb ik overigens ook. Zal inmiddels wel een andere batch zijn.

Chris Pontius

Badass junkie
Hoe is het überhaupt mogelijk om ze er op te drukken? Een beetje lijm smeren en er maar wat kristallen opgooien?

Krijg je wel flinke trips van. :sunglasses:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Chris Pontius zei:
Hoe is het überhaupt mogelijk om ze er op te drukken? Een beetje lijm smeren en er maar wat kristallen opgooien?

Krijg je wel flinke trips van. :sunglasses:

Klinkt als wat lekkers voor mij :hearteyes: :tearsofjoy:

Als ik drukken hoor denk ik aan pillen die ze drukken/samenpersen met een machine. Kan me dat niet voorstellen met lsd, een badje of iets dergelijks lig natuurlijk het meest voor de hand.. :wink:

Escoban

Bewuste gebruiker
Zojuist test resultaten binnen gekregen van de Alex Grey's/Ganesha's. 49 mics, niks speciaals dus.

Intoxication

Bewuste gebruiker
Escoban zei:
Zojuist test resultaten binnen gekregen van de Alex Grey's/Ganesha's. 49 mics, niks speciaals dus.
is dit geen vergissing, het was vast 149 want hoor iedereen dossisse zeggen tusssen de 140-155 iig

Escoban

Bewuste gebruiker
Nope, dude zei 49. Ik heb deze zelf nog niet zo lang. Meer dan anderhalf jaar geleden had iemand al een afbeelding gepost van deze, lijkt me sowieso dat de gene die ik heb en de gene die toen waren gepost, niet van dezelfde batch zijn.

Bovendien heb ik ze al een paar keer opgegeten, als dat 150 mics is, dan heb ik heel spontaan een hele flinke tolerantie voor LSD opgewekt.

Intoxicated

Wijs gebruiker
25tolife zei:
W.F.L. zei:
Microdots? ;P

Hoop die eens tegen te komen ja haha.
Maar inderdaad dat is denk ik de uitzondering, die ook (helaas)erg weinig voorkomt :(

Is gewoon hetzelfde stofje hoor, microdot maakt het niet anders.
Een jaar of 4 geleden had ik er een paar honderd. Ik vind persoonlijk zegeltjes gewoon fijner, die kun je ook nog een keer door de helft knippen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Intoxicated zei:
25tolife zei:
W.F.L. zei:
Microdots? ;P

Hoop die eens tegen te komen ja haha.
Maar inderdaad dat is denk ik de uitzondering, die ook (helaas)erg weinig voorkomt :(

Is gewoon hetzelfde stofje hoor, microdot maakt het niet anders.
Een jaar of 4 geleden had ik er een paar honderd. Ik vind persoonlijk zegeltjes gewoon fijner, die kun je ook nog een keer door de helft knippen.

Heb je ook groot gelijk in. Echter is de onderliggende reden dat ze vaak een stuk sterker zijn dan een zegel als ik me niet vergis :hearteyes: Daarom heb ik er persoonlijk interesse in :P

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ze waren gemiddeld sterk, ik heb ze niet laten testen ofzo.
Maarja, als ik sterker wil drop ik nog wel een zegeltje.

Ik had wel een keer een flesje met liquid, 100 druppels.
Nou dat was sterke shit :)

Escoban

Bewuste gebruiker
Hoe dan ook wil ik wel een keer microdots opeten. Voornamelijk omdat het toch wel een onderdeel van me verzameling zou moeten zijn.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Intoxicated zei:
Ze waren gemiddeld sterk, ik heb ze niet laten testen ofzo.
Maarja, als ik sterker wil drop ik nog wel een zegeltje.

Ik had wel een keer een flesje met liquid, 100 druppels.
Nou dat was sterke shit :)

Hahah ja dat ken ik ook maar al te goed wauw :hearteyes:

Bovenaan