De Mayas

J0rrit

Badass junkie
Ik heb laatst zelf mogen proeven van de mayas, en lees op dit forum ook veel erover, schijnen toch 1 van de beste trips te zijn geweest dan ( ken zelf maar 2 soorten tot nu toe ), en ze waren inderdaad een stuk helderder dan de shivas. Mayas staan voor energie, mooie kleurrijke visuals, hoog aantal mics en dit alles zonder een echte mindfuck, zoals de shivas. Jammer dat ze nu weg zijn en iedereeen nu klaagt over slechte hoffmannetjes in omloop!

Zullen ze nog ten omloop komen? Of zijn ze misschien nog ten omloop? Want dan ga ik in mijn omgeving eens goed rondvragen. Of zijn er misschien vergelijkbare trips in omloop? Zal liquid een goede vervanging zijn? ( weinig lsd ervaring hier, daarom deze vragen )

WILL THE MAYAS RISE AGAIN?

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ik heb de maya's nog nooit gzn, alleen nog maar van gehoord dat ze zeer goed waren.
liqiud zou ik met oppassen, omdat je het moeilijk kunt doseren.

azgaza

Badass junkie
Ik vind de hofmanns die ik heb niet veel slechter dan de maya's, op het feit na dat er qua uq minder in zit en dat ik er dus meer zegels van moet nemen voor hetzelfde effect werken deze ook prima. Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat de maya's op waren, ze waren lekker sterk, smaakloos en hadden inderdaad een erg 'helder' gevoel over zich heen.

Toch denk ik echt niet dat de mindfuck aan het soort zegel ligt maar aan de persoon, situatie, dosis, omgeving etc. Ik vond een hele maya op Ruigoord in de piek bv. nog al chaotisch en 'vaag' maar in mijn eigen huis eigenlijk juist heel rustig en overzichtelijk. Niks mis met de zegels die nu rondgaan maar als er nieuwe maya's zouden komen zou ik ze wel willen vinden natuurlijk haha.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Haha ik zie dat ze zeldzaam beginnen te worden en dat terwijl ik er nog genoeg van heb om minstens een jaar vooruit te kunnen. Kom maar op met die privéberichtjes! :tearsofjoy:

cronos

Wijs gebruiker
lucky you,ExceptionalInsight :rolleyes: :angry: ,die mayas waren inderdaad de beste :hearteyes: ,hopelijk komen ze terug :rolleyes: :P ,ExceptionalInsight waar woon je ergens?ik zal inbreken in jou huis :angry: :angry: :angry: :rock:

natas

Newbie

Men heeft mij vertelt dat dit mayas zijn, was inderdaad een van de betere dat ik al heb genomen.
heeft iemand afbeelding van volledige blotter?
Or even better: ik wil ze wel terug "zien" in real life.

cronos

Wijs gebruiker
natas zei:

Men heeft mij vertelt dat dit mayas zijn, was inderdaad een van de betere dat ik al heb genomen.
heeft iemand afbeelding van volledige blotter?
Or even better: ik wil ze wel terug "zien" in real life.

:hearteyes: :grin: :hearteyes: :grin: :hearteyes: :grin: :P :P :P

Bijlagen

• 4unyljr.jpg
    4unyljr.jpg
    114,4 KB · Weergaven: 1.722
  • 67obud3.jpg
    67obud3.jpg
    122,5 KB · Weergaven: 1.693

azgaza

Badass junkie
Dat is een vel maya's ja, ik heb twee keer een 5 stripje gehad, ook die dubbele print ja, rode lijntjes op de achterkant en de maya kalender op de voorkant, wel een van de mooiere prints ook, ik vond het pracht zegels :)

Echelon

Belezen gebruiker
idd

een van de mooiste trips (visueel gezien) die ik ooit heb gehad.
tripreportje volgt nog

maya's...zucht :)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heerlijke tripjes altijd. Inderdaad lekker helder, en een goed aantal mics + visuals. Had ooit eens een aantal gehaald en geniet inmiddels al langer dan een jaar ervan :hearteyes:

Laatst een panaramix gehad, Dat was een stevige trip van 18 uur na een hele. Leuke visuals maar een grote mind fuck. Was helaas (nog) niet getest, ik wacht nieuwsgierig op de resultaten :wave:

Echelon

Belezen gebruiker
ben ook wel benieuwd naar de resultaten...
kun je misschien iets meer vertellen over de mindfuck? of was ie te persoonlijk van aard?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Echelon zei:
ben ook wel benieuwd naar de resultaten...
kun je misschien iets meer vertellen over de mindfuck? of was ie te persoonlijk van aard?

ik bedoel ermee dat alles heel langzaam leek te gaan(geen besef van tijd)
Ergens een soort alertheid in de zin dat je elk moment bewust meemaakt.
Dus even naar de wc leek 5 min te duren, een film duurde een dag voor mijn gevoel, en alles was zo mooi dat ik eigenlijk voornamelijk verwonderlijk naar allemaal patronen en aura's aan het kijken was, Kortom het was een horizontale trip zoals ik dat noem.
Niets bijzonders dus maar wat sterker (mindfuck) dan ik (tot) nu toe heb gehad. :wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter

dirtbag

Bewuste gebruiker
slechte hoffmannetjes? man van degene die ik gebruikt heb zag ik mensen hun echte gezicht nieteens meer!

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
dirtbag zei:
slechte hoffmannetjes? man van degene die ik gebruikt heb zag ik mensen hun echte gezicht nieteens meer!

Sja ik vind zo ook juist tering heftig, dacht op een gegeven moment dat realiteit zoals wij die dagelijks ervaren niet meer bestond :openmouth:, muziek bleef hangen en hoorde ineens muziek in mijn kop door het geluid gemixed worden, tien dubbele snelheid sync met het hangende geluid! En nog een nummer, en nog een nummer echt vier platen door elkaar allemaal sync. Alsof dat niet erg genoeg was hoorde ik ineens een superzware demonische stem heel duidelijk van alles zeggen alsof ik de weg tussen tijd en ruimte had gevonden en niet werd toegelaten :confused: ! Leek echt uren te duren, bleek in totaal maar iets van 20 minuten te zijn. Vond het wel een heel spannende ervaring , maar toch een beetje eng en freaky. Zal je maar gebeuren zit je in ene keer vast tussen tijd en ruimte, ben je dan dood of levend??? Was zo erg zelfs dat ik daarna eigenlijk nog maar 1 keer een kwart zegeltje heb genomen, net genoeg om niks te voelen :P !

Doe me dan maar de tunnel van vrede en lieve stemmen als je denkt al overleden te zijn door een overdosis paddo's (2,5 portie), alcohol en veel teveel hash joints. Die maya's waren wel heel helder en filosofisch maar nam er zo een paar achter elkaar, dit zijn de echte trips naar mijn idee... Voor dat je beseft wat je te wachten staat is het al veel te laat :rockband:

L

Lid 6909

Gast
idd, ik heb hoffmann met 50mics erop, die zijn niet zo super hoor.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
die van 50Mics zijn wel makkelijker te doseren. dan als je moet gaan priegelen en nadenken in hoeveel stukjes je een klein zegeltje moet gaan knippen

azgaza

Badass junkie
'T gaat volgensmij wel om de doseringen al gaan er natuurlijk verschillende rond. Ik heb hofmanns die ik echt niet vind onderdoek voor de maya's op een punt na: het aantal ug, van die hofmanns moet ik meer dan een zegel nemen voor het zelfde effect maar ze zijn echt niet 'slechter' ofzo, ook gewoon prima zegels, ik geloof niet zo in dat zegel verschil, weet alleen dat de maya's buitengewoon fijn waren, maar voor de rest is het in mijn ogen gewoon allemaal LSD.

cronos

Wijs gebruiker
het ging om 110 mics hoffmans,als ik nog geen visuals heb bij 110 mics...weet ik het niet meer hoor :openmouth: ,bij de mayas(180 mics )was dat zoveel beter :rolleyes: ,ik neem nu al een tijdje (met mate hé)hoffmans(eerst 55 mics) en nu (110 mics),oftewel ben ik gek,oftewel zijn er gewoon slechte zegels in omloop...ik opteer voor allebei :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
je zou idd beter beide opteren, want er zijn altijd slechte en goede zegels inomloop.
het hangt er gewoon vanaf wie ze maakt
hoeveel lsd hij er op doet, en welke print hij gebruikt. ze zijn er nog altijd vrij in welke hoeveel met welke print :)

jeng

Newbie
hoi iedereen,

had het afgelopen jaar 50 hoffmans op de kop kunnen tikken en ze waren echt super !

daar stond je van 1 al van op je kop, maar later toen ze spijtig genoeg op waren had ik nog 25

andere hoffmannetjes (op die print stond ORIGINALS) kunnen kopen en die waren zo

teleurstellend slecht dat was echt dik balen.

je moest er al 2 a 3 tegelijk van nemen en dan vielen ze wel mee maar waren lang niet zo sterk

dan die andere hoff van 1 stuk.

kon ik die mayas maar vinden!!! want spijtig genoeg heb ik geen bron meer om te gan :(

grtzz

L

Lid 6909

Gast
Ik heb al 3 verschillende hofmannen gezien.

een met +/- 50 mics erop
een met +/- 85 mics erop
een met +/- 165 mics erop

L

Lid 6909

Gast
Ja ze zijn ook wel goed, maar die 50mics had ik 1 zegeltje, en voelde niet barveel. (6e x LSD)
Terwijl ik mijn eerste keer LSD van 50mics de pan uit tripte :grin:

Maarja, gewoon meer nemen als er minder op de zegels zit voor hetzelfde effect lijkt mij.

xx

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
ja idd dat kan helpen meerpakken, maar ik heb nu al reeds 11 keer getript op lsd of iets meer of minder maakt nu niet echt uit.
altijd op een halve zegel, ben altijd hard uit men dak geweest, buite 2 keer.
je moet gwn de setting enz.. aanpassen. en je kunt je trips zo erg maken als jezelf wilt :grin:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
jeng zei:
hoi iedereen,

had het afgelopen jaar 50 hoffmans op de kop kunnen tikken en ze waren echt super !

daar stond je van 1 al van op je kop, maar later toen ze spijtig genoeg op waren had ik nog 25

andere hoffmannetjes (op die print stond ORIGINALS) kunnen kopen en die waren zo

je moest er al 2 a 3 tegelijk van nemen en dan vielen ze wel mee maar waren lang niet zo sterk

kon ik die mayas maar vinden!!! want spijtig genoeg heb ik geen bron meer om te gan :(

grtzz

joow van 1 hoor je zoizo wel te gaan lijkt mij, ik ging van n halve lekker kankerhard

stubru

Newbie
jeng zei:
hoi iedereen,

grtzz

Als ik hier al die verhalen lees over maya's moeten dat echt wel straffe zegeltjes geweest zijn, jammer dat ze niet meer te krijgen zijn :(

vogel

Bewuste gebruiker
gNuxx zei:
true, alles gebeurt tussen je oren :wink:

echt alles,, bij jouw wel ja gNuxx,, jij bent zielloos :grin:

this maar een geintje he,, vat de kritiek niet te hoog op,,,
zoals prikkelbare sjamanen wel is willen doen

:wave:

Bovenaan