De Mayas

tomz0r

Badass junkie
vogel zei:
gNuxx zei:
true, alles gebeurt tussen je oren :wink:

echt alles,, bij jouw wel ja gNuxx,, jij bent zielloos :grin:

this maar een geintje he,, vat de kritiek niet te hoog op,,,
zoals prikkelbare sjamanen wel is willen doen

:wave:

Pas op, de volgende beelden kunnen schokkend zijn!

Hier nog een boek

L

Lid 6909

Gast
vogel zei:
gNuxx zei:
true, alles gebeurt tussen je oren :wink:

echt alles,, bij jouw wel ja gNuxx,, jij bent zielloos :grin:

this maar een geintje he,, vat de kritiek niet te hoog op,,,
zoals prikkelbare sjamanen wel is willen doen

beter zielloos, dan een zieltje zoals jij :wave:

vogel

Bewuste gebruiker
Beter een prikkelbare Sjamaan,,
Als zoeen zielloze psychiater als gNuxx,,

grappig trouwens tomzor,, die schokkende beelden van je,,,

Beter een vredige hippie als een geslacht kippie,,
Beter nog een gewonde (vergiftigde) sjamaan, ,als onvergiftigd met een baan,,
Beter eet je geen koeievlees,, want anders worden kalfjes wees, , ,
Dus leef nou maar beter als een sjamaan , , ,
Dan een leven als conformistische-burgelijke-onderdaan,,

_Kat_

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Ik vind de hofmanns die ik heb niet veel slechter dan de maya's, op het feit na dat er qua uq minder in zit en dat ik er dus meer zegels van moet nemen voor hetzelfde effect werken deze ook prima. Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat de maya's op waren, ze waren lekker sterk, smaakloos en hadden inderdaad een erg 'helder' gevoel over zich heen.

Zo te horen heb jij mogen genieten van Orange Sunshine. :grin: :wink:

L

Lid 6909

Gast
vogel zei:
Beter een prikkelbare Sjamaan,,
Als zoeen zielloze psychiater als gNuxx,,

grappig trouwens tomzor,, die schokkende beelden van je,,,

Beter een vredige hippie als een geslacht kippie,,
Beter nog een gewonde (vergiftigde) sjamaan, ,als onvergiftigd met een baan,,
Beter eet je geen koeievlees,, want anders worden kalfjes wees, , ,
Dus leef nou maar beter als een sjamaan , , ,
Dan een leven als conformistische-burgelijke-onderdaan,,

retard

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Er heerst geen vrede meer in een topic wat toch veel respect zal moeten hebben :( . Bij deze een ode in nagedachtenis van de Maya's en al de wijsheid die deze ons hebben proberen mee te geven! Na al die jaren weten wij nog steeds niet wat hun al lang wisten, en wat ze op vele manieren hebben proberen over te brengen. Wie goed doet, goed ontmoet? Cheers :beer:

-hoezee \\o hoezee o// lang leve de maya's-

L

Lid 6909

Gast
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Er heerst geen vrede meer in een topic wat toch veel respect zal moeten hebben :( . Bij deze een ode in nagedachtenis van de Maya's en al de wijsheid die deze ons hebben proberen mee te geven! Na al die jaren weten wij nog steeds niet wat hun al lang wisten, en wat ze op vele manieren hebben proberen over te brengen. Wie goed doet, goed ontmoet? Cheers :beer:

ik juig mee :grin:

vogel

Bewuste gebruiker
_Kat_ zei:
azgaza zei:
Ik vind de hofmanns die ik heb niet veel slechter dan de maya's, op het feit na dat er qua uq minder in zit en dat ik er dus meer zegels van moet nemen voor hetzelfde effect werken deze ook prima. Moet wel zeggen dat ik het jammer vind dat de maya's op waren, ze waren lekker sterk, smaakloos en hadden inderdaad een erg 'helder' gevoel over zich heen.

Zo te horen heb jij mogen genieten van Orange Sunshine. :grin: :wink:

Huh? watte vietnameze oranje zonneschijn,, , :confused:
Eerst ga je me vertellen dat LSD alleen op de chakra's in het lichaam werkt,,
Dat paddo's beter is ofzo vanwege helderziendheid,,
en die visioenen en inzichten op de LSD dan zijn die niet echtie dan ofzo :confused:

Nou ga je me wijsmaken dat de maya's vietnameze napalm is,,
ik wil wel de enige echte originele zwitsere LSD-25 met de ziel en zaligheid van albert Hofmann erbij,,,,

hoe merk ik het verschil,,,/?
orangesunshine= toch ALD-52 ?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Laatst een panaramix gehad, Dat was een stevige trip van 18 uur na een hele. Leuke visuals maar een grote mind fuck. Was helaas (nog) niet getest, ik wacht nieuwsgierig op de resultaten :wave:

Resultaat is eindelijk binnen 213 mics kwam eruit. Mooie zegels vind ik.
Heb alleen het idee dat ze voornamelijk in Duitsland de ronde doen.
Of zijn meer mensen ze tegengekomen inmiddels?

vogel

Bewuste gebruiker
Mathijs zei:
Laatst een panaramix gehad, Dat was een stevige trip van 18 uur na een hele. Leuke visuals maar een grote mind fuck. Was helaas (nog) niet getest, ik wacht nieuwsgierig op de resultaten :wave:

Resultaat is eindelijk binnen 213 mics kwam eruit. Mooie zegels vind ik.
Heb alleen het idee dat ze voornamelijk in Duitsland de ronde doen.
Of zijn meer mensen ze tegengekomen inmiddels?

daar heb k nog nooit van gehoord ,, paramatrix
heb je foto van echte blotter ?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Heb geen camera om een foto te maken dus hier eenzelfde plaatje van erowid:

Ps: Het moest Panoramix zijn ipv panaramix, zat niet op te letten

cronos

Wijs gebruiker
ja verdomme waar blijven die mayas? :smilingimp: ,wat voor kutzegels tegenwoordig toch :( ,gewoon om in slaap te vallen,leve zegels van minstens 120 ug,NJAM NJAM!!!!!!

Bijlagen

• lsd.jpg
    lsd.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 864

cronos

Wijs gebruiker
hehe, AT zo'n een visuals had ik nu ook niet hoor en dat hoeft voor mij persoonlijk niet,ik had gewoon een momentje heimwee toen ik dat typte hier over die mayas...naar de lente en zomer verleden jaar :hearteyes: ,die mayas hadden toch iets speciaals hoor...zo heerlijk vredig,happiness(lachkicks),visuals,het zonnetje erbij...het was echt van WOWWW.nu heb ik een xtc periode(afhankelijk wat er in stad te krijgen is),voordien was dat matige speed,nu xtc,en soms eens (voor mij persoonlijk mindere) LSD...maar ik kom dat nogal vlug beu die xtc en speed,weet je...niks,maar ook niks kan tegen die mayas...en de werking ervan in de zomer( of warmer weer),is gewoonweg prachtig,ikzelf neem ook grotere dosissen om sterke visuals te krijgen,terwijl mijn vriend niet zo houd van visuals...dat vind hij te sterk of te straf ofzo,met een halve zegel heeft hijvoldoende, gewoon het happy gevoel en dit is voor hem voldoende...

davy_xochi

Experimenterende gebruiker
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Na al die jaren weten wij nog steeds niet wat hun al lang wisten, en wat ze op vele manieren hebben proberen over te brengen. Wie goed doet, goed ontmoet? Cheers :beer:

dit komt uit de codices...
http://www.youtube.com/watch?v=lWVtOvwSWlk

dagzegels..
http://www.youtube.com/watch?v=Z0EujJzsct8

http://www.dossierx.nl/content/view/586/57/
hier wordt gespeculeerd dat op die maya-fresco, egyptische piramides staan afgebeeld :P

fascinerend volkje toch wel,
iedereen kent waarschijnlijk ook wel de afbeeldingen waarop indianen een paddestoel nuttigen of die half mushroom/mens beeldjes. :)

Nsm

Newbie
Ja, alleen nog niet laten testen. Maar naar gevoel zijn ze wel 200+ mics. Heb ook hofmannetjes met 2 jaartallen onderaan en ohm teken op achterkant die zijn wel heel licht vergeleken met deze.
Maandag weer trippen :hearteyes:

cronos

Wijs gebruiker
200 mics?njam njam :hearteyes:
hopelijk laat je ze eens testen en een tripreporke ofzo...mooie blotterfoto,by the way :wave:

cronos

Wijs gebruiker
lucifer zegt dat het mayas zijn,maar dit is het toch niet
:rolleyes:
de mayablotter die ik ken heeft een ander tekening.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Nsm zei:
Zijn ook geen maya. Volgens mij heten ze Ganesha's
Ganesha is een god uit het Hindoeïsme, dit is "Nature of Mind" van Alex Grey.

- In his painting 'Nature of Mind' (part of a series of paintings) Alex tries to present the essence of some of his psychedelic enlightenment peaks and experiences (-stand 1996) mirroring his profound understanding of Buddhist tantra and deep insights into the secret nature of the vajra mind. Even though his picture is on enlightenment (-following the Buddhist views) one should keep in mind, that enlightenment (-of what stage or nature whatsoever) is always 'just' a starting point a basic initiation, not an end-result. It's a precious seed, which, if cultivated carefully, can grow into a realization, meaning that you can keep a certain view on a daily basis and act accordingly without forcing it. This process could take hundreds of lives. In Buddhist terms it makes you a Bodhi-Sattva, somebody, who carries the spirit of enlightenment, but is not completely realized yet. Having this in mind our feelings told us that we've met a Bodhisattva who takes art as his main vehicle and follows in this the tradition of Tibetan thangka painters and artists. We are sure that Alex doesn't pretend and that he is a real spiritual searcher and psychedelic explorer.

Vet plaatje trouwens, en veel zegels zo te zien! Ik ben benieuwd naar de resultaten!

Nsm

Newbie
Ja wel mooiste sheet die ik ooit heb gehad :grin: Vind het altijd zonde om te af te scheuren, maarja ze zijn natuurlijk niet voor de sier. Heb nog foto van achterkant gemaakt:

Beetje grote resolutie

Bolea

Belezen gebruiker
Mayas?Nog nooit genomen,volgens ik lees waren het goede zegels.
Jammer dat ik geen al te beste zegels heb,Hoffmans van (slechts) 55 ug :(

Bolea

Belezen gebruiker
Gevonden :grin:.
Slechts 2 zegeltjes :( ,maar de persoon in kwestie zei me dat ze heel zeldzaam gekomen zijn en hij had zelf maar 11 mayas-zegels over.
Ik wacht tot het zonnig weer is,benieuwdddddddd :rock:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Bolea zei:
Gevonden :grin:.
Slechts 2 zegeltjes :( ,maar de persoon in kwestie zei me dat ze heel zeldzaam gekomen zijn en hij had zelf maar 11 mayas-zegels over.
Ik wacht tot het zonnig weer is,benieuwdddddddd :rock:

Nog een test persoon nodig? :rolleyes: :P

Enjoy! Hoop ze zelf ook nog eens tegen het lijf te lopen. :grin:

Bovenaan