1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De misverstanden van GHB

Discussie in 'GHB' gestart door Rebell, 12 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Stailoz

Stailoz Newbie

De RIVM Heeft er in 2009 onderzoek naar gedaan:

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/welke-drug-is-de-gevaarlijkste/

De hele onderzoek kan je hier vinden, mocht je een keer tijd hebben, ik vond het in heel interessant om te
    lezen. https://www.rivm.nl/dsresource?objectid=8875d55b-eb92-42e2-9e7c-c914dcd171fd

Ook UK heeft er eerder onderzoek naar gedaan en heeft ook GHB als minder verslavend geclassificeerd dan cocaïne.

Natuurlijk is elk mens anders. De ene is gevoeliger voor de ene drug dan de ander. Als ik voor mijzelf spreek denk ik dat hunkering sterker aanwezig is bij cocaine. Hunkering die heel langzaam steeds sterker en sterker word, totdat de enige motivatie die je op kan brengen de motivatie is om meer cocaine te regelen. Hier speelt het effect van cocaine op dopamine een grote rol. Dopamine is toch het stofje die onze motivatie regelt. Ik denk wel dat wanneer je verslaafd bent aan GHB je ergere ontwenningsverschijnselen kan ervaren, maar GHB is minder een sluipmoordenaar die je naar een verslaving toezuigt.

2. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Goede post.
    Duidelijke aanvulling waar dit topic over ging.
    :smoke:

3. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Dit is een denkfout die veel mensen maken.

4. Stailoz

Stailoz Newbie

Omdat je er op langer termijn wel dood aan gaat? als je dat bedoelt klopt het wel, maar ik bedoelde eigenlijk meer een overdosis met als gevolg de dood. Dat gebeurt veel eerder met GHB.

5. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Niet echt. Alleen in combinaties van drugs.

"GHB verlaat snel het lichaam, dus direct overlijden aan de verdovende werking van GHB komt eigenlijk niet voor"

https://www.drugsinfoteam.nl/vraag-antwoord/lees-een-antwoord/-/ghb-en-dodelijke-overdosis

Kijk maar deze grafiek het zijn de verkeerde combos die dodelijk zijn.

https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/hoeveel-mensen-zijn-aan-ghb-overleden/

6. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Screenshot_20181104-160512_Chrome.jpg
    Het valt allebei best mee. Coke en GHB in 3 jaar tijd.

pelgrim vindt dit leuk.
  7. Stailoz

Stailoz Newbie

Ik denk zelf dat je de combos niet helemaal kan lostrekken van GHB. Dat het allemaal wel meevalt geloof ik zeker. maar dat geld voor alle drugs. We zijn heel erg bang gemaakt allemaal, maargoed, daardoor zijn we met zijn allen wel allemaal wat voorzichtiger geworden.

110 000 mensen gebruiken minstens 1x per maand cocaine tegenover 10 000 mensen die GHB gebruiken. Als je de verhoudingen berekent dan kom je uit dat van die groep bij cocaine er 0,04 procent er overleden is en bij GHB 0,14 procent er overleden.

Dit is in principe logisch, omdat de combi GHB met de meest gebruikte drug (alcohol) heel snel dodelijk kan zijn en de combi cocaine en alcohol vooral heel slecht is op de lange termijn, maar in principe niet dodelijk op de korte termijn.

Ook is het zo dat bijnemen bij GHB heel lastig is. je neemt heel snel te veel bij. en als je dan zonder er bij na te denken een lang werkende benzo of opiaat in je bloed hebt, kan het ook snel fout gaan. Bij cocaine geeft je lichaam eerst heel erg veel signalen voordat je overlijd, je gaat dan niet zomaar bijnemen.

acht.zes en Fenrir vinden dit leuk.
  8. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Dat klopt je word snel bang gemaakt.
    Maar er zijn veel meer GHB gebruikers als er word beweerd.
    In Amsterdam zijn er al 10.000 denk ik het is super populair en er zijn zelf mensen die rijden ghb alleen op bestelling.
    GHB is een drugs waar mensen een oordeel over hebben dus veel mensen gebruiken het en houden dat een beetje geheim.
    Mensen die coke snuiven komen er sneller voor uit!

Ik pas wel op met benzodiazepines en GHB had na 2 dagen diazepam niet meer gebruikt en toch voelde ik niks van de GHB dus was er maar mee gestopt omdat de diazepam na al die dagen nog invloed heeft.

Ik gebruik GHB niet meer op tijd maar op gevoel dat werkt beter voor mij en ondervind daar geen problemen meer mee.

9. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Heb dat gelezen ja. Als je 1ml te veel neemt kan je al in een g slaapje terecht komen.
    Zo slaap je als je 24/7 neemt.
    Om de 3 uur wakker een grote dosis dat je weer verder slaapt.
    Er zijn er ook 14 in 3 jaar overleden.
    Maar dat komt omdat sommige het met alcohol mixen en dat is iets wat je gewoon niet moet doen.

Ik denk dat het meest zorgwekkende van ghb is dat je die buisjes maar blijft gieten.
    Ben daar ook geweest je blijft maar bijnemen.
    Tot je dus lichamelijk verslaafd raakt.

Ik ben zelf niet zo bang voor g slaapjes.
    Maar je moet er ook voorzichtig mee omgaan.
    Je moet weten wat je doet.

Ik heb een fles gekocht en thuis gezet met de gedachte ik ga deze maand geen g gebruiken maar ik heb het wel voor handen.
    Omdat ik er ook een paar keer in door sloeg.
    Maar dat is nu in controle de fles heeft 6 weken gestaan en toen heb ik 1 avondje gedaan.
    En daarna niet meer.
    Dat kon ik bij het begin niet toen moest het op!

Ben blij dat ik het zo kan gebruiken nu.
    Want ik vind het gevoel het beste van alle drugs.
    Begrijp het gevoel wel van door willen gaan, maar maanden lang? Dat zeker niet. Hoogtepunt was 2 weken lang.

10. Raver

Raver Wijs gebruiker

Iets irriteert me hier.

Ben 3 goede maten verloren door GHB.. :(

Laatst bewerkt: 8 nov 2018
  11. Koffieboon

Koffieboon Belezen gebruiker

Heavy kerel. Jij hebt echt zoveel meer meegemaakt dan wij hier allemaal denken. Las laatst ook een post van je dat je zus je om de zoveel uur g moest doseren, omdat jij daar niet meer toe in staat was. Dat deed wat met me. Moet wel een enorm slopend en schaamtevol moment zijn geweest voor jullie beide.

12. Raver

Raver Wijs gebruiker

Ja klopt.

Heb er daarna gelukkig over kunnen praten met m'n zus. Op dat moment was ik niet meer in staat om er nog schaamtevol over te voelen.

13. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Dat is echt heftig zoveel?
    Gecondeleerd!
    Nu je het opbrengt mag ik vragen hoe dat kan gebeuren?
    Zodat ik weet hoe en wat en waar dus het gevaar ligt.

14. Raver

Raver Wijs gebruiker

Out gegaan en nooit meer wakker geworden.
    Zelfmoord door geen uitweg meer te zien.
    Dood gevonden in een plas bloed met een hoofdwond.

15. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

@Raver hoeveel moet je nemen om out te gaan en nooit meer wakker te worden?
    Heb wel eens gehad dat je er zo diep in zit dat je eentje neemt en dat iemand zegt je had net genomen.
    Dan was ik dat vergeten en dan ga je out.

16. Anunnaki

Anunnaki Bewuste gebruiker Donateur

Af een toe een buisje of 3.. dat klinkt altijd als toch wel redelijk wat, als je elke week wel eens GHB gebruikt kan je in enige zin al spreken over een verslaving vind ik.

Vind het ook een beetje vreemd dat je dit zo verdedigt.. is toch alleen maar goed dat mensen erop verdacht zijn?

17. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Lees maar terug tot het begin heb deze discussie al gehad.

18. Anunnaki

Mijn fout ik kon me er niet van weerhouden om meteen te reageren.

Ik snap niet helemaal wat voor kant je wilt laten zien? dat GHB lekker is en jij er dan persoonlijk niet verslaafd aan bent? Als drugs gebruiken niet lekker was werd het ook niet zoveel gedaan :sweat:

Je kunt niet uit persoonlijke ervaring opmaken dat je er niet meteen verslaafd aan kan raken aangezien we niet allemaal hetzelfde zijn, en cijfers halen uit een fractie van het totale aantal gebruikers en dit vervolgens als argument gebruiken slaat ook nergens op. Het vergelijken met andere drugs vind ik ook maar raar, dat Coke meer verslavend is wilt niet meteen zeggen dat GHB dan maar helemaal prima is en dat de kans veel kleiner is op een verslaving..

En als ik terug lees begin ik alleen maar meer te denken dat je GHB verdedigt, het lijkt alsof je je gebruik probeert goed te praten. Ook wil ik graag weten waar jij die cijfers vandaan haalt, en om dit nou als "bewijs" te gebruiken... hoeveel mensen die verslaafd zijn aan de GHB gaan hier ook echt hulp voor zoeken? Ik ken ook mensen die er aan verslaafd zijn en die zitten al bijna 5 jaar binnen te gebruiken en komen nooit de deur niet uit.

Verder even goeie vrienden ik ben het alleen totaal niet eens met dit topic :tired:

19. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Nee weet ik dit topic snappen sommige mensen niet.
    Dus ga het toch herhalen.

Ik vind GHB de leukste drugs van allemaal.
    We hadden het er laatst over met vrienden
    En we zijn het er allemaal over eens het is echt de lekkerste om te gebruiken.
    Maar ik kom nieuw hier op dit forum en lees overal 'nooit aan beginnen' en 'het is de grootste troep dat er is enz enz.

Maar het is een leuke drugs je moet er gewoon normaal mee om gaan.
    Net als ieder andere drugs.
    Daar begon dit topic mee.
    En speed word de hemel in geprezen hier.
    Terwijl speed gewoon echt rotzooi is.

Ik haal die dingen van Jellinek en Brijder en dat soort sites.

20. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Dat doe ik ook omdat die reacties hier zo zijn en dat het gewoon een leuke drugs is als je er mee kan omgaan.
    Staat bij mij en vele op nr. 1

21. Anunnaki

Ik kon het niet laten om je deze quote even voor de voeten te gooien uit je lachgas topic :sweat:
    Zou wel graag een uitleg willen waarom je niet kan inzien waarom mensen hierover waarschuwen terwijl je zelf aan beide kanten hebt gestaan, beetje apart.

22. Raver

Raver Wijs gebruiker

Nou zoals je het zelf uitlegd. Vaak een verloop van omstandigheden. Of uit wanhoop om te willen slapen.

GHB is levensgevaarlijk.

Hoeveel je nodig hebt om niet meer te wakker worden, i have no clue.

23. Anunnaki

Nee en das maar goed ook want anders hadden we je het niet kunnen navragen. Ook leuk dat het verdedigt word maar dan weer niet weten hoeveel nou eigenlijk te veel is, niet dat het een vaste dosering heeft..:upsidedown:

24. Raver

Raver Wijs gebruiker

Tja, iedereen zo zijn meningen ergens over.

Ik vind persoonlijk ook niet dat er ook maar 1 goed woord gesproken kan worden over GHB. Maar goed voor al die ellende dacht ik ook dat ik de controle had, dat het wel meeviel etc etc. :)

25. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Dat vraag ik omdat overal op de informatie sites staat dat het eigelijk niet voorkomt dat je een overdosis neemt van ghb dat je dood gaat. Dus ik was benieuwd naar zijn antwoord :wink:

Kijk je moet dit topic goed lezen. Wat ik zie ik lees is alleen maar negatieve dingen op deze site over ghb niks leuks.
    Nu val ik weer in herhaling want dat had ik al uitgelegd.

Lachgas brengt echt schade toe.
    Zelfs zo erg dat je in een rolstoel kan belanden. Dus ik geloof dat je dat helemaal moet laten liggen zelfs bij elk weekend gebruik kan je makkelijk zenuwpijn krijgen.
    Daar gaan we nog meer over horen.

Normaal GHB gebruik is hartstikke leuk en hoeft geen schade te brengen.
    De neuroloog vertelde mij dat bij schade aan de ruggemerg je nooit meer 100% hersteld.
    Dus dat is nog al wat anders dan GHB.

26. Anunnaki

En dat is nou precies waar die waarschuwingen goed voor zijn, nu is dit natuurlijk bij elke drug zo maar bij drugs zoals GHB wil je geen verslaving mee maken. Ik vind dit topic dan ook gewoon onverstandig op een forum waar mensen voornamelijk inlezen over bepaalde drugs voordat ze eraan beginnen..

Trip reports van GHB spreken in principe ook over de positieve kanten maar dit lijkt meer op een verkooppraatje.
    En verhalen zoals de jouwe zullen gebruikers die weten (of denken:upsidedown:) dat ze hier verstandig mee om kunnen gaan echt niet afschrikken.

Hoeft niet, kan wel :persevere: goed ingelicht wezen is het halve werk.

Ik wil trouwens ook meteen even op die motorvergelijking reageren..
    Mensen die een motor kopen hebben hier lang van te voren over nagedacht of hebben die passie al, die halen hun rijbewijs en weten ZEKER dat ze dit mooi vinden, hierom zullen ze ook niet bang worden van een paar beelden van ongelukken want die weten wat de risico's zijn. Mensen die nieuw zijn wat GHB betreft kennen hier de gevaren niet van en de gevolgen van een verslaving, er is een reden waarom bijna tot niemand hun super leuke ervaring deelt met GHB en dat is omdat veel mensen er alleen slechte ervaringen mee hebben. <--- dit wilt niet zeggen dat de drug zelf niet leuk is.

Koffieboon vindt dit leuk.
  27. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Nee dus daarom ook een tegen geluid van mij over ghb :upsidedown:
    Verkoop praatje is gewoon onzin ik vertel gewoon als je er normaal mee omgaat is het harstike leuk. Klaar.

Anunnaki vindt dit leuk.
  28. Anunnaki

Prima dan laten we het hier bij :mrgreen:

Rebell vindt dit leuk.
  29. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Lachgas gebruik hoeft ook geen schade te brengen als je het op de juiste manier doet en geen achterlijke hoeveelheden gebruikt, al die horror verhalen van lachgas komen van mensen die het echt zwaar hebben misbruikt. Dus net als @050, vind ik het opmerkelijk dat je iedereen loopt te waarschuwen voor lachgas maar je dan wel stoort aan waarschuwingen over GHB. Drugs gebruik is natuurlijk nooit zonder risico's en daarom zijn waarschuwingen over hoe het mis kan gaan ook juist goed, die helpen mensen meer informatie te vergaren en zo een betere inschatting van de risico's te maken.

Het is trouwens ook wel opvallend dat je het zo duidelijk opneemt voor je lievelingsdrug GHB en dan speed en lachgas afvalt omdat jij die persoonlijk niet leuk vind. Iedereen heeft zijn voorkeuren wat betreft drugs, maar jij bent nu de 'feiten' zo aan het verdraaien dat ze aansluiten op jouw voorkeuren.

Sally Tessio, Anunnaki, Fenrir en 2 anderen vinden dit leuk.
  30. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Heb ik gezegd dat ik me er aan stoor?
    Nu ga je woorden in mijn mond leggen.
    Ik vind dat er alleen maar negatief word gepraat over GHB en ik laat een andere kant horen. Heb dit nu al weet niet hoe vaak gezegd.

31. Tevil19

Tevil19 Newbie

Ik vind veel reacties erg vervelend en totaal niet opbouwend in het geven van kritiek. Ik ben het met Rebell eens dat er veel te vaak negatieve verhalen over worden verspreid in vergelijking met alcohol of cocaïne. En ik vind zeker dat je het kan vergelijken in het aantal mensen dat verslaafd is. Hoe meer mensen verslaafd zijn aan een drug is voor mij een maat voor hoe verslavend een middel is.

Bovendien zie je in dit figuur dat alcohol veel meer schade toebrengt aan anderen en vind ik je dus in principe egoïstischer wanneer je alcohol drinkt dan ghb gebruikt. Nu kun je beargumenteren dat er meer mensen alcohol drinken en het sociaal geaccepteerd is, maar het blijft alsnog een keuze die mensen maken ook al is het gevaarlijker voor jezelf en anderen. En hoe vaak hoor je wel niet leuke verhalen over alcohol. Ik vind het dus oneerlijk door meer negatieve dingen te zeggen over ghb dan alcohol.

Hierbij wil ik absoluut niet zeggen dat het gebruik van ghb goed is, het is alsnog heel gevaarlijk en als mensen dat zeggen is dat niet onwaar. Maar wel zeker hypocriet als ze je een drankje aanbieden.

Bijgevoegde bestanden:

Rebell vindt dit leuk.
  32. Anunnaki

Snap niet helemaal waarom jullie het zo nodig vinden om het te vergelijken met andere drugs, net of we hier allemaal 24/7 gebruik van speed, coke, tabak, en alcohol aanmoedigen..

33. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Je ziet wat deze topic bij mensen los maakt.
    Omdat ik positief praat over ghb en mensen die informatie zoeken ook een andere kant wil laten lezen ben ik ineens tegen waarschuwingen.
    En tellen de statistieken ineens niet meer mee en gaan vergelijkingen niet op.

Maar dat is toch waar dit forum voor is?
    Dingen bespreekbaar maken.

@Tevil19 komt ook gewoon met harde cijfers dat ghb niet de meest ernstige drugs is en de meeste problemen geeft in weer een andere vorm.

Maar goed ik heb geen verkeerd woord gezegd en heb ook gezegd dat je moet weten wat je doet als je het gebruikt en nog veel meer dingen.

Wat ben aan het verdraaien leg uit.
    Vind je reactie raar zeker voor iemand die 'medewerker' is van dit forum en zo een aanvallende houden aanneemt.

Laatst bewerkt: 10 nov 2018
  34. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Mijn houding is helemaal niet aanvallend, ik ben gewoon kritisch. Als jij een kritische en inhoudelijke reactie niet kunt verdragen moet je ook niet zo'n topic als dit gaan openen.

Nou je zegt dat lachgas echt slecht is in tegenstelling tot GHB. Maar voor lachgas gaat net zo goed op dat als je het op de juiste manier gebruikt en geen achterlijke hoeveelheden neemt dat het dan helemaal niet zo schadelijk is. Daarmee verdraai je dus de feiten om naar jouw eigen voorkeur te spreken. Ergens zeg je ook nog dat speed pas echt troep is, zonder dit verder te onderbouwen. Wederom weer iets zo brengen dat het op jouw eigen voorkeur aansluit.

En je kunt blijven zeggen dat je al je claims rondom GHB hebt onderbouwd met cijfers, maar zoals ik al eerder heb aangegeven zeggen totale aantallen verslaafden niet zoveel zolang je het niet kunt afzetten tegen de totale aantallen gebruikers. Statistieken tellen wel mee, maar dan moet je ze wel volledig geven. Zoals jij het nu doet telt het niet mee inderdaad, althans niet voor het punt wat je wilt maken.

Ja zeker weten, net zo goed als dat misinformatie of slechte argumentatie bespreekbaar gemaakt kan worden. Wie de bal kaatst kan hem terugverwachten...

35. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

:tongueout: :wink: Super :grin:

36. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

@Psychedelibee ja ik zei dag omdat je aannames ging nemen en woorden in mijn mond ging leggen.
    Dus daarom wees ik je daarop.
    Nu kom je weer met een nette reactie zoals ik van jou gewend ben.
    En zal ik ook verder toelichten wat het verschil is.

Dit is dus wel een verschil.
    Het gaat niet alleen om achterlijke hoeveelheden.
    Gelukkig had ik een neuroloog die zich al aan het verdiepen was in lachgas omdat hij er vaker mee te maken kreeg.

Ik zit zelf in de party scène en kom op veel afters en ga naar veel festivals.
    Ballonnetjes zijn nu een groot onderdeel geworden op feestjes.
    Er worden altijd dozen besteld en op festivals word er zelfs verkocht, heb zelf ook de ballonnen gedaan in verschillende clubs in Amsterdam in het verleden.
    Steeds meer mensen gebruiken het elk weekend in de zomer of in het festival seizoen. En dat is nooit 1 ballonnetje, dat gaat vaak de hele avond door.

Wat is hier nou het verschil dan met andere drugs, dat is dat het je ruggenmerg aantast en dat het herstel daarvan heel erg moeilijk is voor je lichaam om dat te herstellen. Daar gaan wel maanden overheen en dan alsnog is het broos als je voor een deel bent hersteld. En zo komt dus je zenuwbanen steeds meer bloot te liggen.
    Daardoor zit je steeds minder lekker in je vel en kan er op den duur zenuwpijn ontstaan.
    Het hoeft niet zo te zijn dat je een maand lang dat elk weekend doet en er meteen last van hebt, maar de schade is al gedaan en kan in de verloop van de tijd dus je gesteldheid erg beïnvloeden.
    Daarnaast ontrekt het je vitamine B12 uit je lichaam maar daar is iedereen wel een beetje bekend mee en zal daar verder niet op ingaan.
    Je hebt die B12 ook nodig voor het herstel van de ruggenmerg dat wel.

Wat is nou het grote verschil met andere drugs..
    Ik heb het dus 10 dagen ofzo gebruikt en echt niet de hele dag! Dan was het een keer in de avond of in de middag etc. Maar de schade was zo groot dat het leek dat ik wel instorten en zo in het ziekenhuis terecht was gekomen omdat alles was ontregeld en erg last kreeg van mijn hart.
    Dat heeft mij ongeveer 9 maanden gekost om te herstellen daarvan. De zenuwpijn was niet te houden in me voet en hand en ik kon shots krijgen met B12 omdat het herstel het beste bevorderd.
    Ik heb in deze tijd ook geen enkele drugs gebruikt en ben alleen maar gezond bezig geweest.

Ik heb wel eens 10 dagen ghb gedaan 24/7 natuurlijk ook niet best en ook niet lekker als je daar dan ineens mee stopt. Ik ken ook mensen die weken lang de hele dag coke snuiven van s'ochtens tot s'avonds.
    Ook pep snuivers, blowers, alcohol drinkers en ga zo maar door.
    Het is allemaal niet normaal en gezond.
    Maar na 10 dagen gebruik van al die andere drugs of zelfs veel langer wat ik zelf ook wel eens heb gedaan en mensen die heb gezien die het hebben gedaan zijn daar dan mee gestopt maar daarmee hebben zij dus niet zulke schade opgelopen als met lachgas.

Dit is dus het verschil!

De lichamelijke schade die het toebrengt aan het lichaam bij hoog gebruik of frequent gebruik is niet te vergelijken met andere drugs.
    Dit is ook waar ik het met de neuroloog over heb gehad. Bij andere drugs is het niet zo dat het zoveel schade aanbrengt in zo korte tijd als bij andere drugs. Dat maakt lachgas dus gevaarlijk.

Ghb is ook gevaarlijk en dat heb ik ook echt wel gezegd. Maar de lichamelijke schade in een korte tijd en bij veel hoger gebruik van ghb is lachgas dus zoveel keer gevaarlijker dan ghb. Als ik lachgas zou nemen 24/7 wat ik wel is met ghb doe dan zou ik na een paar dagen in het ziekenhuis liggen met een dwarslaesie. Snap je het verschil nu?

Met aanvullingen die andere onder deze topic hebben geplaatst en ik zelf vind ik dat er best wel veel duidelijk is en er wel informatie uit de statistieken te halen valt.
    En zoals ik om mij heen kijk is de problematiek dus niet zo ernstig als er word beweerd.
    Dan heb je toevallig mensen op dit forum die zo erg in de problemen zijn geraakt met ghb en mensen om hun heen dat het op dit forum een No go drugs is geworden net alsof het een soort flakka drugs is..
    En ik irriteer mij daar niet aan waarschuwingen zijn goed en ik heb er zelf ook wat aan gehad om het te lezen om te leren met ghb om te gaan.
    Maar zoals ik al zei het is dus ook een leuke drugs en laat dat hier ook horen.
    En kom dus met argumenten die ik zelf wel sterk vind en zie dat er een aantal mensen dat ook vinden.
    Daarnaast zie ik ook dat tegenstanders van ghb hier boven op springen alsof het allemaal onzin is wat ik lul.. Maar goed ik weet niet alles maar doe goed onderzoek en deel mijn mening zo goed mogelijk.
    En heb echt wel goede informatie en veel ervaringen met drugs.

37. Rebell

Rebell Bewuste gebruiker

Ja je weet je het de leukste uitgaans scène die er is
    :):grin::tilttearlaugh:

pelgrim vindt dit leuk.
  38. Raver

Raver Wijs gebruiker

Drugs are bad mmmkay..

Whatever, GHB, lachgas, XTC, Cocaine.. Allemaal z'n voordeel en z'n nadeel.

Anunnaki vindt dit leuk.
  39. pelgrim

pelgrim Bewuste gebruiker

Binnen ongeveer 90min vertrek ik hier naar paar makkers en dan naar een dik feestje...Zal veel volk zijn :wink: :tongueout:

Anunnaki en Rebell vinden dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - misverstanden GHB
  1. ericatnl
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    215
  2. Sanne1987
    Reacties:
    1
    Weergaven: