De Nieuwe Lente

Flameon

Badass junkie
Ik ken hem van naam. Is een kleinschalige afdeling binnen een verslavingskliniek.
Ik zou je eerder http://www.ggznml.nl/ggz/pid-161-ta...org///Verslavingskliniek+Paschalis.html?opt=1 aanraden.

Paschalis, oostrum, van GGZ.
Ik ken behandelaren die er werken en dat zijn goeie, met als gevolg dat er ook goed resultaat is voor de clienten. Veel mensen gaan hier clean weg, of ze dat blijven dan is een ander verhaal. Ik werk in de kliniek die hierna komt, maar daar moet jij niet terecht komen meid :wink:

Goeie setap dat je ietse aan je verslaving gaat doen!

Winehouse

Badass junkie
Ik ben niet verslaafd. Maar volgens mijn huisarts wel. Ben DAAR (denieuwelente) naartoe verwezen en het is denk ik beter om even niet eigenwijs te zijn.... Dankjewel

Flameon

Badass junkie
Waarom vind de huiarts dat je er naar toe moet? en waarom ga je?
Als je niet wilt dan ben je tot niks verplicht nl

Winehouse

Badass junkie
Flameon zei:
Waarom vind de huiarts dat je er naar toe moet? en waarom ga je?
Als je niet wilt dan ben je tot niks verplicht nl
Persoonlijke problemen en problematisch middelengebruik. Denk eigenlijk dat het wel goed voor me is om sowieso die intake te volgen.............

Flameon

Badass junkie
Ik denk ook dat het goed voor jou is, niet dat ik je goed ken maar toch, om in iedergeval de intake te volgen en dan misschien een kortdurende behandeling te starten.
Jammer dat je niet de mogelijkheid hebt om naar paschalis te gaan. Die kliniek is namelijk ook voor persoonlijke problemen (niet puur afkick) en je hebt daar diverse jongerengroepen, waar je denk ik wel je draai zou kunnen vinden

Winehouse

Badass junkie
tsja over de nieuwe lente kon ik ook niet zoveel vinden dus daarom vroeg ik er hier na :) omdat het zo kleinschalig is denk ik ook niet dat er hier mensen ervaring mee hebben.

Flameon

Badass junkie
Vraag maar eens info op bij paschalis. Ik heb er geen baat bij, mij boeit het niet waar je heen gaat in die zin, maar denk wel dat dat beter voor je is. Juist ook omdat het niet zo kleinschalig is, en er veel goeie professionals werken

Beeeb

Bewuste gebruiker
Winehouse zei:
ADD gediagnosticeerd en aan de Ritalin vanaf morgen

Hoe hebben ze dat bij jou geconstateerd? Ik ben ik afwachting van een oproep om dat dus ook bij mij te onderzoeken. Hoe hebben ze dat bij jou vastgesteld? Wat kan ik verwachten?

Beeeb

Bovenaan