DE perfecte nummers tijdens de trip

Happyface

Newbie
Beste mede forum-gebuikers,

ik lees hier al een tijdje mee en heb al een aantal keren mogen genieten van dit heerlijke snoepje.

Ik merk dat tijdens de space de muziek een van de belangrijkste hoofdcomponenten is en mijn vraag luidt dan ook wederom:

Wat vinden jullie persoonlijk de meest passende muziek tijdens het trippen.

Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar techno/dubstep. Ik merk van mezelf als ik dit soort muziek luister, ik echt moeilijk diep en hard kan gaan.

Graag zie ik jullie reacties tegemoet!

GROET :grin:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je hier al een tijdje meeleest heb je vast gemerkt dat er al -tallen topics van deze soort bestaan. :wink:

Anyway...nog maar eens dan :)
Goatrance, ambient, spacerock, experimental, psychedelica ('60) en sommige klassieke muziek heb ik erg leren waarderen tijdens het trippen.

Grts

ambient, idm, (progressive) techno, breakbeat, breakcore, dubstep, psytrance/goa en minimal techno doen het bij mij altijd goed !

Robbin

Newbie
Luca Antolini - Powerfull (ACT 3) : vanaf 2:35 luisteren, dan word ie echt spacend ! (:

Zelfs zonder XTC ga je hier op spacen..
toen ik 't voor de eerste keer hoorde had ik 't gevoel dat ik hem veel vaker had gehoord & dat ie er altijd al in mn hoofd zat.. zo raar, maar toch zo mooi !

IK ZEG DOEN !

Hopsin - I Am Raw
Tech N9ne - T9X
Lil Jon - Da Blow
Bone Thugs-N-Harmony - Ecstacy

Vond ik zelf er chille nummers tijdens een ecstasy space, maar moet je toch wel een beetje van dit soort muziek houden denk ik :wink:

harry123

Bewuste gebruiker
Ik luister in het begin graag beetje euforische hardstyle, daarna als ik bijneem mag het wel iets rauwer, en als ik dan nog een keer bij neem en de euforie een soort van weg is en ik alleen nog maar hard ga, mag er van mij nog wel wat hardcore komen om even lekker te knallen.

Dus eigenlijk gewoon lekker op een feestje, dan hebben ze vaak deze volgorde :grin:

QTarantino

Belezen gebruiker
- Jamie Jones
- Karmon
- Homework
- Adana Twins
- Todd Terje
- Bakermat

Eigenlijk alles wat lekker diep/zweverig/intens is.

Betty#86

Newbie
harry123 zei:
Kijk eens 2 posts naar boven wat ik er neer zet :P

oooooh haha heb er denk ik overheen gelezen..

Maar je omschrijft het precies goed! Die opbouw gebruiken ze inderdaad ook bijna altijd wel op feestjes:grin:

Bovenaan