de SLECHTSTE dingen om coke mee te versnijden

PiraatPanda

Belezen gebruiker
Coke wordt meestal versneden om t volume te vergroten door mensen die t willen doorverkopen.

Maar sommige mensen doen t ook voor de lol. Ik had een keer een vriend in ZO Azië die een hele berg geweldige coke gekocht had, voor gebruik van hem en z'n vrienden (en mij). Nogal bijzonder in dat deel van de wereld om goede coke te krijgen, en hij had er dan ook de hoofdprijs voor betaald. Na 3 dagen lol hebben besloot hij opeens dat z'n coke veel beter zou worden als hij het zou mixen met zijn oxycodon en aziatische 'xtc' pillen (die na een beetje googelen voornamelijk meth bleken te bevatten). Hij had dus al z'n coke dus volledig versneden met gecrushte pillen :openmouth:

Ik heb er ook wat van gesnoven, en t begin van de avond was best leuk, voor zover ik me kon herinneren. Maar ik heb me zelden zo kut gevoeld de dag erna. Dus coke+oxycodon+meth is een slechte combo. Ik snap ook echt niet waarom iemand in gods naam die dingen zou willen mixen hoor, maar dan weten jullie dat. (Verbazingwekkend genoeg is er niemand aan overleden die nacht)

Heb je ook slechte ervaring met versneden/gemixte cocaine?

losbanditas

Experimenterende gebruiker
Test het niet altijd maar heb zelf het gevoel dat er bij mij vaak lidocaine in zit, of een ander verdovingsmiddel. Hele gehemelte dan gevoelloos. Vindt het zelf altijd kut als er veel cafeine in zit, dat werkt altijd iets langer door en kan dan niet lekker gelijk slapen.

PiraatPanda

Belezen gebruiker
Ik hou echt totaal niet van uppers. Coke kan dan nog net, maar als ze er caffeine of speed doorheen mengen vind ik t echt niet meer relaxed.

ik heb 10 jaar geleden een tijd speed gebruikt. en de meeste mensen ontwikkelen daardoor een tolerantie, maar bij mij had t juist t omgekeerde effect en nu ben ik overdreven gevoelig voor amfetamine en cafeïne. Dus als iemand t daarmee versnijdt, is echt m'n hele coke verpest

Bovenaan