Mensen zijn enorm bang voor GHB en dat is logisch.
Toen er in het verleden werd ondekt dat GHB werd gebruikt als een rapedrugs.
Zijn alle instellingen en websites ons extra gaan waarschuwen voor GHB op het nieuws en overal, waarbij GHB een stigma heeft gekregen waar het niet meer vanaf komt.
Waar de leuke kanten van GHB werden ondergesneeuwd door de nagatieve kanten.
De verslaving is erg en zo kunnen we wel doorgaan.
Maar elke verslaving is erg!
En elke verslaving heeft zijn eigen nadelen die een mens langzaam verwoesten. Er zijn mensen die grammen 3-mmc naar binnen werken en speed gebruiken alsof het de normaalste zaak is in wereld.
RC zijn nog nooit zo populair geweest als nu.
En deze mensen kunnen nog steeds bang zijn voor GHB maar aan de andere kant stoppen ze alles in hun neus wat ze op zo een RC website vinden.
Dat is dus onterecht en een beetje normaal GHB gebruik is vaak vele malen minder schadelijk dan veel andere drugs.
Dat ondervind ik en vele andere gebruikers die al een langere tijd veel drugs hebben gebruikt.
En nu tevreden zijn met hun GHB gebruiken.
Phenibut heeft het zelfde.
Het is spul dat ook verslavend werkt, dus een waarschuwing is terecht.
Maar niet in de maten hoe dat nu word gedaan.
Ik als GHB gebruiker ontweek Phenibut OOK net als iedereen omdat dus...
Ik gooide mezelf liever plat met Diazepam dan dat ik ooit Phenibut ging gebruiken terwijl ik helemaal geen ervaring ermee had en blindelings op de gevaren af ging die je alleen maar leest.
En nooit eens de goede kant ervan, tot op dit forum las wat de voordelen waren.
Phenibut is dus de manier hoe je een verslaving van GHB kan afbouwen met geen enkele probleem. Sterker nog het helpt je meteen je slaapstoornis doorbreken.
Het helpt je meteen om de 2 uur circulatie van GHB te verbreken.
En ik zie dat mensen die een weekje aan de GHB zijn helpt en mensen die zelfs maanden aan de GHB waren.
Maar de stigma die er heerst, dat begon bij de GHB en weer overslaat op Phenibut omdat het een gelijke werking heeft, is onterecht.
Elke drugs heeft zijn voordelen en nadelen (bijna allemaal dan) en GHB kan je veel goede dingen brengen net als Phenibut en een leuke drugs zijn.
De enige key is, met de meeste drugs, ga er normaal mee om en onder die categorie vallen deze 2 ook.
Als je dagen lang door gaat op een drugs dan ontwikkel je een probleem en dat maakt niet uit welke drugs dat is.