Phenibut als afsluiter van mijn ghb gebruik

HappyMind

Badass junkie
Beste man. Ik zit een beetje in zelfde probleem.
Ik ben nog al paniek vogel en ga snel alles door elkaar gebruiken en bang ben dat ik niet goed doe.

ik zou heel graag en schema hebben met wat ik moet doen en afbouwen.
ben 18 dagen doorgegaan ook snachts veel omdat ik niet kon slapen goed. Paar uurtjes maar.

heb ook wel wat evaring met phenibut. Toen na 9 dagen ghb gebruik vanaf kunnen komen.

nu 2 maanden later is wat heftiger.
Ik zou heel graag schema en weten wat ik doe
Zou je me daar aub kunnen helpen. Je kent de paniek wel
De persoon die je geciteerd hebt is geen lid meer op DF. Is het een optie om de huisarts te bellen en met hem een afbouwschema op te gaan stellen? Sterkte in ieder geval!

• Like
Waarderingen: N3K0

Mitt

Newbie
Hi ik ben een zware GHB gebruiker en wil mijn verhaal met jullie delen.
Er is nog veel onduidelijkheid over Phenibut.
Maar Phenibut is een prima middel om de geestelijke verslaving van GHB op te vangen na een korte a medium bing.

De gebruikers hoeveelheden die ik hier benoem zijn niet die de meest doorgaande gebruikers hoeveelheden. Dus ik raad mijn gebruik die ik in de jaren heb opgebouwd niet aan om zomaar te gaan proberen voor een nieuwkomer.
Ik ben nog nooit lichamelijk verslaafd geweest omdat ik altijd op tijd stop.

Nu wil ik mijn verhaal delen omdat het eventueel iemand kan helpen die met de handen in het haar zit en geen medicijnen kan regelen en informatie zoekt omtrent het afkicken van GHB met hulp van Phenibut.

Ik had een liter GHB gekocht!
Weer verschillende feesten en horeca kwamen opgang na alle ellende van de corona crisis.
Maar ik had nog een kwartje staan..
Helemaal vergeten!
Mijn verjaardag kwam er aan en ik ben dit keer behoorlijk over mijn grens gegaan.

In 3 weken tijd heb ik 1.25 liter GHB gebruikt.
Dat is behoorlijk wat voor mijn doen.
Ik heb geen Baclofen en geen Diazepam of iets anders.
Wat nu?
Dus ik heb Phenibut besteld om achterde hand te hebben.

Nu ben ik al bekend met Phenibut dus ik heb al wel een tolerantie voor het goedje.

Ik ben nu geestelijk verslaafd aan GHB.
Zou ik cold Turkie stoppen ga ik zeker een psychose ontwikkelen.
Ik neem om het uur of om de twee uur een buisje.
Dat buisje kan 3ml mischien 4ml of zelfs misschien 5ml zijn, ik wissel tijden en hoeveelheden af op gevoel voor me zelf.

Na mijn laatste buisje neem ik na 30 minuten 2 gram goede kwaliteit Phenibut.
Dan als mijn buisje uitwerkt krijg ik daar niks van mee. Na zes uurtje vul ik aan met een gram en naar zes uur weer.
In totaal vier gram op de dag.
Dat is erg hoog maar mijn GHB gebruik ook.
De rest van de week bouw ik hem omhoog tot 7 gram per dag. En dan ga ik teug naar 1 gram op een dag.

De laatste dag mijn laatste gram.
Eind van de 24 uur drink ik een paar glazen wijn.
De hele week heb ik heerlijk geslapen op de Phenibut.
Dus nu een nieuw probleem, slapen op de G en dan op de Pheni... dan weet je nu al dat slapen lastig kan worden nuchter.

Dus dan ga ik naar de shop en koop 2 gram wiet!
Ik ga lekker gamen en serie kijken!
Een dikke joint roken en wijn drinken.
En heeerlijk ik slaap als een roos eindelijk weer zoals het moet!
Ik blijf 3 dagen door blowen.
Ik koop nog 2 flessen wijn en drink en blow wat
...
Ik slaap wat en ben weer mezelf.

Ik kreeg ineens een groot bedrag gestort en dacht meteen zou ik wat leuks bestellen..
Keta? Coke? Misschien GHB?

Nah het was al een behoorlijk heavy maandje ik ga goede boodschappen doen en van de zon genieten.
Phenibut kan een oplossing bieden maar zorg dat je bekend bent met de stof en hoe je het meot gebruiken en het kan je helpen met je GHB probleem.
Dus ik deel mijn verhaal hier zodat mensen die onderzoek doen misschien hier wat aan hebben

Mitch11227

Experimenterende gebruiker
Het is aanvoelen voor jezelf.
Als ik een halve liter heb gebruikt dan neem ik veel minder. Maximaal 2 of 3 gram de eerste dag en daarna alleen 1 gram per dag.

Maar als ik op 4ml per uur zit en zo over ga op phenibut na een paar weken dan voel ik dat ik meer nodig heb.

Je slaapt het lekkerst op 500mg of 1 gram als je een hogere dosis op hebt ga je gewoon spacen en slaap je niet geweldig.

Op Reddit lees je dat veel mensen 4 gram tot 7 gram per dag nemen zo heb ik uitgezocht wat kan en niet kan.
Beter bouw je de ghb af en neem je minder phenibut.
Mijn probleem is dat ik ghb niet kan afbouwen.
Ik wil gewoon lekker spacen en dan ineens er van af en dit is dus de oplossing zonder benzo's.
Dit probleem heb ik ook. Ik heb 18 dagen aan de ghb gezeten vol
Daarvoor 2 weken gestopt.
ben gestopt op 3-4 ml.

30 mei. 2 phenibut erin

31 mei. 3 phenibut in de ochtend 7:30

13:30 nog een gram

19:30 nog een gram.

1 juni in de ochtend 2 gram genomen.
Zou jij nog advies voor mij hebben

Lizzy.simpson

Ik zelf kom van de gbl af en niet ghb. Dus een goed afbouw schema betreft ghb zou ik niet kunnen geven..

Wel heb ik sterk het advies NIET phenibut in combi met gebruik nog te combineren!!!

Ik heb dit zelf ook een tijdje gedaan zodat ik me overdag nog steady kon houden op het werk.
F-phenibut er extra bij hielp ook nog wel een tijdje er extra bij om langer dit 'ongezonde patroon' vol te houden.
Het is belachelijk snel gegaan hoe meer dat ik Pheni nodig had. En dat ik pheni niet meer kon gebruiken om af te kicken.

Uiteindelijk echt paar dagen vrij gepakt om flink af te bouwen. Erna met behulp van Baclofen en Lyrica en nog 2 dagen vrij er van af kunnen stappen

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Ik zelf kom van de gbl af en niet ghb. Dus een goed afbouw schema betreft ghb zou ik niet kunnen geven..

Wel heb ik sterk het advies NIET phenibut in combi met gebruik nog te combineren!!!

Ik heb dit zelf ook een tijdje gedaan zodat ik me overdag nog steady kon houden op het werk.
F-phenibut er extra bij hielp ook nog wel een tijdje er extra bij om langer dit 'ongezonde patroon' vol te houden.
Het is belachelijk snel gegaan hoe meer dat ik Pheni nodig had. En dat ik pheni niet meer kon gebruiken om af te kicken.

Uiteindelijk echt paar dagen vrij gepakt om flink af te bouwen. Erna met behulp van Baclofen en Lyrica en nog 2 dagen vrij er van af kunnen stappen
Wat denk je van de effecten van GBL vs GHB? :tonguewink:

Lizzy.simpson

Wat denk je van de effecten van GBL vs GHB? :tonguewink:
Ik heb ze gebruikt om van gbl verslaving eerst om te zetten naar ghb afhankelijkheid en zo heel makkelijk mijn dosis kon afbouwen...

Maar je zou vast en zeker de positieve effecten bedoelen? Haha

GBL is wel echt een stuk sterker, dus moet je secuur doseren! Het werkt sneller in maar ook sneller dus weer uit dan GHB. Maar ik vind de vibe echt wel een stukkie beter. Lastig uit te leggen... Ik persoonlijk zelf krijg er net nog wat meer extra energie van. Maar ik kan sws al van G over het algemeen energie of poets of praatkick krijgen :)

Mitch11227

jumping jack ik heb een probleem.

23 december heb ik 3 dagen aan de phenibut gezeten zomaar. zonder anderen middelen.

toen ben ik helaas op 28 december begonnen met ghb 24/7 tot vandaag 12/01
ik heb gisteren 2 gram phenibut genomen en G ook blijven nemen en vandaag 3,5 gram en ook g blijven nemen. omdat ik tot de schrik kwam ik niet genoeg phenibut had om de klap op te vangen. kreeg paniek. ik zit nu op 4ml om 1.30 uur.

ik wil eigenlijk maandag 15-01
2 dagen phenibut gebruiken ? is dat nog veilig. en hoeveel gram zou je me aanraden. ik ben bang dat ik overga op phenibut verslaving.

ik ga naar kliniek in zuid afrika maar wil daar niet met GHB afkick zitten. wat kan je me adviseren, btw ik gebruikte ook coke en diazepam soms niet elke dag.

Mitch11227

Ik gebruik al 10 jaar GHB dit is wel meestal het maximale wat ik gebruik.
Maar ik heb nu al een aantal weken niks meer gebruikt en voel me prima.
Ik was elke keer zo kapot van de Diazepam...

Ik lees al maanden over Phenibut.
Het is gevaarlijker om die 25 gram over 2 weken uit te smeren.
Hogere dosis in een kortere tijd is minder erg dan een langere tijd voor de verslaving.
Midnweek doe ik 2 dagen 7 gram en dat vind ik heerlijk.
Bouw hem op en af. En voel me echt 10x beter dan al die andere medicijnen die ik elke keer nam.
ik probeer altijd 2 weken tussen mijn gebruikt van phenibut te houden.

ik zit nu 15 dragen vol aan de ghb en sos 5-7 ml per ander half uur.

ik ben vaak overgestapt op phenibut 3 dagen. was ik er gewoon vanaf

nu wilde ik stoppen, nam ik phenibut kwam ik er achter niet genoeg heb.
dus G en phenibut gemengd met diazepam voor te slapen.. niet heel handig 2-gram en 3,5 gram. en G blijven gebruiken. zit om 5ml anderhalf- 2 uur,

nu krijg ik maandag phenibut binnen. wil ik eigenlijk 2 dagen hogendosering en weer hopen er mee klaar te zijn is dat haal baar denk je ?

Ze Herbs Mang

Badass junkie
Je moet eerst je GHB naar onder de 2 1.5 ml per 2 uur afbouwen voordat je eventueel kan proberen volledig phenibut over te gaan. En dat combineren om te slapen, NIET DOEN! Dan slaap je maar niet want met deze combis wordt het eeuwige slaap straks!

Mitch11227

Je moet eerst je GHB naar onder de 2 1.5 ml per 2 uur afbouwen voordat je eventueel kan proberen volledig phenibut over te gaan. En dat combineren om te slapen, NIET DOEN! Dan slaap je maar niet want met deze combis wordt het eeuwige slaap straks!
oke bedankt voor je bericht 🙏
dan stop ik daar mee

Ze Herbs Mang

Badass junkie
is het beter om, om de 2 uur dosering te nemen of beter om bijvoorbeeld om de 2,5 uur ?
Eerst stabiliseren op 2 uur en dan rekken is altijd een goede optie. Vindt ik altijd veel dragelijker en makkelijker. Voor je het weet zit je van twee op drie en drie ip vier. Plus je bouwt discipline op.

Mitch11227

hoe bedoel je precies van voor je het weet zit je van twee op drie en drie op vier ?
die snap ik niet helemaal ?

Tomtom123

Newbie
Hey Speedfreaker,

En @Spyro en @GABA-B Bonanza

Hier een kleine update vanuit mij, het is erg slecht met me gegaan. Zo rooskleurig als mijn laatste bericht is het helaas niet afgelopen, het is mij niet gelukt met phenibut. Of dat door de waarschijnlijk slechte phenibut komt of niet laat ik in het midden.

Mijn moeder is 2 weken geleden in het ziekenhuis beland, en overleden, begrafenis gepland, vorige week maandag de begrafenis, allemaal aan de G :( En dinsdag 9:30 opname in de high care detox. Ben daar nu nog steeds, wordt hier veilig afgebouwd.

Om antwoord te geven op je vraag:
Ik raad ten strengste af om na 9 jaar gebruik te stoppen met phenibut, en al helemaal met die doseringen. Ik kan je wel vertellen hoe het hier in de kliniek gebeurd, en hoe je het thuis dus ook zou kunnen doen.

Ten eerste, je zegt dat je 60 ML per dag gebruikt, en je zegt dat je 3,5 per 2 uur gebruikt, dat kan al niet. 60 milliliter per dag is 5 milliliter per 2 uur. Hier wordt je eerst stabiel gebracht op om de 2 uur doseren, dat voor 48 uur.

Dan kun je per dag met 0,5 milliliter per uur (per dag) afbouwen, maar dat is best zwaar, als je het zwaar hebt plan je een stabilisatie dag in. Je voelt je ontzettend klote, en gespannen, werken is geen optie. 12 uur smiddags ga je naar beneden, en nachts zet je de wekker om de 2 uur (je slaapt heel weinig).

Een afbouwschema voor jou zal er als volgt uitzien:

Bekijk bijlage 40570

Als je het niet trekt neem dan eenmalig 1 ml extra, en probeer tot rust te komen, maar houd bovenstaand schema aan, en houd een stabilisatie dag (een dag dezelfde dosering aanhouden.)

Nogmaals: ga niet met phenibut kloten na 9 jaar!

Wat je kan verwachten; bijvoorbeeld; inname 12:00, rust, vanaf 13:15/13:30, begint de onrust, licht trillen, zweethandjes, hartslag iets omhoog, dit is niets waar je van in paniek moet raken. Dit hoort er allemaal bij, voor 10 dagen lang, elke 2 uur, bereid je hierop voor. Dit is voornamelijk overdag, snachts zou je moeten kunnen slapen om de verlaagde dosering. Zorg dat je eten in huis hebt, neem een warme (niet te warm) douche als je het moeilijk hebt. En zet door.

EET NIET NET VOOR OF NA JE GIFT! Probeer het eerst minimaal een half uur/ 45 minuten te laten inwerken, en een uur voordat je neemt niks eten.

Bij 1 ml per 2 uur kun je stoppen, als het mogelijk is sla wat diazepam in, ga dit niet combineren met de G, maar voor de laatste dag is dit wellicht handig om te slapen de eerste dagen en bij angst/ onrust. (Dus NADAT je gestopt bent, als je op 1 ml per 2 uur zit)

Je merkt vanzelf als je het echt niet trekt, probeer zoveel mogelijk bovenstaand schema aan te houden. En als het echt niet gaat ambulance bellen.

Gezien de grootte schaarste aan GHB door het land gaan veel mensen het zwaar krijgen, mochten mensen een schema willen kan ik die maken. Ga alsjeblieft niet kloten met phenibut na 9 jaar gebruik, dat is echt levensgevaarlijk.

Heel veel succes en sterkte 💟💟💟💟💟

PS: Koop magnesium citraat, neem dit 3 keer per dag 200mg tegen spierspanning

PS 2: Laatste dag hoef je niet meer in de nacht die 1 ml per 2 uur te doseren, stop om 00:00, neem 10mg diazepam en slaap voor het eerst in 9 jaar weer een nacht door!
2 jaar later maar this saved my life! Dankjewel! Met deze hulp is het me bijna gelukt 😀

Ze Herbs Mang

Badass junkie
hoe bedoel je precies van voor je het weet zit je van twee op drie en drie op vier ?
die snap ik niet helemaal ?
Uhm uit ervaring, je leert lichaam af om constant met de tijd bezig te zijn en je totale dagdosering gaat met het rekken van de tijd sneller omlaag. Je lichaam is ook gewoon een programmeerbare machine. Tuurlijk is ieder mens anders maar als je het gevecht naar om de drie uur eenmaal hebt gewonnen, en dst kan echt heel snel wordt het daarna veel makkelijker. Ik heb in de klinieken het verschil gezien tussen de mensen die OCD bleven vasthouden aan die 2 uur en mensen die kozen voor de periode verlengen. Daar zat een wereld van verschil tussen. De mensen die blijven vasthouden aan die twee uur zijn nog steeds teveel met hun volgende high bezig. De andere groep geraakt daar veel sneller van af

Bovenaan