Hey Speedfreaker,
En
@Spyro en
@GABA-B Bonanza
Hier een kleine update vanuit mij, het is erg slecht met me gegaan. Zo rooskleurig als mijn laatste bericht is het helaas niet afgelopen, het is mij niet gelukt met phenibut. Of dat door de waarschijnlijk slechte phenibut komt of niet laat ik in het midden.
Mijn moeder is 2 weken geleden in het ziekenhuis beland, en overleden, begrafenis gepland, vorige week maandag de begrafenis, allemaal aan de G

En dinsdag 9:30 opname in de high care detox. Ben daar nu nog steeds, wordt hier veilig afgebouwd.
Om antwoord te geven op je vraag:
Ik raad ten strengste af om na 9 jaar gebruik te stoppen met phenibut, en al helemaal met die doseringen. Ik kan je wel vertellen hoe het hier in de kliniek gebeurd, en hoe je het thuis dus ook zou kunnen doen.
Ten eerste, je zegt dat je 60 ML per dag gebruikt, en je zegt dat je 3,5 per 2 uur gebruikt, dat kan al niet. 60 milliliter per dag is 5 milliliter per 2 uur. Hier wordt je eerst stabiel gebracht op om de 2 uur doseren, dat voor 48 uur.
Dan kun je per dag met 0,5 milliliter per uur (per dag) afbouwen, maar dat is best zwaar, als je het zwaar hebt plan je een stabilisatie dag in. Je voelt je ontzettend klote, en gespannen, werken is geen optie. 12 uur smiddags ga je naar beneden, en nachts zet je de wekker om de 2 uur (je slaapt heel weinig).
Een afbouwschema voor jou zal er als volgt uitzien:
Bekijk bijlage 40570
Als je het niet trekt neem dan eenmalig 1 ml extra, en probeer tot rust te komen, maar houd bovenstaand schema aan, en houd een stabilisatie dag (een dag dezelfde dosering aanhouden.)
Nogmaals: ga niet met phenibut kloten na 9 jaar!
Wat je kan verwachten; bijvoorbeeld; inname 12:00, rust, vanaf 13:15/13:30, begint de onrust, licht trillen, zweethandjes, hartslag iets omhoog, dit is niets waar je van in paniek moet raken. Dit hoort er allemaal bij, voor 10 dagen lang, elke 2 uur, bereid je hierop voor. Dit is voornamelijk overdag, snachts zou je moeten kunnen slapen om de verlaagde dosering. Zorg dat je eten in huis hebt, neem een warme (niet te warm) douche als je het moeilijk hebt. En zet door.
EET NIET NET VOOR OF NA JE GIFT! Probeer het eerst minimaal een half uur/ 45 minuten te laten inwerken, en een uur voordat je neemt niks eten.
Bij 1 ml per 2 uur kun je stoppen, als het mogelijk is sla wat diazepam in, ga dit niet combineren met de G, maar voor de laatste dag is dit wellicht handig om te slapen de eerste dagen en bij angst/ onrust. (Dus NADAT je gestopt bent, als je op 1 ml per 2 uur zit)
Je merkt vanzelf als je het echt niet trekt, probeer zoveel mogelijk bovenstaand schema aan te houden. En als het echt niet gaat ambulance bellen.
Gezien de grootte schaarste aan GHB door het land gaan veel mensen het zwaar krijgen, mochten mensen een schema willen kan ik die maken. Ga alsjeblieft niet kloten met phenibut na 9 jaar gebruik, dat is echt levensgevaarlijk.
Heel veel succes en sterkte 💟💟💟💟💟
PS: Koop magnesium citraat, neem dit 3 keer per dag 200mg tegen spierspanning
PS 2: Laatste dag hoef je niet meer in de nacht die 1 ml per 2 uur te doseren, stop om 00:00, neem 10mg diazepam en slaap voor het eerst in 9 jaar weer een nacht door!