De verschillende smaken van GHB

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Danny0531

Belezen gebruiker
Ik heb eens de echte medicinale GHB | hydroxyboterzuur gehad. Die was veel minder vies en bijna geurloos (van wat ik me kan herinneren). Ik had wel veel nodig om een echt ‘waai’ gevoel te krijgen...

Wat ik bedoel te zeggen is dat er mi altijd bij de huis tuin en keuken brouwer niet alles wordt omgezet naar ghb. Er blijft dus gbl en gootsteenontstopper over in het mengsel. Daar komt wrs die vieze smaak vandaan.
Als er gbl of korrel overblijft kan de ph niet goed zijn

Natozlato

Badass junkie
Je neemt toch niks tot je waar nog gootsteenontstopper in zit? Als het goed klaargemaakt is, is het pH-neutraal. Smerig is het altijd!
Sowieso is het eigenlijk rommel, wat je niet te vaak moet gebruiken.

Danny0531

Belezen gebruiker
Je neemt toch niks tot je waar nog gootsteenontstopper in zit? Als het goed klaargemaakt is, is het pH-neutraal. Smerig is het altijd!
Sowieso is het eigenlijk rommel, wat je niet te vaak moet gebruiken.
Vind de smaak van g best meevallen vind mdma erger

Stonologie

Wijs gebruiker
De ene keer dat ik GHB deed schok ik intens van de geur. Nog nooit zoiets geroken en hoop ook nooit meer zo iets te ruiken.

Misschien wel de allervieste geur die ik ooit geroken heb.. zout was het wel.

Niet laten testen, en weinig van gevoeld door te voorzichtig doseren. Maar holy fuck die geur.

Ganggang💯

Badass junkie
Heb jij dan niet elke keer als je wat neemt en die smaak weer proeft denkt van omg wat doek mezelf aan?😂
Sowieso, maar een pilletje of een bommetje slik je wat sneller door. De smaak van GHB in je ranja of Fanta blijft wel langer en intenser over je smaakpapillen gaan.

Salvia

Bewuste gebruiker
Ik vind de geur en smaak overigens wel meevallen, maar vermoedelijk is het ook wel echt heel wat ranziger als het sterkere GHB is.

Salvia

Bewuste gebruiker
Hoe bedoel je dat branderig ofzo
Ja, bijvoorbeeld, of dat slikken moeilijker gaat omdat je je slokdarm dus irriteert doordat je het direct aan een grote concentratie GHB blootstelt. Lijkt me in ieder geval niet echt chill om dat altijd puur naar binnen te werken.

Danny0531

Belezen gebruiker
Ja, bijvoorbeeld, of dat slikken moeilijker gaat omdat je je slokdarm dus irriteert doordat je het direct aan een grote concentratie GHB blootstelt. Lijkt me in ieder geval niet echt chill om dat altijd puur naar binnen te werken.
Nergens last van zorg dat die altijd precies ph7 is als je idd spul haalt bij iemsnd die er niks van snapt hoe het gemaakt moet worde ja dan kon je nog wel is zere slokdarm krijge

Jean11

Newbie
Ik koop mijn ghb bij 4 verschillende dealers.
Alle 4 zijn ze totaal verschillend.

1ste. Dat is de beste, deze ghb is bijna helemaal smaakloos op de zout na. De kwaliteit is enorm goed. Een super hoog libido en een fijn aangeschoten gevoel. Helemaal perfect.
Met deze kom je helemaal in je elemen.

2de. Is nagenoeg ook best wel smaakloos en niet erg vies om weg te drinken. Maar heeft wel een rubber smaakje (zo noem ik het even)
Deze ghb heeft geen sterke libido, je voelt je wel goed en je voelt de ghb wel maar heeft niet dat gevoel waarna je op zoek bent.

3de. Dat is echt een ghb met zo een stinkende rubber geur. Een hoog libido en een fijn aangeschoten gevoel en warm van binnen.
Vies om te nemen, een sterke smaak maar goed gevoel.

4de. Dat is echt een hele vieze die stinkt al als je het flesje openmaakt van veraf.
Maar het gevoel van deze komt weer overeen met de eerste. Echt super goed! Helemaal in je element en de roes waar je in zit is heerlijk.

De Ph waardes van deze ghb's zijn allemaal goed.
De sterktes komen behoorlijk overeen.
Bij die 2de die niemand niks aan vind ga je net zo hard out als je teveel neemt.

De eerste, de allerbeste veranderd te vaak van nummer en rijd wel en rijd weer niet dus veel mensen zijn het zat geworden om hem na te jagen.
Nu wij met een vaste groep recreatieve gebruikers van pakweg 40 mensen elke keer met elkaar bespreken waar we het beste onze G kunnen halen.
Nu kopen we nu bijna allemaal bij de laatste.
De meest smerige om te nemen maar het lekkerste gevoel.

Daarom de vraag hoe dat nou zit?
Zijn er ervaren gebruikers die weten hoe het zit?
Waarom de meest smakeloze en de meest vieze de beste roes kunnen geven.
Want er is eigenlijk niemand bij ons die weet hoe dat zit en online word ik er ook niet wijzer van.

Hoi hoi
Waar woont U als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?

Vr Gr Jeanette

benzzzy

Badass junkie
Vragen naar dealers/adresjes is hier niet toegestaan. ☝👮‍♂️
Zulke vragen stellen op een quote waaruit blijkt dat de op goede conecties Heeft lijkt er toch echt veel op dat je opzoek bent naar drugs.

Als je hier graag langer wilt blijven Dan een dag Dan raad ik aan je comment te verwijderen.

Permanentjes heb je snel tepakken op deze manier.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Hoi hoi
Waar woont U als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen?

Vr Gr Jeanette
Zulke vragen stellen op een quote waaruit blijkt dat de op goede conecties Heeft lijkt er toch echt veel op dat je opzoek bent naar drugs.

Als je hier graag langer wilt blijven Dan een dag Dan raad ik aan je comment te verwijderen.

Permanentjes heb je snel tepakken op deze manier.

Heb je ook nog wat nuttigers te melden dan mensen om hun woonplaats te vragen? Want zo niet dan is het snel klaar inderdaad. Ik zie deze voor dit moment maar door de vingers, maar volgende keer is het een permanente ban.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan