Wat geven ze jou eigenlijk steeds? Is dat een goedje dat het gevoel om GHB te nemen wegneemt?Update:
Ik begon een uurtje na m'n 18ml gift van 17 00 behoorlijk verward te raken, trillen, zweten, tintelend lichaam, verhoogde bloeddruk en een sterk verhoogde hartslag.
Ik liep als een kip zonder kop over de afdeling en wist niet eens waar ik naartoe ging. Hierop de zorg ingeschakeld en die hebben in overleg met een arts de dosis Xyrem verhoogd naar 20ml! Blijkbaar was mijn GHB bijzonder sterk. Maar het is wel zwaar zeg, maar alle professionals hier helpen me goed. En ik wordt constant in de gaten gehouden via de camera in m'n kamer. Maar bah, wat een meuk die GHB.
Wat geven ze jou eigenlijk steeds? Is dat een goedje dat het gevoel om GHB te nemen wegneemt?
18ml Xyrem = 2700mg GHB.
Voor de geïntresseerde.
Was jou straat ghb dan zoveel sterker dan farmaceutische ghb? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Was jou straat ghb dan zoveel sterker dan farmaceutische ghb? Of begrijp ik het dan verkeerd?
@Raver
Wat opvalt is toch wel de gigantische snelheid waarmee afgebouwd wordt, het kan dus gewoon in maar anderhalve week.
Hoe staat het trouwens met de benzo's? je gebruikte toch best veel over langere tijd, ik kan me niet voorstellen dat je daar zo een twee drie cold Turkey mee gestopt bent. En krijg je nog andere hulpmiddelen die het draaglijker voor je maken?
Je kan het!De stap van 16 naar 14ml is gisteren echt slecht gevallen.
Controles voor en na m'n doseringen waren steeds te hoog. Bloeddruk rond de 145/95 en een pols van boven de 100. Daarnaast echt hele erge klamme koude handen, mensenschuw en prikkels waren teveel. Elke afkick is zwaarder. Vorige keren ging ik er fluitend doorheen maar nu is het wat pittiger.
In overleg met de arts is er besloten dat ik vandaag niet ga afbouwen en een dag stabiel op 14ml blijf. Morgen zie ik de arts maar morgen zal ik het afbouwen vervolgen naar 12ml.
Update tot zover.