De weg niet kennen.......

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
wordt gewoon junk .. ga op de Zeedijk staan en hang een klein subtiel bordje om je nek?

Gezocht:

Heroine
Meth
Crack
Basepipe

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De juiste weg naar de diepe afgrond is de A2 riochting Amsterdam.

Ring A10 .... centrum volgen, Nieuwmarkt uitstappen en dan rechts de Zeedijk op.

Daar staan je nieuwe vrienden al te wachten !!

succes ...

:hearteyes:

We love u ...

Doodkapje

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
De juiste weg naar de diepe afgrond is de A2 riochting Amsterdam.

Ring A10 .... centrum volgen, Nieuwmarkt uitstappen en dan rechts de Zeedijk op.

Daar staan je nieuwe vrienden al te wachten !!

succes ...

:hearteyes:

We love u ...

i love u Stonie mijn held!!!

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Ha,

Als je de weg niet kent in de drugswereld, hoe kom je dan aan de drugs?
bv kalmeringsmiddelen, hero, coke?
ik kon op mijn 12de coke hero regelen, niet dat ik er trots op ben. ik had liever iemand gekend die mij een andere weg liet zien :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hoe kom je aan drugs, stap voor stap:

1. Ga naar een goa.
2. Vraag drugs aan iemand.
3. Gebruik het.

azgaza

Badass junkie
Goanaut zei:
Hoe kom je aan drugs, stap voor stap:

1. Ga naar een goa.
2. Vraag drugs aan iemand.
3. Gebruik het.

Ja maar daar vind je vooral leuke drugs; zoals LSD. Deze gast zoekt zelfdestructieve verslavende middelen.

azgaza

Badass junkie
LSD is niet echt verslavend, behalve voor mensen met een zeer escapistische neiging die de realiteit willen ontvluchten en dat soort mensen gebruiken vaak vanalles. Maargoed. LSD is niet schadelijk voor je lichaam, vrijwel niet schadelijk voor je hoofd, lichamelijk neit verslavend en er is dus geen rede om het tot die groep te rekenen behalve als het gebruikt wordt door mensen die de realiteit haten.

azgaza

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
Hoezo niet schadelijk voor je hoofd? Het is een tripmiddel. Kan potentieel altijd schadelijk zijn.

Ik zei niet zo schadelijk voor je hoofd, niet geheel onschadelijk. Er is een risico maar bij mentaal gezonde mensen uit een mentaal gezonde familie is de kans op schade erg klein.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Alsof goa's daar niet al om bekend staan. :') Maar inderdaad... in Duitsland is het triest gesteld met de regering tegenover goa's ... In Nederland mogen we niet klagen.

Flameon

Badass junkie
En nu de serieuze antwoorden :grin:

Kijk, het is heel simpel.
Ik wil niks op het straatcircuit kopen, op die manier is inderdaad heel makkelijk aan coke te komen bv. Maar ik wil het dan bij fantsoenlijke mensen halen

Ionesco

Experimenterende gebruiker
Ik heb ook wel beetje hetzelfde probleem. Ben dan niet op zoek naar hero/crack. Coke is nog wel te krijgen, maar als je zelf niet in t circuit zit kan het best moeilijk zijn aan pep/xtc/lsd bijv. te komen.

Nu krijg ik wss te horen dat het TE simpel is, maar ik wil wel een dealer die wel degelijk te vertrouwen is, niet zomaar op straat van een paar hangjongeren kopen.

En als je dan NIEMAND kent in je directe omgeving die gebruikt is her verdomd moeilijk.

Telefoon

Wijs gebruiker
Pff hij heeft nbu toch geen zuivere nodig :P

en mss heeft ie wel mazzel :P

Hij moet toch ergens beginnen

DreamWeaver

Badass junkie
Ionesco zei:
Ik heb ook wel beetje hetzelfde probleem. Ben dan niet op zoek naar hero/crack. Coke is nog wel te krijgen, maar als je zelf niet in t circuit zit kan het best moeilijk zijn aan pep/xtc/lsd bijv. te komen.

Nu krijg ik wss te horen dat het TE simpel is, maar ik wil wel een dealer die wel degelijk te vertrouwen is, niet zomaar op straat van een paar hangjongeren kopen.

En als je dan NIEMAND kent in je directe omgeving die gebruikt is her verdomd moeilijk.

Leiden schijnt ook zwaar in de coke te zitten. In de provincie is het pep en pillen wat de klok slaat, maar sprak laatst een jongen uit Leiden die het in Nymegen kwam halen, omdat in Leiden zelf geen X te krijgen is.

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Ionesco zei:

een dealer kun je niet vertrouwen net zo goed heel de drugsmilieu kun je niemand vertrouwen, je moet gewoon alles zelf regelen

Bovenaan